Hakutulokset

  1. A

    Kuinka kakkosen kanssa?

    Eka syntyi rv 39+3 (käynnistettiin tosin) Kakkonen vielä masussa, nyt rv 41+2.
  2. A

    Syökö kaikki muut n. 2-vuotiaat jo TÄYSIN ITSE?!?!?

    No ei syö itse! Helpotti kyllä lukea muiden vastauksia, samaa vähän itse miettinyt, mutta eiköhän tuo rupea kun aika on. Just kanssa syö itse jos kova nälkä, muuten kyllästyy nopeasti ja rupeaa "syötettäväksi"...
  3. A

    Sanat edelleen kateissa 1v. 10kk

    Muita, joilla tosi vähän sanoja tässä iässä? Pojalla alle 10 sanaa käytössä. Toistelee kyllä joskus jotain kuulemiaan sanoja. Ymmärtää kyllä tosi hyvin mitä hänelle sanotaan. Neuvolassa sanottiin, ettei vielä aihetta huoleen, mutta kyllähän sitä äitinä aina murehtii, kun tuntuu, että kaikki muut...
  4. A

    Vadelmanlehtitee käynnistäjänä?

    Hmmmm...puolukoita pitää koittaa. ;)
  5. A

    Carenan turvaistuin

    Samaa istuinta oon harkinnut minäkin. Tosin Citymarketissa näytti maksavan 89euroo. Aattelin, että olis kätevä nyt n.2 vuotiaalle varaistuimena, kun mummot ja papat kuskaa autollaan, niin vois jo käyttää auton omilla turvavöillä. Ja kakkonenkin on tulossa, niin tositarvetta olis myöhemminkin.
  6. A

    Ei tarkoittaa Ei!

    Joo, ei tunnu uskovan!!! Nyt ihan tässä lähiaikoina varsinkin on alkanut testaamaan vanhempien sietokykyä ihan toden teolla. Ei auta vihaisesti eikä lempeästi sanotut kiellot. (eikä edes näpäytys sormillekkaan...) Taitaa olla sitä orastavaa uhmaa :o ;) Ikä 1,9kk loppuviikosta.
  7. A

    levottomat yöt

    Meillä aikalailla samanlainen rytmi, kasilta nukkumaan, herää 1-2 kertaa yössä ja tutin suuhunlaitto yleensä auttaa. Joskus aamuyöstä otetaan loppuyöksi viereen jos ei meinaa nukahtaa muuten). Huutokohtauksia ei onneksi ole.Aamulla herätään klo 6.00 maissa. Ennen sai illalla jättää nukahtamaan...
  8. A

    Toista odottavat

    Ajattelin, etten ottaisi pakkausta, vaan sillä rahalla saa kyllä muutamia uusia vaatteita jos tarvii. Ikäeroa lapsille tulee 1v 11kk. Tuplarattaita olen ajatellut, tosin vielä ei aivan varmaa. Katotaan nyt miten tuon esikoisen kävelyhalukkuus kasvaa siihen mennessä.
  9. A

    Lusikoinnista

    No joo, ehkä tässä opitaan vielä! Tuntui vain, että muiden lapset jo kaikki syö itse, mutta ei onneks aivan.
  10. A

    syyskuun 2004 syntyneet lapset...

    Poika 27.9.04 3920g 52,5cm :heart:
  11. A

    Lusikoinnista

    Minkä ikäisenä teillä on lapset alkaneet itse syödä lusikalla? Meillä 1,4v. ei edes halua yrittää. Yleensä syöminen on viihdyttämistä esim. lehtä katselemalla tai jonkin lelun parissa näpertelyä, että saa edes syömään. Tuleekohan se vaihe sitten luonnostaan, että minä itte...??!!
  12. A

    milloin hammastahnaa?

    Pitäis osata olla nielemättä sitä tahnaa.
  13. A

    Yöunet peiton alla vai ilman peittoa?

    Meilläkin nukutaan yleensä peiton päällä. Nappulalla on kyllä pyjaman lisäksi sukat, ettei aivan palele.
  14. A

    Uskotteko E-vitamiiniin?

    Helokkiöljykapseleita suositellaan kans, ainakin mulle. Pitäis auttaa ainakin jos jotain hormonaalista vikaa. Onkohan siinä E-vitamiiniä?
  15. A

    Kertokaahan pikana, et..

    Mulla on otettu kaks pois ja ON sattunut. Ylähampaiden poisto on kuulemma helpompaa, mulla otettu alhaalta. Kaikilla kuitenkin yksilöllistä.
  16. A

    1 vuotiaan pottailusta

    Enpä oo edes aatellu koko pottaa vielä. :ashamed: Pitää varmaan hommata ja ruveta harjoittelemaan pikkuhiljaa.
  17. A

    syyskuu-04=)

    Täällä poika 27.9. syntynyt. Pituutta 81cm ja painoa 12,1kg. Kuusi hammasta taitaa löytyä tällähetkellä (joita ei siis missään nimessä saa pestä :x ) Tukea vasten kävelee ja konttauksen oppi aivan hiljan, kun ryömimällä tottui vissiin menemään niin lujaa. Oma kova pää jo löytyy. Äipällä pitää...
  18. A

    Hermot kireällä!

    Oon yrittänyt järjestelmällisesti ei-sanaa iskostaa 1-vee pojalle, ei toki vielä ymmärrä, mut ÄÄK, etteikö vielä vajaan vuoden päästäkään!? joskus kyllä pitää laskea tuhanteen eikä sekään riitä.. \|O :heart:
  19. A

    YÖKUKKUJA

    Pojalla 1-vee nuha, ja on nukkunut levottomasti tietenkin sitten. Viimeyönäkin piti herätä niistämään ja imemään räkää. Tästä sitten virkosi niin, ettei enää nukuttanutkaan. Eli mietin, että mites teillä, laitatteko vaan kylmästi nukkumaan (huudon kanssa) vai seurusteletteko kun ei kerran nuku...

Yhteistyössä