Hakutulokset

1. P

monta lasta..?

Siltä vaikuttaisi nyt,että ensimmäinen tulon päällä? Minä 18v ja poikaystävä 19v
  2. P

ovulaatiotesteistä

heip! vuosi yritystä takana, joten nyt on sitten viimeinkin kai ovulaatiotestien aika, minkä merkkisiä suosittelette kun niitä epäsäännöllisessä kierrossa varmasti kuluu jonkin verran oletettuja enemmän? millä paras hintalaatusuhde? onko väliä ostaako apteekista vai marketista?
  3. P

Tän sivun ensimmäinen PINO!

Vastaan taas koska ootte niin hiljasii ;) Meillä on olkkarissa miehen itsetekemä kello, varmaan siks kun se niin haluu :D ETTE VASTANNU MUN KYSSÄRIIN! :whistle: Et missä oot hyvä? Ja mun mielestä kana oli ensin :wave:
  4. P

vielä vajaan vuoden voi tällä

Juu on tää vähän outoo lokeroimista :whistle:
  5. P

G:minkäikäisiä lapsia teillä ja...

22-vuotiaana sain tytön, joka on nyt vuoden.
  6. P

Saanko tulla vastaamaan kun äskenhän vastasin vaan omaan kysymykseen :whistle: Suoraan sanottuna en muista kauanko oon palstaillu, siis tää mun huono muisti :headwall: Mutta jonkun aikaa, vuotta en vielä kuiteskaan. Sit uus kyssäri! :attn: Missä olet mielestäsi hyvä? Mä oon...
  7. P

jopasjopa

Valinnan vaikeus.. ;)
  8. P

Ketä on paikalla.. ? ja sitten ollaanko semmoista "leikkiä", että jokainen esittää kysymyksen ja seuraava vastaa.(Itsekin saa vastata omaan kysymykseen, jos haluaa) Hih, *innoissaan* :ashamed: Mun kysymys ois :Mitä jouluusi kuuluu? Mulle tärkeää jouluna on perheen yhdessäolo, hyvä tunnelma...
  9. P

tännehän minä kuulunki

Minäkin tänne!! 23 oon minä, avomies täyttää kohta 27 ja tyttö on vuoden vanha. Jyväskylä asuinpaikkana :wave:
  10. P

Herranjee!!!

Minäkin tulin kurkkaan.. :wave:

Yhteistyössä