Nää me ostettiin=) mitäs mieltä?

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7439&ea=1

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7433&ea=1

^^vihreät

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7915&ea=1

Meidän budjettiin sopivat :) . Tykkään kovasti. Mitäs mieltä olette? ;)
 
Sisustaja Ässä
Punanen olis sopinu paremmin ruskean sohvan kanssa. Mutta ei kyllä tuo tuommonen sohvakaan ole minun mieleen. Liian halpis-ulkonäkö minun makuun. Minä kuljen kultaista keskitietä nykyään: haluan taso sisustukseeni ja että se näyttää hyvältä, mutta en tykkää sellaisesta pröystäilevästäkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
ei vihreää :eek:
Näin sanoisin mäkin...

Eikä sohvaa ilman käsinojia.

Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Me tykätään tytön kaa vihreästä :D , ei punaista, kiitos :wave:

Ite taas tykkään sohvasta ilman käsinojia, tyynyjä on 2 ruskeaa ja 2 samaa vihreää kun rahi ja lattiatyyny :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustaja Ässä:
Punanen olis sopinu paremmin ruskean sohvan kanssa. Mutta ei kyllä tuo tuommonen sohvakaan ole minun mieleen. Liian halpis-ulkonäkö minun makuun. Minä kuljen kultaista keskitietä nykyään: haluan taso sisustukseeni ja että se näyttää hyvältä, mutta en tykkää sellaisesta pröystäilevästäkään...
meidän rahoilla ei yhtään kalliimpaan olis ollutkaan varaa. Mut tsoi tyytyväinen oon näihin :heart: :)

Yksinhuoltaja, jolle toinen laps tulossa niin eipä tässä hirveesti rahaa ole :ashamed: . Onhan täälläkin katottu "laadukkaampia" mut millä rahalla? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä :D )
Ite oon tykännyt sotkan huonekaluista, sopii meille :). Ja eipä tuossa sohvalla tuu nukuttua. Ihan näin istuma käyttöön ja saa nähdä palveleeko meitä, ainakin nyt oon tykännyt:)
 
vieras
Hei, noi on tosi kivat ja hyvä et on vieraspeti samassa. Tykkään itsekin kamalasti just vihreestä ja ruskeesta. Ja ihmettelen vaan, että kauheen negatiivinen vastaanotto ihmisillä täällä. :) Meillä on kotona olkkarissa erilaisia tyynyjä just vihreen, ruskeen ja turkoosin eri sävyjä ikeasta. Ne on lapsiperheessä oikein käteviä, etenkin ne suuret lattiatyynyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
ei vihreää :eek:
Näin sanoisin mäkin...

Eikä sohvaa ilman käsinojia.

Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Me tykätään tytön kaa vihreästä :D , ei punaista, kiitos :wave:

Ite taas tykkään sohvasta ilman käsinojia, tyynyjä on 2 ruskeaa ja 2 samaa vihreää kun rahi ja lattiatyyny :D
juu ei punastakaan :) mä joudun kestää mun punasia sohvia vielä hetken.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, noi on tosi kivat ja hyvä et on vieraspeti samassa. Tykkään itsekin kamalasti just vihreestä ja ruskeesta. Ja ihmettelen vaan, että kauheen negatiivinen vastaanotto ihmisillä täällä. :) Meillä on kotona olkkarissa erilaisia tyynyjä just vihreen, ruskeen ja turkoosin eri sävyjä ikeasta. Ne on lapsiperheessä oikein käteviä, etenkin ne suuret lattiatyynyt...
juu, no mut pääasiahan se on että minä itte tykkään :D . huvikseni vaan kyselin. sopii ainakin tänne mein kotiin hyvin nää :)
juu, tykkään kans vihreästä ja ruskeasta yhdessä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
ei vihreää :eek:
Näin sanoisin mäkin...

Eikä sohvaa ilman käsinojia.

Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Me tykätään tytön kaa vihreästä :D , ei punaista, kiitos :wave:

Ite taas tykkään sohvasta ilman käsinojia, tyynyjä on 2 ruskeaa ja 2 samaa vihreää kun rahi ja lattiatyyny :D
juu ei punastakaan :) mä joudun kestää mun punasia sohvia vielä hetken.. |O
tuo ruskee on mielestäni hyvä sohvan väri, voipi yhdistää monen värin kanssa. meillä ruskea päävärinä olkkarissa ja sit paljon tuota vihreää. Matto ostetaan tuossa kun rahaa vähän saa säästöön ja ruskea sellanen. Ja kun olkkarissa toinen puoli on tytön leikkinurkkaa niin siihen tulee ikeasta 2 pyöreää mattoa, toinen ruskea, toinen vihreä.
:)
 
rahi täytyy olla sellainen jonka sisään saa tavaraa, niitä meillä on sotkasta tuon mallinen ja sitten se pitempi, tosin verhoilin ne uudestaan vähän mielekkäämmällä kankaalla :)
sohvaa en ostaisi kun näyttää niin kovalle, ja käsinojat ja muhkeus on se mejän juttu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä :D )
Ite oon tykännyt sotkan huonekaluista, sopii meille :). Ja eipä tuossa sohvalla tuu nukuttua. Ihan näin istuma käyttöön ja saa nähdä palveleeko meitä, ainakin nyt oon tykännyt:)
Ne käsinojat muaki tossa vaan vaivaa, muuten kiva sohva. Ja meillä sotkan sohva kesti niin kauan että kyllästyin siihen :D (jotai pari vuotta) ja on se vieläki tuolla toisessa makkarissa, odottelee et joku sitä tarvii ja vie sen pois. Sitäpaitsi on paljon järkevämpää ostaa halvalla kivoja ku niihin kuitenki kyllästyy joskus :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä :D )
Ite oon tykännyt sotkan huonekaluista, sopii meille :). Ja eipä tuossa sohvalla tuu nukuttua. Ihan näin istuma käyttöön ja saa nähdä palveleeko meitä, ainakin nyt oon tykännyt:)
Ne käsinojat muaki tossa vaan vaivaa, muuten kiva sohva. Ja meillä sotkan sohva kesti niin kauan että kyllästyin siihen :D (jotai pari vuotta) ja on se vieläki tuolla toisessa makkarissa, odottelee et joku sitä tarvii ja vie sen pois. Sitäpaitsi on paljon järkevämpää ostaa halvalla kivoja ku niihin kuitenki kyllästyy joskus :whistle:

Näinpä :D Ite en käsinojia sohvaan tarvi, tosin katoinhan niitäkin sohvia, mutta heti tuplaatui hinta. Mut tuossa kuvassa tuo sohva näyttää vähän tylsältä, mutta kun siin on noi tyynyt niin on paljon houkuttelevampi. Ja ei liian kova, ihan hyvä istuakkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja partaAgama:
rahi täytyy olla sellainen jonka sisään saa tavaraa, niitä meillä on sotkasta tuon mallinen ja sitten se pitempi, tosin verhoilin ne uudestaan vähän mielekkäämmällä kankaalla :)
sohvaa en ostaisi kun näyttää niin kovalle, ja käsinojat ja muhkeus on se mejän juttu :)
ajattelinkin aluks säilytysrahia niin olis saanut sinne vauvalelut laittaa. Mutta päädyin sit tuohon. Pitää ostaa vauvalle sit joku kiva lelukoppa :)
 

Yhteistyössä