Hakutulokset

  1. hilla83

    G:minkä ikäisenä lapsenne sairastanut vesirokon? miten meni?

    minulla tyttö pari viikkoa sitten 4v:nä, ei noussut kuume, parina päivänä vähän kutis, näppyjä ei ollut kun selässä, vatsassa ja kasvoissa.. nyt sitten poika 1v. kuume koo ajan ollut 2päivää 38-40astetta(ei auta panadolit ei muut laskemaan), ei syö tai juo kun puoliväkiste. nukkuu...
  2. hilla83

    olisko täällä mulle laihdutuskaveria(10kg)?

    :attn: ennen joulua pitäisi kymmenen kiloa tiputtaa. olisi joku jonka kans tsempattais toisiamme? :) itse jätän hiilarit minimiin ja kaloreita syön 1400 päivässä..
  3. hilla83

    Lapsillani 4v ja 1v synttärit viikonloppuna.. sanokaapas riittääkö tarjoiluiksi seuraavat?

    -Voileipäkakku (40henk) -2 täytekakkua -suklaa keksipohjakakku -Mango keksipohjakakku -Sipsiä, poppareita ja karkkeja *mitä vois tehdä lisäksi tai mitä voisi korvat ja millä? ehdotuksia? Ja jos jollain on joku ihana keksipohjakakun ohje niin laittakee tuleen :p
  4. hilla83

    minkälainen kakku lapsille, tyttö täyttää 4v ja poika 1v?

    yhteisen teen, muuta tarjottavaa tulee niin paljon,..
  5. hilla83

    saan vihdoin apua.

    otin itseni niskasta kii ja soitin ensi-ja turvakodille.. päästään lasten kanssa pienelle jaksolle sinne, ehkä se tästä lähtee rullaamaan sitten paremmin :heart: :ashamed: olen ollut aina niin huono apua pyytään, mutta nyt sairastelujen ja tän kun en saa mistään apua lastenhoitoon on pikku...
  6. hilla83

    onko muiden lapsilla talveksi Risto-Matti Ratian talvihaalareita?

    Mummu osti lapsilleni ne synttärilahjaks, aivan ihanan väriset :)
  7. hilla83

    Ketkä käyneet infrapunasaunassa, mitä tykkäsitte?

    :attn: laitoin just lämpiään ja pian pääsee sinne rentoutuun :heart: :)
  8. hilla83

    G:kuka on suosikkisi idolsissa?

    Mä tykkään Petestä :heart: :)
  9. hilla83

    ihmettelettekö ihmisia jotka haluaa lapsen yksin?

    minut jätettiin ekana odotusaikana ja toista odottaessani olin myös yksin, lasten isä oli kiinnostunut lapsesta/lapsista vain harvemmin.. oon pärjännyt hyvin ja lapset on ihania ja tyytyväisiä.. oon miettinyt että jos viel kolmannen joskus saan niin voisin ihan hyvin olla taas yksin.. tuntuu...
  10. hilla83

    muilla "peppukiitäjä" lapsia?

    minun poika 11kk menee pepulla vaan etiäpäin, ei mitään pyrkyä viel kävelemään.
  11. hilla83

    11kk:n kova vatsa, mikä auttaa?

    pojalla on pienestä asti toiminut vatsa "huonosti", ekan puolen vuoden kakkasi kerran viikossa, joskus harvemminkin.. kiinteitä alkoi syömään 7kk iässä ja vatsa alkoi toimimaan 3-4päivän välein. nykyään toimii 3 päivän välein mutta on työn ja tuskan takana että saa kakattua, itkee, pihisee...
  12. hilla83

    palaa niin kii noiden mun vanhempien kans.. niillä oltiin tänää lasten kaa muutama tunti ja on se sellasta..

    ..ruoaks oli makkarakeittoa.. no tyttö 4v päätti ettei haluu sitä syyä ja vaarihan siihen sit "ei sun tarvi syyä jos ei haluu".. meillä aina kotona syö sitä mitä annetaan ja on tottunut siihen, ei nipota turhia.. mutta isovanhempien tykönä tietää että saa kaiken periks :headwall: .. mua ei...
  13. hilla83

    Tehdäänkös tällanen pino 10-12kk:sta!?

    *ikä ja sukupuoli *synt.paino ja pituus *paino ja pituus nyt *rytmit *taidot (eikä ole tarkotus etsiä mitään "taitavinta" jne.lasta) Minulla: *poika 11kk :heart: *3740g ja 50,5cm *10,6kg ja 76cm *nukkuu yöt 21-08, päivällä kahdet unet, aamupäivällä tunnin, samoin iltapäivällä...
  14. hilla83

    mist saa hellokitty-pehmoleluja ja paljon maksaa?

    ?
  15. hilla83

    Onko muilla hitaammin kehittyviä lapsia?

    Itselläni poika, pian 11kk, ei konttaa, ei mitään pyrkyä vielä nousemaan tukea vasten, kävelemään.. Eteenpäinkään ei ryömi, pepulla hissukseen eteenpäin pääsee.. Kuitenkaan mistään kehityshäiriöstä ei (vielä..) puhuta. Jumpparille odotellaan aikaa, kotona poikaa jumppailen päivittäin.. yks...
  16. hilla83

    Brio kombeista hyviä ja huonoja kokemuksia?

    Kaipailen :wave: :attn:
  17. hilla83

    Nää me ostettiin=) mitäs mieltä?

    http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7439&ea=1 http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7433&ea=1 ^^vihreät http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7915&ea=1 Meidän budjettiin sopivat :) . Tykkään kovasti. Mitäs mieltä olette? ;)
  18. hilla83

    Maksetaanko äitiyspäivärahaa jokaiselta päivältä vai vaan arkipäiviltä?

    Ei muista :ashamed: :attn:
  19. hilla83

    Vauvanvaatteisiin käytettävistä pesu- ja huuhteluaineista?

    Mitä pesuainetta ja huuhteluainetta käytätte vauvanvaatteisiin? Taas pian alkais vauvan vaatteiden pesu.. :heart: :)

Yhteistyössä