Hakutulokset

  1. M

    apua messengeristä!

    Olen vasta hankkinut messengerin ja nyt minulle tuli ilmoitus, että ********@******* on lisännyt minut yhteysluetteloonsa, eli kysyykö joku minua listaansa vai olenko minä vahingossa lähettänyt jollekkin pyynnön? :D Olen liian vanha ilmeisesti tällaisiin..
  2. M

    Voi kyrpä!

    Ostettiin sitten eilen 24 tölkkiä olutta, vaikka ei ostettukkaan. Just tuossa katselin eilistä kauppakuittia, mihin oli merkitty koffia 24-back, mutta ei kyllä ollut meidän bäkki, sillä juomapuolelta lähti mukaan vaan pullo vichya. Täytynee tästä lähtien tarkastaa kuitit heti kassalla...
  3. M

    Nyt tiedän, miltä näytän 25 vuoden kuluttua.

    Heräsin aamulla ja ihmettelin miksi silmät ei aukea kokonaan. Menin peilin eteen, niin minulla oli vuosisadan silmäpussit ja yläluometkin hieman turvoksissa. Mutta nuo silmäpussit olivat jotain niin kauheaa ja yleensä en semmoisista edes kärsi. Toisekseen minulla oli kroppa täynnä hieman...
  4. M

    Onko muita, jotka ei oikeasti edes halua lahjoja.

    Minä korostan aina jouluisin, synttäreillä ja äitienpäivänä, etten tosiaankaan halua mitään lahjaa. Eri asia joku muksun itse väsäämä juttu, mutta en mitään ostettua. Haluan vaan nauttia, tehdä yhdessä jotain, syödä hyvin ja rentoutua. En halua, että rahaa laitetaan palamaan johonkin, mitä en...
  5. M

    Voi pylly!

    Millä saan mun makuaistin takasi?! Meillä on tänään herkuttelupäivä ja aamulla purskuttelin suun corsodylilla (ientulehduksen takia)... Nyt sitten mikään ruoka ei yksinkertaisesti maistu miltään! Aivan sama ku pahvia söis :o Haluan maistaa pizzat ja sipsit |O :'( :snotty:
  6. M

    Hitto ois pitäny saada äskönen puhelu nauhalle.

    Mies on bänditreeneissä ja soitti minulle, että haittaako jos pistäytyy kavereiden kanssa kaupungissa. No minä siihen, että miksipä tuo mua haittais ja kehotin menemään. Siihen mies totesi, että piti vaan varmistaa, ku nainen on kuitenki se pomo meidän perheessä :D Huomenna se kuitenki kieltää...
  7. M

    Olen maanisdepressiivinen mitä tulee kodin ylläpitoon..

    Aaaargh, hitto että välillä on vaan niin saamaton olo. EI jaksa pistää tikkuakaan ristiin kodin puolesta. Jaksaa ulkoilla muksun kanssa ja ei ole väsymystä, mutta kyrsii kaikki kotihommat. Tiskiallas tursuaa ja ei tarvis ku kone tyhjentää, mutta ku ei vaan nappaa niin ei nappaa. Vois vaan...
  8. M

    Kertokaapa viisaat hyväntekijät.

    Minne viette vaatteita, joita haluatte lahjoittaa tarvitseville? Mulla on läjä todella hyväkuntoisia lastenvaatteita.Vaatteet on ollut käytössä vain yhdellä lapsella ja jotenkin tuntuu, että jos ne johonkin konttiin vien, niin ne menee joko pelastusarmeijan kirpparille myyntiin hirveällä...
  9. M

    Voi persaus!!

    Mulla teksi nyt mieli mennä yksi tupakki polttamaan, mutta se on moraalisesti väärin, sillä muksu nukkuu ja näin ollen huijaan häntä, koska hän on autuaan tietämätön äitinsä tupakoinnista.. Pitäisikö mun nyt herättää poika, että se tulis tuohon ikkunaan vahtimaan ku äiti vetää sen yhen röökin...
  10. M

    NOlo äiti menee huomenna vanhempainiltaan..

