Nyt tiedän, miltä näytän 25 vuoden kuluttua.

Heräsin aamulla ja ihmettelin miksi silmät ei aukea kokonaan. Menin peilin eteen, niin minulla oli vuosisadan silmäpussit ja yläluometkin hieman turvoksissa. Mutta nuo silmäpussit olivat jotain niin kauheaa ja yleensä en semmoisista edes kärsi. Toisekseen minulla oli kroppa täynnä hieman koholla olevaa ihottumaa, mikä kutisi.. Eli ilmeisesti olen saanut yöllä allergisenreaktion, mutta mistä?! Mikän nukkuessa on voinut noin pahan reaktion aiheuttaa?
 
Meinaatko, että iäkkäämmät ihmiset on kaikki rupisia turvonneita silmäpussityyppejä? :whistle:
Mun työkaverilla on useinkin juuri noita sun oireita..lisäksi huulet saattaa turvota yms. Kaikki tutkimukset tehty, eikä mitään ole löytynyt. Napsii sitten vain tarpeen tullen kortisonia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Meinaatko, että iäkkäämmät ihmiset on kaikki rupisia turvonneita silmäpussityyppejä? :whistle:
Mun työkaverilla on useinkin juuri noita sun oireita..lisäksi huulet saattaa turvota yms. Kaikki tutkimukset tehty, eikä mitään ole löytynyt. Napsii sitten vain tarpeen tullen kortisonia.
Ei kaikki, vaan minä :D Siis tosiaan näytti ku oisin vanhentunut yössä 25 vuotta noiden silmäpussien takia.
 

Yhteistyössä