Olen maanisdepressiivinen mitä tulee kodin ylläpitoon..

Aaaargh, hitto että välillä on vaan niin saamaton olo. EI jaksa pistää tikkuakaan ristiin kodin puolesta. Jaksaa ulkoilla muksun kanssa ja ei ole väsymystä, mutta kyrsii kaikki kotihommat. Tiskiallas tursuaa ja ei tarvis ku kone tyhjentää, mutta ku ei vaan nappaa niin ei nappaa. Vois vaan räjäyttää koko paskakämpän.
Välillä tulee sitten vaihe, kun oikein puhkun siivousintoa ja sisutan, siivoan, pyykkään, leivon ja kokkaan. Olen oikein täydellinen avovaimo :D Maanista vaihetta odotellessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Sama juttu :eek:

Kun on siistiä, kaikki toimii, mut sotku saa mulla aikaan sen depisvaiheen. Varsin hieno juttu, siivottomuuskierre :headwall:
Ei tarvi ku vähän johonki kertyä sotkua, niin tulee epätoivonen aivan sama -olo ja sitten vaan kaikki hajoaa käsiin ja paska vaan kertyy ja kertyy. Kunnes joku kaunis päivä iskee maaninen siivousinto. Edelleen sitä odotellessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mai:
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut... Olen miettinyt liittyvätkö nämä kaudet kuukautiskiertoon vai mihin...
Mulla on ennemmin niin päin että just ennen menkkoja tulee kauhee siivousvimma! :D Saatan kuurata kynnet verillä vaikka muuten en kauheesti tuosta siivoomisesta välitäkään... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Ei tarvi ku vähän johonki kertyä sotkua, niin tulee epätoivonen aivan sama -olo ja sitten vaan kaikki hajoaa käsiin ja paska vaan kertyy ja kertyy. Kunnes joku kaunis päivä iskee maaninen siivousinto. Edelleen sitä odotellessa.
Niiiiin tuttua :D
Kyl se kohta iskee se inspiraatio kun aurinko joku päivä paistaa sisään ja näkee sen pölymäärän ilmassa :whistle: :ashamed:
 

Yhteistyössä