Mulla on akne! Apua...

:'( Aloitin Yasmille pillerit (endometrioosin hoitoon) pari viikkoa sitten ja nyt mulla on ihan hirveän huono iho!!! Siis eikös niiden pitäny Parantaa ihoa eikä pahentaa?? :eek:

Ei viittis enää kohta kolmekymppisenä akne naamalla liikkua... |O :'(

Mitä mä teen? lopetanko heti koko pillerit?
 
vieras
Mulle määrättiin diane nova merkkisiä pillereitä aknen hoitoon, ja apteekissa vaihdettiin vielä sitten halvempaan -> ratiopharmin cypretyliin. Oisko joku kuukaus menny kun KUNNOLLA alko huomaamaan vaikutuksen. Ihan kohtuuhyvin toimi. :) Pyydäppä pilleri merkin vaihtoa.
 
diane
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Eiks diane nova oo minipilleri? Minipillerit kun voi saada ihon ihan hirveeseen kuntoon kuten myös hormoni kierukka....
Ei ole minipilleri,vaan yhdistelmä,jota määrätään aknen hoitoon. Käytön aikan ei saa tulla raskaaksi ja siksi on lisätty ehkäisevä vaikutus. Määrätään paljon heille,kellä akne ja tarvitsevat ehkäisyä. Ja joskus myös ihan aknen hoitoon,vaikka ei olisi tarvetta ehkäisylle.

Itse olen käyttänyt myös. Akne lähti,mutta valitettavasti kaikkosivat myös seksihalutkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja diane:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Eiks diane nova oo minipilleri? Minipillerit kun voi saada ihon ihan hirveeseen kuntoon kuten myös hormoni kierukka....
Ei ole minipilleri,vaan yhdistelmä,jota määrätään aknen hoitoon. Käytön aikan ei saa tulla raskaaksi ja siksi on lisätty ehkäisevä vaikutus. Määrätään paljon heille,kellä akne ja tarvitsevat ehkäisyä. Ja joskus myös ihan aknen hoitoon,vaikka ei olisi tarvetta ehkäisylle.

Itse olen käyttänyt myös. Akne lähti,mutta valitettavasti kaikkosivat myös seksihalutkin..
Sori, siis mun piti kysyä tosta Yasminellestä :ashamed:
 

Yhteistyössä