    Mulla on älytön fritsu kaulassa ja vielä melko ylhäällä.. Tai ei se ole fritsu, mutta näyttää ihan fritsulta. En tiedä mikä se on ja mistä se on tullu, mutta hemmetti se on just ku kunnon teinileima. En omista ainoakaan pooloa ja huomenna pitäs mennä muksun päiväkotiin vanhempainiltaan...
  11. M

    Jee!!! Ansku pääsi takas Idolsiin!!

    :D Mun suosikki teki comebackin. Hitto, että on kaunis tyttö ja hieno ääni.
  12. M

    Tähän pinoon kaikki matkakuumetta potevat!

    Mulla on ihan mieletön kaipuu lähteä ulkomaille.. siitä on jo yli kolme vuotta, kun olen Suomen ulkopuolella käynyt. Kuumetta lisää, kun monet kaverit ovat muuttaneet/lähteneet pidemmäksi aikaa muille maille ja laittelevat facebookiin mahtavia kuvia eri maista |O |O :snotty:
  13. M

    Aargh!!

    Ihan jumalaton krapula.. Enkä eilen ees juonu alkoholia. Eilen illalla yhtäkkiä nousi kuume 40 asteeseen ja yön aikana oli laskenu pois. Nyt on pää täynnä limaa ja kurkku kipeä. Särkee ja kolottaa. väsyttää. Mutta ei nuhaa eikä yskää. Onko nyt liikkeellä jotain ihme tautia?!
  14. M

    On taas ollu naapureille (+ miljoonalla muulla ihmisellä) hauskaa mun kustannuksella.

    Kävelin muksun kanssa päiväkodista kotiin.. Ihmiset tuijottivat ja hieman naureskelivat. KOtona kenkiä pois ottaessa huomasin, että ole jäänyt ne siniset kenkäsuojat jalkaan. Pari kesää sitten ajelin pyörällä töistä kotiin keittolamyssy päässä.
  15. M

    Kuka voitti kanadan huippumalli haussa?!!!

    Niin siinä se tulikin. eli kuka voitti edellisen kauden?! Menny ihan ohi :snotty:
  16. M

    Nyt loppu meidän puistoilut!!!!!!!

    Ei helvetti on sitten homma käydä pihalla tuon pojan kanssa. Vaunulenkki menee melko mutkattomasti ja mukavasti.. mutta annappa olla, kun sisäpihalle mennään leikkimään, niin ei kuuntele, eikä tottele ja huutaa kuin teurassika, kun sisälle yrittää saada. Äskön vielä lensi nokalleen asfalttiin...
  17. M

    Olen nyt sitten leimattu ulkomaalaisia hakkaavaksi rasistiksi.

    Mulla on aina avaimet avainketjussa.. ja se avainketju ei ole mikään siro ja sievä, vaan melko massiivinen. Yleensä roikkuu housuissa/hameessa. Kävelyllä monesti laitan sen muksun vaunun taskuun. No tänää sitten kävelyllä lähellä kotiovea iski paniikki, että otinhan avaimet mukaan ja aloin...
  18. M

    Ärsyttävä ja huono olo henkisesti..

    Kyllä tämä paska äiti-fiilis voittaa muut ahdistukset mennen tullen ja palatessa... :/ Poika oli väsynyt ja vein sen päikyille. No sitten muksu piristykin ja alkoi höpötellä. Aikani odottelin, että rauhoittuu. Sitten sanoin, että nyt täytyy jo nukkua, menin pois ja laitoin huoneen oven...
  19. M

    tehokasta siivoamista...

    imuroin ja pesin pyykkiä. Kannoin pyykkikorillisen vaatteita kuivaustelineen viereen siksi aikaa, että laitan seuraavan koneellisen. Poika oli tehokas apu ja päätti tyhjentää roskista löydetyn täyden suodatinpussin lattialle ja siihen sekaan korillisen puhdasta pyykkiä.. :headwall:

Yhteistyössä