Hakutulokset

  1. T

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Heippa! Tulin ilmoittelemaan, että meille syntyi tummatukkainen pikkujätkä 14.12 klo 04:13! Synnytys meni ihan hyvin, vaikkakin kesti vuorokauden... Sinnittelin aquarakkuloilla ja kaurapussilla aikani, kalvot puhkaistiin ja supistukset koveni, mutta kohdunsuulla ei tapahtunut edistystä. 4cm...
  2. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Ihanaa!! Onnea aivan mielettömän paljon!! Mä tulin tänne kukkumaan, kun en untakaan saa. Supistuksia ollut nyt n. 2 tuntia 6-8 min välein.. Kivut ei oo mun mittapuun mukaan vielä valtavat, mutta supistukset tuntuu kyllä ihan kiitettävästi. Josko se Spede nyt sitte ymmärtäis tulla! Ajattelin...
  3. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Mahtavaa DJ, onnea tytöstä! Mä tässä teen lähtöä kättärille... Jännittää jostain syystä ihan pirusti! Höh! Näin ajattelinkin, että ultraavat, hyvä tietää!! Jos sais sitten tuosta tyypin koosta vähän jotain tarkempaa tietoa. LilliM on kyllä varmasti saanut tulosteen syliinsä jo, sen verran...
  4. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Siis ei oo totta. Mä oon täällä tosiaan viimeisenä.. :laugh: Viikonloppuna ei mitään ihmeellistä, pientä sisäreisiin leviävää vihlontaa, ja välillä semmonen olo, että alkais kuukautiset. Siinä meikäläisen saldo. :/ Eilen meinasin kyllä vähän panikoida, rupesin illalla miettimään, että...
  5. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    No on se nyt perhana, kun MITÄÄN EI TAPAHDU! Tänään on siis viikko lasketusta, eikä merkin merkkiä mistään.. LilliM, älä huoli, kyllä täällä vielä kärvistelijöitä on... Tuntuu että itellä on koko ajan hermot pinnassa, ja mies saa kyllä siitä osansa. Ei vain jaksais nyt enää. Mä haluan...
  6. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Onnea tuhannesti kaikille vauvansa maailmaan saattaneille! :heart: Minäkin olen yksi näistä koko raskauden ajan palstaa seuranneista, kirjoittaminen on vaan jäänyt muiden tehtäväksi. Paljon on täältä saanut vertaistukea, moni tuntui pyöriskelleen samojen kysymyksien äärellä mitä itse...
  7. T

    Helsinki/koiralliset odottajat+perheet

    Moro! Oon ollu ihan superkiireinen, netti ja s-postit on ollu paitsiossa jo tovin... Yritän olla yhteydessä teihin molempiin sähköpostilla viikonlopun aikana! Maarit, onko mastiffi=bullmastiffi? Olisi mielenkiintoista tavata, koska koirani kimppuun kyökkäsi UROS bullmastiffi ilman mitään syytä...
  8. T

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    HelmenTyttö: Minkä ikäinen pentusi on? Kuulostaa mun mielestä siltä, että herra hakee paikkaansa laumassa, nylkyttäminen ja yhtäkkinen päälle hyppiminen saattaa olla sitä, että koira yrittää alistaa sinua. Itse en hyväksyisi tuollaista ollenkaan. Meillä narttukoira, joten tuota nylkyttämistä...
  9. T

    Helsinki/koiralliset odottajat+perheet

    Hellurei! Uusia tuttavuuksia, juttu- ja lenkkikavereita kaipaillaan Arabialla/Toukolassa sekä emännälle että koiralle! Esikoista odotellaan ensimmäisellä kolmanneksella, ja olisi mukava tutustua lähialueen odottajiin tai jo lapsella varustettuihin ihmisiin. :) Koirakokemuksia haluaisin myös...
  10. T

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Tervehdys! Ajattelin liittyä nyt joukkoon iloiseen, hetken aikaa olen jo tässä mukana taustaillut. Eli tänne olisi nyt esikoinen tulossa, 7+3 olisi laskujeni mukaan menossa. Ja laskurit kertovat, että LA tulisi olemaan 29.11. Perheeseen kuuluu avo (kohta AVIO) mies ja koira. Asuinpaikkana...
  11. T

    Uunilohen valmistus

    Sopivan kokoinen lohifile, norjan lohi on mielestäni parempaa. Meille (kaksi aikuista ja yksi lapsi) riittää 500-600g. Maustan fileen tillillä ja sitruunapippurilla tai kalamausteella. uuniin noin 45min 180astetta. Lisäksi porkkanaraastetta ja perunamuusi. Hyvää on!
  12. T

    Annatteko ja mitä joululahjaksi siivoojallenne?

    Meillä käy siivooja kerran viikossa. Olen itse kotona 2.5vuotiaan tyttären kanssa. Ostimme siivoojalle lahjaksi mariskoolin. Vuosi sitten sai kolmen kivituikun paketin. Siivoojan käyttö on edullista kotitalous vähennyksen vuoksi. Eikä tarvitse sitä yhteistä aikaa mihen kanssa viettää...
  13. T

    Annatteko ja mitä joululahjaksi siivoojallenne?

    Meillä käy siivooja kerran viikossa. Olen itse kotona 2.5vuotiaan tyttären kanssa. Ostimme siivoojalle lahjaksi mariskoolin. Vuosi sitten sai kolmen kivituikun paketin. Siivoojan käyttö on edullista kotitalous vähennyksen vuoksi. Eikä tarvitse sitä yhteistä aikaa mihen kanssa viettää...
  14. T

    YSTÄVÄ KORIALTA tai kouvolasta

    \ tintura9@suomi24.fi saapi viesteillä...
  15. T

    YSTÄVÄ KORIALTA tai kouvolasta

    Kuinka tiukkaa linjaa pidät että pitää olla Korialta tai Kouvolasta... Olen 1vee tytön äiti Myllykoskelta :wave: Ystäviä olisi mukava saada...
  16. T

    äiti-lapsi jumppaa

    Käy kurkkaamassa Mannerheimin lastensuojeluliiton tarjontaa (www.mll.fi - sieltä kohta paikallisyhdistykset, jota kautta pääset alueesi yhdistyksen omille sivuille).
  17. T

    Unikoulut on ihan turhia!

    Unikouluja on erilaisia. Olisi kiva kuulla, millainen unikoulu on tepsinyt? Neuvolassa sanottiin, että huudatusunikouluja, jossa lapsi jätetään pitkäksi aikaa yksin, ei enää suositella kenellekään. Lapset kokevat tietyssä iässä isoa eroahdistusta tai joitain muita pelkoja. Se voi aikuisen...
  18. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    esijoinen sanna kaarina ja toinen sanni kaarina minun toinen nimi on myös kaarina
  19. T

    polkupyörän istuin

    minkä hintasia
  20. T

    polkupyörän istuin

    kertokaas mitä kannattaa ottaa huomioon kun hankkii istuimen lapselle pyörään mikä merkki on hyvä ja mistä olette ostaneet?

Yhteistyössä