keskenmeno ja sen ongelmat

sain keskenmenon syyskuun 14.pvä ja sen jälkeen vuotoa tuli n.3vko ja 2vko vuotoa ei ollut ja se alkoi TAAS uudestaan....onko jollain muulla käynnyt samoin?
mulle ei olla tehty ultraa eikä kaavintaa....ihan oikeesti ei...kummaa toimintaa!?
mistähän mahtaa moinen johtua, siis vuodon uudestaan alkaminen ? onkohan sinne jäänyt jotain? vuoto on aika runsasta vielä...ihan pelottaa.

Menen maanataina gynen polille käymään. alkaa tässä mennä pikkuhiljaa hermot \|O \|O meinaan kyllä lääkärissä sanoa että en poistu sieltä ennen kuin tämä helvetin vuoto on saatu loppumaan ja koko homma pois päiväjärjestyksestä.
 
Hei

Luulenpa että sinulla on alkaneet menkat...itselläni oli keskenmeno 20.9 ja minullekkaan ei tehty kaavintaa, ultrattiin kyllä moneen kertaan...minulla oli vuotoa n. pari viikkoa ja pari viikkoa oli väliä ettei vuotoa tullut...nyt sitten eilen alkoi menkat ja ovat kyllä runsaat mutta minulle sanottiinkin että ekat menkat voivat olla todella runsaat
 
olisivatkin menkat,, mutta ei niin ei. :'( viime yönä sain todella hirveitä mahakramppeja jälleen. vuoto on ihan kirkasta verta...tai samanlaista kuin keskenmenon aikana ja sen jälkeen :'(

meinasin lähteä yöllä ensiapuun , mutta turvauduin panacodiin jotta kipu olisi hetkeksi hellittänyt. nyt on jo parempi olo, luojan kiitos!

 
Mistä tiedät, ettei ole menkat? Vuodon laadusta? Krampeista?
Mulla keskenmenon ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen (ei siis kaavittu) menkat tuli 5 vkon päästä, ensin kirkkaana vuotona lorahdellen ja myöhemmin vähäisempänä tuhruna. Kramppeja oli myös, ensimmäisenä vuotopäivänä aikalaillakin ja kolmantena uudestaan. Välillä jomotti vain normaaliin menkkamaiseen tapaan. Vuoto oli kaikenkaikkiaan norm. menkkoja runsaampaa ja kesti n.7-8 päivää, normaalisti 4-5.
Gynekologini varoitteli tästä, kertoi että voi olla runsaammat ja kipeemmät menkat, ja kestää myös kauemmin.
Eli summa summarum, mun mielestä sulla tosiaan voi olla menkat...
 
huh huh! tänään sitten tuli käytyä lääkärissä ja selvisi että kyseessä minulla on ollut kohdunulkoinen raskaus ja siksi vuoto alkoi uudestaan...nyt helpottaa jo huommattavsti ,kun tietää että kaikki on nyt kunnossa.
(sain keskenmneon ulkomailla ja siksi asiat kohdallani ovat olleet vähän hämäränpeitossa..ulkomailla kun nuo lääkärit eivät puhuneet ollenkaan englantia , vain espanjaa)
 

Yhteistyössä