Hakutulokset

  1. L

    Onkohan tuo sima jo valmista...?

    Tein toissapäivänä ja aanoin olla vuorokauden ämpärissä, eilen pullotettin ja jätin pullot lämpimään. Rusinat on jo kaikista noussut pinnalle ja senhän pitäis olla merkki että voi laitta kylmään ja juoda kuhan jäähtyy?? Mietin nko tosiaan valmista siksi kun ohjeessa lukee että menee n.3vrk...
  2. L

    Mitä minun pitäisi tehdä...? (työjuttuja)

    Elikkä mulla on vakituinen työpaikka (pienipalkkainen ja tuntejakin vain 30 viikossa) Mutta nyt muutettiin miehen takia 90km päähän työpaikastani. Ajatus oli että kuljen alkuun töissä autolla kunnes löydän uudelta paikkakunnalta töitä... Vaan kuinkas kävikään, mun autoni hajosi ja remontti...
  3. L

    Tykkääkö teidän lapset...

    ...Syödä pizzaa Tai hampurilaisia + ranskiksia ym?? Ihmettelen vain tuota meidän 5v poikaa kun ei maistu nuo eikä oikein mikään kun käydään "ulkona" syömässä. Meilläpäin jopa kiinalaisessa on lastenlista tyyliin "ranskikset ja kananugetit"... Joskus ois vaan kiva hakea pikaruokaa...
  4. L

    raskaustestistä...

    Ihan vain uteliaisuuttani kyselen voiko testiin ilmestyä haalea viiva vaikka ei olisi raskaana? (Menkat pitäs tosin alkaa vasta vkl) Testissä lukee kuitenkin että haaleakin viiva on positiivinen tulos... :xmas: niin ja testi on rfsu:n raskaustesti jossa mainitaan tuloksen olevan 99.9%...
  5. L

    Millon näkyy tilillä...

    kun tilitoimistosta tänään laitettu rahaa? Onkohan jo huomenna?
  6. L

    Onko kukaan pyytänyt...

    Palkkaennakkoa koskaan???? Mulla on hieman tiukka tilanne ja nyt mietin kehtaisinko pyytää pomolta palkkaennakkoa pari sataa. Antaako työnantajat yleensä helposti ennakkoa? Mulla siis on vakituinen työ ja aika iso firma. :ashamed:
  7. L

    G:Kauanko teillä menee kun teette kunnon siivouksen?

    Siis tavaroiden keräily, imurointi, tiskit, pyykit, pölyt, luutuaminen, vessan pesu, mattojen puistelu? Ja minkä kokoinen asunto? Ihan huvikseni kyselen kun just aloitin itse siivouksen. =)
  8. L

    Tyhjä olo...

    Ex-mieheni, poikani isä menehtyi yllättäen toissayönä. Pojasta tuli siis puoliorpo vain 5-vuotiaana. En ymmärrä tätä vielä ja jotenkin pelkään sitä hetkeä kun se iskee tajuntaan. Nyt vain järjästän hautajaisia miehen isän kanssa ja koetan tehdä jotain kokoajan ettei olisi aikaa romahtaa. En...
  9. L

    mistä löytäisin neulonta ohjeen säärystimiin?

    Haluaisin jonkun kivan ohjeen ja aika helpon. Mä olen vielä ihan aloittelija kutomisessa mut nyt ois inspistä aloittaa kun ohjeen löytäisin. :) Yritin googlettaa mut en vaan löydä... :ashamed:
  10. L

    Apua! Mistä saan ladattua musiikkia....

    Puhelimeen??? :xmas: Yritin nokia musiikkikauppaa mut sinne kävi vaan pankkikortti eikä tietenkään visa elecron joka mulla on. :kieh: Saanko siis mistään musaa ladattua? Sain eilen vihdoinkin uuden puhelimen jossa on mb3 soitin :heart: Tahtoo hyvää lenkkeily musaa heti nyt!!! |O :D
  11. L

    siis potkikaa mut oikeesti tekemään jotain järkevää!

    Ainoa vapaapäivä koko viikolla ja en oo saanut siivottua yhtään! (Tiskit ja pyykit oon pessy sentään) Pojan kanssa vaan pelannu afrikantähteä ja ollu koneella yms. Pakko ois kyllä siivotakkin ja ehtiä vielä pulkkamäkeenkin tälle päivää... Mä en vaan saa itteeni liikkeelle! :ashamed: :xmas:
  12. L

    Joku idiootti irrottanut mun autosta...

    Lämppärin johdon!!! |O |O |O :kieh: Ja mun pitää lähtee töihin tunninpäästä! äsken huomasin sen ja kävin laittaan takaisin, mutta tuskin lähtee käyntiin. -30 on pakkasta! :headwall: :headwall: :headwall: Poikakin pitäs saada tarhaan jotenkin! :(
  13. L

    ihana biisi...

    :heart: http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc
  14. L

    voi luoja noita miehiä...

    Mä tapasin kk sitten kivan miehen ja sen jälkeen ollaan tapailtu muutaman kerran ja viestitelty päivittäin. Eilen sitten laitoin sille sellasen ihanan uuden vuoden toivotus viestin (kun oli yövuorossa) niin tää vastas vaan etta "kiitos samoin"! Kiitos samoin!!!! Siis kuka vastaa noin naiselle...
  15. L

    No mitäs tänne kuuluu? : )

    Täällä taas pitkästä aikaa! :xmas: (Tällä kertaa en todellakaan aijo koukuttua palstailuun :whistle: )´ Kertokaahan mulle kaikki parhaat juorut...
  16. L

    Mulla on akne! Apua...

    :'( Aloitin Yasmille pillerit (endometrioosin hoitoon) pari viikkoa sitten ja nyt mulla on ihan hirveän huono iho!!! Siis eikös niiden pitäny Parantaa ihoa eikä pahentaa?? :o Ei viittis enää kohta kolmekymppisenä akne naamalla liikkua... |O :'( Mitä mä teen? lopetanko heti koko pillerit?
  17. L

    Keksikää mulle nimimerkki!

    Haluun vaihtaa nimimerkin mutten keksi mitään nasevaa! Ehdottakaa! :D :xmas:
  18. L

    Kakku apuja avuttomalle =)

    Pitäis pojalle tehdä 4-vuotis synttäri kakku ja olen aivan onneton kakun tekijä! :xmas: Juhlissa teemana Kunfu Panda.... Huoh... Auttakaa mua, mitä täytteeksi miten koristelu??? :snotty: =)
  19. L

    Kertokaa mistä mä saisin lapsenvahdin illaksi.. *niin turha*

    Tekis mieli baanalle mutta mummut ja muut sukulaiset asuu kaukana eikä oo ketään keltä kysyä! :xmas: Tahtoo baariin! :p :D :xmas:
  20. L

    Miksi en saa vaihdettua profiilikuvaa?

    Ei vaan onnistu! :xmas: Ja miten sinne sais useemman kuvan? :ashamed:

Yhteistyössä