Hakutulokset

1. M

appivanhemmat...

öööö...jaha...ei ny noin tartte hermostua,vai oliko huono päivä?!
  2. M

Hoitavatko isovanhemmat?

jaaha, mitenköhän appivanhempasi ovat aikoinaan hoidelleet miehesi kun oli pieni ? Onko taas kaikkitietävä miniä asialla :headwall: no näköjään taidot ruostunu...täyttäähän mun ukko jo 40v...et sillee,mut TOTTAKAI oon kaikkitietävä miniä,sehän on selvä!
  3. M

appivanhemmat...

joo,no vielä se et kyllähän yllätysvierailulle kahville saa meillekkin tulla,ihmisten aikaan,ei siinä mitään...mut tää et ne tulee "hommiin" (vaikkakin vaan pihalleni) ja aikasin aamulla on ihan eri asia,se ei mun mielestä sovi!
  4. M

appivanhemmat...

tänään sanoin neiti 4,5v että soita nyt mummille ja vaarille et ne tulee kahville..no ne tuli..tunnelma TOSI kiva joo,vaari nyt vähä jotain puhu mut anoppi ei sanonut paljo mitään,joi kahvit ja meni neidin kans neidin huneeseen leikkimään tunniks,sano sit kiitos kahvista ja hei hei...aattelin...
  5. M

appivanhemmat...

kiitos...siis tietty kiva kun auttavat..mut rajansa kaikella! ja kun ystävällisesti kiittää avusta ja sanoo et voi soittaa ens kerral ennenku tulee nii eikai siitä tartte ottaa nokkiinsa ja suuttua moneks viikoks?!?
  6. M

appivanhemmat...

juupa juu....eikai sustakaan olis kiva ku aamusin heräät ja katot ikkunasta ulos ja oot ajatellu et tulee mukava ihana rauhallinen päivä nii sit näet ikkunasta appivanhempiesi hääräävän pihas...eli tiedossa KOKO PÄIVÄN passata niitä ja kiitellä miljoona kertaa ku ne niin kauheesti auttaa,jos...
  7. M

appivanhemmat...

siis ollaan yli kuukausi sitten muutettu ukon ja muksujen kans uuteen taloon maalle,anoppi ja appiukko tulee "auttamaan" koska huvittaa.Taas yks aamu heräsin ja katoin ikkunasta ulos,no eiköhän ne ollu jotain risuja pilkkomas MUN pihas...menin ulos ja sanoin et aijaa,ootte täällä.anoppi siihen...
  8. M

Kuinka kakkosen kanssa?

eka käynnistettiin 40+2 ja toinen tuli sit jo 37+5...
  9. M

oho

sori..mitähän sekoilin ku heti 3 samaa viestiä tuli...???????!!!!!!!! :/
  10. M

imettämisestä..

Herra-Huu syntyi 16 päivää ennen la.ta.2900g ja 48cm,tänään 7pv vanha.Nukkuu paljon.Muuten kaikki ok mut imettäminen hankalaa kun nukahtelee kokoajan et sais tissitellä kokoajan,varsinkin yöllä meinaa mennä hermot..välillä olen pumpannut ja antanut pullosta,se menee paljon äkkiempää.Muilla sama?!
  11. M

imettämisestä..

Herra-Huu syntyi 16 päivää ennen la.ta.2900g ja 48cm,tänään 7pv vanha.Nukkuu paljon.Muuten kaikki ok mut imettäminen hankalaa kun nukahtelee kokoajan et sais tissitellä kokoajan,varsinkin yöllä meinaa mennä hermot..välillä olen pumpannut ja antanut pullosta,se menee paljon äkkiempää.Muilla sama?!
  12. M

imettämisestä..

13. M

sektio?

Noniin,tohtoris ollaan ny sit käyty....ja tämä maha-asukki on KÄÄNTYNYT pää alas!!!!!!!!!!!!!Ruvetraan käynnistelemään 7.9 jos ei mitään ennen sitä tapahdu,olin niin sekasin etten kysynyt miksi sillon käynnistetään edes..la on 13.9.Ennenku katto ultralla sanoi että leikataan ens viikon...
  14. M

sektio?

Pian 4v sitten synnytin alateitse,käynnistettiin kun oli korkee verenpaine ja viikkoja 40+2,kesti just 2 vuorokautta ennenkuin neiti tuli,eikjä se hevillä meinannu ulos tullakkaan,lääkäri yritti imukupilla kun sydänäänet heikkeni,mut sehän sit irtos ja ukko meinas lentää seinään imukuppinsa...
  15. M

sektio?

Torstaina tosiaan ä-polille aika,kyllä hermostuttaa mitä ne sanoo..ja tekee,toivon todella ettei ne yritä kääntää enää..ja mistäs sen tietää jos vaikka ihme tapahtuis ja se kääntyiskin ittestään.Tavallaan olis jotenki helpotus jos ne sanois et leikataan pp.kk tää odottaminenkin on kamalaa.eilen...
  16. M

sektio?

Olen tähän asti vitsaillut että olis vauva väärinpäin että saisin sektion,edellinen synnytys 4vuotta sitten oli aivan kamala,että pelkään oikeasti synnyttää.No eilen piti sairaalaan että sain albetolireseptin.Juteltiin sitten lääkärin kanssa edellisestä ja tulevasta synnytyksestä ja se sai mut...
  17. M

Kemijärveltä tai lähiympäristöstä

Hei! Oisko täällä ketään äitejä tai lapsettomia ihmisiä Kemijärveltä tai lähiympäristöstä? Ystäviä kaipailee äiti vm. -77 ja 3 alle kouluikäistä lasta. Olen hieman ujo ja hiljainen, mutta osaan myös jutella kunhan ensin tutustutaan.
  18. M

Miten jaksatte kantaa kaiken vastuun?

Kuulostaapa kovin tutulta.... meillä mies käyttäytyy juuri samoin kuin aloittajalla. Ei yhtään mitään kotihommia pyytämättä eikä läheskään aina pyydettynäkään. Pakerran isossa omakotitalossa 4 lapsen kanssa käytännössä yksinhuoltajana. On ollu pakko opetella kaikki hiton hommat tekemää itse...

Yhteistyössä