voi luoja noita miehiä...

Mä tapasin kk sitten kivan miehen ja sen jälkeen ollaan tapailtu muutaman kerran ja viestitelty päivittäin. Eilen sitten laitoin sille sellasen ihanan uuden vuoden toivotus viestin (kun oli yövuorossa) niin tää vastas vaan etta "kiitos samoin"!
Kiitos samoin!!!! Siis kuka vastaa noin naiselle josta on kiinnostunut? Alan epäileen et onko ees kiinostusta...

Tai sitten mä olen itse hiukka vainoharhainen. :xmas:
 
uu
mun mies kaivoi netistä kaikkee romanttisia juttuja kun yritti tehdä vaikutuksen, mutta ei oo enää hirveesti tullut sellaisia kun tässä jokusen vuoden ollaan oltu. Se että sä epäilet sitä ettei olis kiinnostunut on huolestuttavampaa eli naisen vaisto!
 
IhanaValo
En tuosta vielä loukkaantuis, kuitenkin vastas, eikä ees mitään ok-viestiä. Tommoisen kiitos samoin ois varmaan oma mieskin kirjottanu..ei se osaa silleen leperrellä.
Riippuu kai miehestäkin..
 
Crystal
Meidän isäntä vastaa vieläkin lyhyemmin! =D Kun laitan esimerkiksi neljä positiivista asiaa ja yhden kysymyksen, hän vastaa töissä ollessaan näin: "Ok. Ok. Selvä. Ok. Ok." =D Ei ukot viestejä liruttele ellei sitten kysytä jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
no luultavasti on! :snotty: Ehkäpä mä sitten hiukka ylireakoin....
:) Sitä sattuu. Minä olen nykyään vallan tyytyväinen kun kännykkävastainen mieheni on pitänyt puhelintaan päällä ja vastaa, jos vartavasten kysyn jotain, mutta jos vain jotain loruilen (mitä myös joskus edelleen teen ) niin en odota siihen vastausta tai jos saan sen ok tai ks, niin olen ihan tyytyväinen. JOskus kyllä saan kivoja viestejä. Kerran olin naisporukalla reissussa ja baarissa sitten kukin sai viestejä kotoa, minä iloitsin kun mies kertoi tehneensä lasten kanssa iglun ja olivat syöneet lounaan siellä. Kaverin naama venähti, kun hänen miehensä kirjoitti, että PASKA KELI. :D Siitä on kyllä yli 10 vuotta, siihen aikaan tekstarit olivat suht uutta, ei varmaan nykyään tuollaista kotitarkastusta tehtäisikään päiväoluella Brysselissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
no luultavasti on! :snotty: Ehkäpä mä sitten hiukka ylireakoin....
:) Sitä sattuu. Minä olen nykyään vallan tyytyväinen kun kännykkävastainen mieheni on pitänyt puhelintaan päällä ja vastaa, jos vartavasten kysyn jotain, mutta jos vain jotain loruilen (mitä myös joskus edelleen teen ) niin en odota siihen vastausta tai jos saan sen ok tai ks, niin olen ihan tyytyväinen. JOskus kyllä saan kivoja viestejä. Kerran olin naisporukalla reissussa ja baarissa sitten kukin sai viestejä kotoa, minä iloitsin kun mies kertoi tehneensä lasten kanssa iglun ja olivat syöneet lounaan siellä. Kaverin naama venähti, kun hänen miehensä kirjoitti, että PASKA KELI. :D Siitä on kyllä yli 10 vuotta, siihen aikaan tekstarit olivat suht uutta, ei varmaan nykyään tuollaista kotitarkastusta tehtäisikään päiväoluella Brysselissä.
:LOL:
mä men tänään ylläri vierailulle tän miehen luo kunhan se herää. (Meillä on 70km välimatkaa)
 

Yhteistyössä