lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Incinta
Rasmus = IHKUUU NIMI! :heart:
Oskari= Nätti kans :heart:

tää on jo mun 3. kerta ku vastaan mut edellisellä oli vaan niin nätti toi rasmus nimi :ashamed: :ashamed:

mut kertokaas silti mielipide munki lasten nimistä vielä :D
meillä Viivi Amanda,Veera Aino Marjaana, Antton Miko Samuel, Nelli Sofia, Niko Elias, Vili Mikael ja Jenny Selina :heart: :heart:
 
mai
Kauniita nimiä edellisellä! Moni mieleinen löyty sieltä. :)

Meillä on kaksi lasta May Caterina 2001 ja Patric Jacob 2004.

Asumme koko perhe Isossa-Britaniassa eli lastemme nimet eivät ole erikoiset täällä ja sukunimikään ei ole suomalainen. :)
 
pam
Kauniit nimet! =)
Ja ihania nimiä täällä muutenkin.. Todella ihania yhdistelmiä! :)
meillä lapset ovat saaneet nimikseen: Venla Mirja Marleena ja Oskari Hannu Tapio :heart: Pääosin nimet tulevat suvusta...
 
JannaÄiti
Tykkäsin varsinkin noista etunimistä. =)

Minun pikkuinen prinsessa on Iiris Anna Katariina :heart:

Mahassani kasvaa ihmisen alku ja hänelle olemme miettineet nimiä Ilmari Aapo Oskari tai Ilona Aada Sofia.


Mukavaa kesää toivottaa Janna ja lapset Iiris ja Tuuli-Mikael rv 23
 
meillä
Jalo antero
Toinen kohta tuloillaan,ja on päätetty jos on tyttö että mikä nimi annetaan,mutta pojasta ei nimitietoa kun mies haluaa että se alkaa J:llä,ja oli hirveen hankala antaa nimeä tälle nykyiselle pojalle,kujn ei haluttu mitään yleistä:)
 
Tuntematon
Ihana nimi tuo Jalo. Vanha kunnon perinteinen Suomalainen nimi! Nykyään vaan tosi harvinainen! +++

Meillä on yksi poika, pian kaksi vuotias Daniel Emil Benjamin! :heart:

Daniel nimestä vain tykättiin miehen kanssa.
Emil tai oikeastaan Eemil on minun vaarini nimi, mutta Emil yhdellä E:llä sopi mielestäni paremmin tuohon ko nimi yhdistelmään.
Benjamin on miehen toinen nimi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 13:30 pia-77 kirjoitti:
miro ja oona on ollu mun listalla kans
esikoinen on jasper jim joakim 3v
ja sen pikkuveli on jimmy jan joonatan 3kk
Olen jo kerran vastannut tähän ketjuun, mut luettuani tän oli pakko kommentoida...
Tosi kivat J-nimet teidän pojilla.

Meidän poitsut kuuluvat samaan J-kastiin nimillään Jimi Juha Joonatan 2/2004 ja Julian Jouni Jeremias 3/2006.

Pikkumiesten toiset nimet Juha ja Jouni ovat heidän pappojensa etunimet.
 
äippä -78
tosi kivoja nimiä ketjussa :) meillä tytöt Kiia Kulta Josefiina ja Pinja Kulta Wilhelmiina. Kulta nimi mieheni mummon peruja ja koska kiia kastettiin aikanaan kullaksi ei mieheni mielestä nyt pinjan kohdalla ollut muita vaihtoehtoja -tottakai molemmat tytöt ovat kultia.
 
kivasti sointuvat nuo nimet yhteen.. tänne kirjottaneilla on monilla erikoisia lasten nimiä. meillä aika tavalliset:
Emmi Maria s.2000
Joona Juhani s.2002
ja Valtteri Johannes s.2005


sori, sattui pikku moka ja viesti tuli monta kertaa.. :attn: <br><br>
 
Aivan ihania "tavis" nimiä teidän lapsilla!! :D :heart:
eihän sitä niin erikoisia olla tarvikkaan.. ;) meidänkin lasten nimistä löytyy noi samat Maria ja Juhani;

Roni Juhani, Pinja Maria ja Peppi Alissa. :heart: <br><br>
 
Kauniita ja tavallisia lasten nimiä edellisellä!!!

Mekin jatkamme tätä "tavis" nimien sarjaa.

Rakkaat lapsemme;

Anni Maria 8/1996 (Maria on minun mummoni, joka kuoli viikko ennen risiäisiä. Tytöstä piti tulla ensin Anni, mutta valitsimme sitten Maria nimen etunimeksi)

Emilia Siiri Ilona 10/2000 (Siiri on miehen mummi ja Ilona äitini toinen nimi)

Santeri Juho Elias 5/2003 (Juho miehen ukki. Minä olisin halunnut Elias nimen etunimeksi, mutta mies ei)

Matias Aapo Oskari 6/2005 (Oskari minun isäni toinen nimi)
 
Kauniita nimiä "YÖ"llä. =)

Meillä on kolme ihanaa ja rakasta lasta. :heart:

Enkelipoikamme Otava (tänään tulee hänen kuolemastaan 5 vuotta. Hän oli vain 4 tunnin ikäinen)
Juhana Arttu Ilmari 1999 ja Tuomas Arttu Oskar 2004

Otava nimen valitsimme enkelipojallemme nimeksi, koska hän on meidän oma tähdenlento ja katsoo meitä tähden reunalta.
Arttu nimi esiintyy miehen suvussa eri muotoina (Artur, Artturi, Arttu...) jo 200 vuoden ajan. Ilmari on minun sukuni perinne nimi ja Oskar tulee miehen toisen puolen ukin nimestä.
 

Yhteistyössä