Hakutulokset

1. P

onko ketään vaasan seudulta!?

Olen yh vaasan seudulta. Minkä ikäinen sinä ja lapsi/lapsesi ovat?
  2. P

G: PARAS Fazerin Pikkupatukka?

pätkis ja sitten tulee dacapo
  3. P

Käytättekö vielä bodyjä ja potkareita?

Käytättekö vielä muksuilla päivisin bodyä ja potkareita,vai puetteko pelkät päivävaatteet? Kun ulkona on ollut +10-+20 välissä asteet,niin ei varmaan alusvaatteita tarvita enään? Jos pukee vielä haalarinkin tms.
  4. P

ei ennakoivia supistuksia

En minäkään tuntenut yhtään supistusta ennen synnytystä. Kyllä niitä oli kun käyrällä kävin mutta en vaan niitä tuntenut. Ekasta supistuksesta jonka tunsin alko synnytys ja vuorokauden kuluttua oli tyttö maailmassa.
  5. P

VAASA !!

Minkä ikäisiä äitejä olette?:)
  6. P

KÄNNISTYKSEN YRITYS

\ Siis mitä? Olen luullut, että kun lapsivedet menevät, niin korkeintaan vuorokausi olisi aikaa saada lapsi ulos, ettei tule tulehdusta tms. On varmaankin oltava antibioottitipassa sairaalassa lapsiveden menon jälkeen?
  7. P

mitä keitetyistä makarooneista voi tehdä

ne voi heittää seuraavan päivän makkarasoppaan tai tehdä makaroonivelliä ja jopa pakastaa tulevaa tarvetta varten
  8. P

Pakastettavat ruoat

lihapullat, mureke jauhetustakalasta pihvit erilaiset lihapadat makaroonilaatikko, maksalaatikko. jauhemaksapihvit ,pinaattiletut keitä ja ruodi valmiiksi kalaa ja pakasta se kalaliemessä tässä nyt jotain
  9. P

Paljonko teillä menee rahaa ja paljon saatte?

No sittenhän varmaan 60% nuorista huijaa kelaa? Ja suurimmalla osalla opiskelijoista vanhemmat maksavat vuokran kokonaan tai ainakin osittain. Suurimmalla osalla myös vanhemmat kustantaa opiskelut,joten tällöinhän opintotuenkin saaminen olisi huijausta. Ei kaikki ole niin yksiselitteistä. Minä...
  10. P

vauva noussut ylöspäin?

Mun vauva ei laskeutunut saati kiinnittynyt kun vasta synnytyksen jo ollessa täydessä vauhdissa. Siellä se "vapaana" kellutteli loppuun asti ja hyvin meni silti kaikki. Vauva synty rv:llä 41+3.
  11. P

LÄHIAIKOINA SYNTYNEET VAAVIT

poika syntyi 11.10 vaasan keskussairaalassa klo. 03.50 ja pituutta oli 51cm ja 4260g<3
  12. P

Kuinka tod.näk sukupuoli arvioidaan väärin lopussa?

Onko kellään omakohtaistakokemusta (itsellä tai jollain tutulla esim) että sukupuoli on arvioitu väärin viikoilla 24-39 vielä?
  13. P

Miksi 6-7pv ikäistä ei saa viedä kaupungille tai kauppoihin?

Tuli tässä mieleen,kun aina on niin hirveän kiellettyä viedä alle 2viikkoista mihinkään. Mutta mitä vaaraa siitä oikeasti on jos vaikka 5päivän ikäisenkin kanssa lähtee asioille? Tottakai on järkevää kunnolla kotiutua ja vauvankin kannalta parempi,ettei heti riepotella paikasta toiseen. Jos...
  14. P

nuoria tulevia äitejä

olen myös -87 ja la syyskuussa:) lumipallo_2@hotmail.com
  15. P

Mese kavereita raskaana olevista?

Olen -87 ja la aika syyskuussa:) lumipallo_2@hotmail.com olis kiva vaihdella kuulumisia muiden raskaana olevien kanssa!
  16. P

Jämerä kivitalot??

Onko kenelläkään jämerä kivitaloa tai harkinnut sellaisen rakentamista? Itse aiomme tod.näk jämerältä talon hankkia.
  17. P

Paljonko teillä meni rahaa vauvan hankintoihin?

Eli paljonko teillä meni rahaa vauvan hankintoihin? Joihin lasketaan - Pinnasänky -hoitopöytä tai vastaava -turvakaukalo -sitteri -itkuhälytin - vaunut Mitä muuta hankintoja?
  18. P

Alku kankeutta..

Jos minä pystyin aloittamaan liikunnan, pystyy kuka tahansa:D Eli: hiljaa hyvä tulee. Aloitappa vaikka kävelemällä neljänä iltana viikossa ihan vaikka vain puolisen tuntia kerralla. Jos tykkäät uida, mene uimaan ja ui niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Jos asetat aina urheillessa tavoitteeksi...
  19. P

Minkälainen auto?

\
  20. P

Minkälainen auto?

18-vuotiaana sain..(nyt olen 19) Ford Focus 1.8 TDI ja Ghia malli. Vuosimallia 2002

Yhteistyössä