Hakutulokset

  1. M

    elatusmaksuista

    paljonko saisin 3:sta lapsesta elatusmaksuja ? miehen tulot on n. 5500-6500 ? kk ? otetaanko maksua laskettaessa päivärahat huomioon ? vai onko ne pois jäävä osa ?
  2. M

    Sappikivet

    Hei onko keltään leikattu sappikiviä pois?Miten kivet oireili?Ja kuinka pian pääsit hoitoon?Entäpä oliko mieletöntä alaselkäkipua+maha?Kiitos niille jotka jaksais jotain ruksia :wave: Itse odotan pääsyä ultraan mutta tuntuu olevan niin nihkeetä päästä oman tk.n kautta kaik pitäis kai...
  3. M

    Siirryn tonne odotuspuolelle...

    ... tänään tuli hailakka plussa. Toivotaan ettei tänne tarvitse palata ja että te kohtalotoverit pääsisitte seuraamaan perässä. Jaxamista kaikille ja :hug: :wave:
  4. M

    äidiksi toista kertaa

    Olin viimeisilläni raskaana. Minua suoraan sanoen ahdisti, koska olisin jo halunnut saada seuraavan ihanuuden syliini, sen niin toivotun pikkuveljen/-siskon jota kaivattiin.. Ystäväporukkani pyysi minua illalliselle, parhaat ystäväni. Halusin tietysti lähteä, mutta vatsassa jo tuntui...
  5. M

    kuinka monta sanaa teidän 1-1,5 v

    sanovat ? Minulla on pian 6-vuotias dysfasia poika ja tarkkailen tällä hetkellä meidän kuopuksen puhetta. meillä sanoja 1v3kk ikäisellä tulee 25. välillä huolestuttaa paljon kuopuksen sanavarasto ja pelkään että hänellekin tulisi olemaan kielellisä vaikeuksia . poikamme sai dysfasia...
  6. M

    apua lastenkutsuille!!!!

    kertokaa...mitä tarjoan lapsen synttäreillä kun on tulossa lapsia n.3-5v väliltä ja äitejä...mikä maistuis täytskärin lisäksi kaikille????ja montaa sorttia makeeaa/suolaista te olette tarjonnut synttäreillä???
  7. M

    keskenmeno ja sen ongelmat

    sain keskenmenon syyskuun 14.pvä ja sen jälkeen vuotoa tuli n.3vko ja 2vko vuotoa ei ollut ja se alkoi TAAS uudestaan....onko jollain muulla käynnyt samoin? mulle ei olla tehty ultraa eikä kaavintaa....ihan oikeesti ei...kummaa toimintaa!? mistähän mahtaa moinen johtua, siis vuodon uudestaan...
  8. M

    minkä kokoisia 5-vuotiaita?

    HEippa! Meillä on marraskuussa 5-vuotta täyttävä poika ja kotimittauksen mukaan 107cm ja 19kg mitenkäs muilla? :wave:
  9. M

    Epiduraali + jakkara

    Tietääkö kukaan, pystyykö synnytysjakkaraa käyttämään jos on epiduraali. Kuulostaa ainakin aika mahdottomalta.
  10. M

    dietti

    Mutustelen tässä namuja ja jälleen olen päättänyt, että nyt painon on pudottava ja herkuttelu saa loppua. Huomenaamusta yritän alkaa rasvattomalle ruokavaliolle. Eli ap: ruisleipää ilman päällisiä(paitsi tietty kurkkua, tomaattia) ja rasvaton jukurtti ja juomaa. Ruoka ihan norm. kotiruokaa...

Yhteistyössä