YÖKUKKUJA

Pojalla 1-vee nuha, ja on nukkunut levottomasti tietenkin sitten. Viimeyönäkin piti herätä niistämään ja imemään räkää. Tästä sitten virkosi niin, ettei enää nukuttanutkaan. Eli mietin, että mites teillä, laitatteko vaan kylmästi nukkumaan (huudon kanssa) vai seurusteletteko kun ei kerran nuku? Poika valvoi yöllä semmoset 2,5h aivan virkeenä ja jos sänkyyn koitti laittaa niin hirvee huuto vaan päällä. Mutkun yö on NUKKUMISTA varten.... :snotty:
 
kukka04
Meillä vähän sama tilanne...Poskihampaita tulossa ja heräilee monta kertaa yössä. Just yks yö valvottiin 00-2.30. Meillä nukutaan perhepedissä ja onneks oli pilkkopimeää niin ei halunnut seurustella. Pidin vaan vieressä siinä ähelsi ja väänsi muttei nukkunu. Lopulta hain maitopullon ja nukahti. Itse olin aivan poikki. Mä oon tehny itelleni säännön että sängystä ei nousta vaan yritetään nukkua ja jos itkee heijaan sylissä mutten laita valoa tai kauheesti juttele, mutta välillä tuntuu että on taannuttu vastasyntyneen tasolle noissa yövalvomisissa. Jaksamista teille! :hug:
 
Lapsi valvottaa
Ollaan valvottu koko vuosi,joten kyllä sitä voimia jostain vaan löytyy ja töissäkin päivät käydään!Ei ole kiva,kun lapsi valvottaa,mutta kaikkeen tottuu ;)
 

Yhteistyössä