Viime pe-la yön nukuin tosi hyvin! Kaikkiaan 9 tuntia, kerran annoin pojalle tutinAlkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 08:56 Janska kirjoitti:Pinossa ollaan...palstaillut vaan vähän aikaa...
Huomenna aion lähteä ystävää ja ystävän muksuja tapaamaan ton oman nappulani kanssa!
Kyssä seuraavalle: koska olet viimeksi nukkunut TOSI HYVIN?
4,5v ollaan "seurusteltu" 1v. siitä naimisissa.Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 12:26 kultahippuset kirjoitti:!
Kysytääs vaikka semmoista, että kuinka kauan olet "seurustellut" miehesi kanssa?
Minä täällä :wave: Joulussa parasta se,että vietettää se rauhallisissa merkeissä äitini luona,ei viinaaa,ei väkivaltaa,rauhaa ja lapsen iloa =)Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 14:35 Lasienkeli75 kirjoitti:Kysymys: miksi itkit viimeksi?
Kiukusta..Puolukkasankko levällään lattialla, kukkaruukku kumollaan, kaakaopurkki samoin ja viel yks pesi päätään wcöntös jota EI oltu vetästy..Jee jee!!
Mikä on parasta teidän joulussanne?
Tulee kans tähän pinoon :wave: Paras ja ikimuistoisin kokemus on synnytysx2.Ärsyttävintä sinussa?Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:04 BABYLIN kirjoitti:Tärkeintä on minulla se et vauva voi hyvin ja et terveys kestää.
Paras kokemus/elämys??
Hyppäänpä pinnoon. Ärsyttävintä mussa on varmasti jääräpäisyys.Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 16:08 maitomaa kirjoitti:\Tulee kans tähän pinoon :wave: Paras ja ikimuistoisin kokemus on synnytysx2.Ärsyttävintä sinussa?Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:04 BABYLIN kirjoitti:Tärkeintä on minulla se et vauva voi hyvin ja et terveys kestää.
Paras kokemus/elämys??