Tähän pinoon kaikki matkakuumetta potevat!

Mulla on ihan mieletön kaipuu lähteä ulkomaille.. siitä on jo yli kolme vuotta, kun olen Suomen ulkopuolella käynyt. Kuumetta lisää, kun monet kaverit ovat muuttaneet/lähteneet pidemmäksi aikaa muille maille ja laittelevat facebookiin mahtavia kuvia eri maista |O |O :snotty:
 
krooninen sairastaja. aina surffailen matkatoimistojen ja muita matkasivuja ja kannan kasan kirjoja kirjastosta, mietin minne mennä. Tämän talven matkaa ei vielä päätetty eikä päätetty sitäkään mennäkö minnekään, mutta virtuaalimatkailu on jo osa matkaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
krooninen sairastaja. aina surffailen matkatoimistojen ja muita matkasivuja ja kannan kasan kirjoja kirjastosta, mietin minne mennä. Tämän talven matkaa ei vielä päätetty eikä päätetty sitäkään mennäkö minnekään, mutta virtuaalimatkailu on jo osa matkaa
Minulla hieman samaa vikaa. Ei vaan halua vielä lähteä ilman muksua pidemmälle reissulle, mutta ei viitti näin pienen muksunkaan kans matkustaa.. joten ei auta kuin odotella......
 
Minä haluaisin käydä keväällä Prahassa...
Miestä en vain saa innostumaan matkantekoon sinne, kun hän on siellä jo käynyt. Haluaisin tehdä matkan sinne ystäväni kanssa, mutta mieheni ei oikein lämmennyt ajatukselle. Koetan vielä suostutella häntä ajatukseen. Tiedän onnistuvani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin käydä keväällä Prahassa...
Miestä en vain saa innostumaan matkantekoon sinne, kun hän on siellä jo käynyt. Haluaisin tehdä matkan sinne ystäväni kanssa, mutta mieheni ei oikein lämmennyt ajatukselle. Koetan vielä suostutella häntä ajatukseen. Tiedän onnistuvani.
Sanot, että joko tai. Lähet siis ystäväsi kanssa, jos mies ei lähde. Kiristystä.
 
Mulla tää matkakuume on lähinnä pelonsekasta innostusta. Ollaan ens kesänä lähdössä kolmeks kuukaudeks Nigeriaan sukuloimaan ja samalla mä teen työharjottelua siellä. Se tulee olemaan eka kerta kun mä tapaan miehen perheen ja kaikki sukulaiset joten välillä jännitää ihan hullun lailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mulla tää matkakuume on lähinnä pelonsekasta innostusta. Ollaan ens kesänä lähdössä kolmeks kuukaudeks Nigeriaan sukuloimaan ja samalla mä teen työharjottelua siellä. Se tulee olemaan eka kerta kun mä tapaan miehen perheen ja kaikki sukulaiset joten välillä jännitää ihan hullun lailla.
kumpi jännittää enemmän 3 kk uusissa olosuhteissa vai miehen suvun kohtaaminen? Oletko Afrikassa aikaisemmin lomaillut?
 
Täällä yksi :wave:

Meillä mies on käynyt Saksassa ja sitä ei kiinnosta sinne mennä. Mä taas haluaisin mennä sinne kun en ole ikinä käynyt. Jos se ei lähde niin mä menen sinne sitten ilman miestä. Samoin sitä ei kiinnosta Italia ja mä taasen haluan mennä Firenzeen ja Napoliin. Irlannista ollaan onneksi samaa mieltä :D

Mitä tohon Prahaan tulee niin se on tosi hieno kaupunki. Me oltiin siellä viime kesänä eikä meidän reilu viikko riittänyt kaiken sen näkemiseen mitä oltaisiin haluttu nähdä.
 
:wave: Matkakohde katsottuna (tai itse asiassa kaksikin). Ajankohta vain on ensimmäisen suhteen vielä päättämättä - joko tänä vuonna tai sitten hiihtolomalla tai ensi syyskuussa. Toinen matka olisi tarkoitus toteuttaa ensi kesänä kaksistaan esikoisen kanssa.
 

Yhteistyössä