Hakutulokset

  1. T

    Peruna-allergikkoja maisemissa?

    \ Hei, miten teillä selvitettiin allergisuus? Minkä ikäisenä näkyi allergiatesteissä? Miten allergisuus näkyi? Meillä tehtiin testit 8kk iässä, eikä mitään vikaa löytynyt. Nyt syksyllä mennään uudelleen. Nyt on vain leikitty salapoliisia :/ Mitä teit bataatista? Olen tosi kiitollinen...
  2. T

    Peruna-allergikkoja maisemissa?

    Me jätettiin tytön ruuasta pois peruna (ja kaikki muutkin juurekset jo ennen sitä) niin johan parantui meidän ruoka-allergikko. Onko muita vastaavia tapauksia / kokemuksia? Joku sanoi, että bataattia vois antaa, mutta miten se voi käydä, jos ei perunakaan eikä esim. porkkana? Hankaluuksia...
  3. T

    Kokemuksia pikkulasten aurinkovoiteista

    Tiedän , juu... suojataan vaatteilla, mutta... Mikä merkki olisi hyvä? Oliko jossain merkissä se kemikaalinen suoja, ettei olisi ollenkaan imeytyviä kemikaaleja? Käykö ne herkkäihoiselle :/
  4. T

    Minkäikäisenä lapsenne syövät itse

    Mä en saa enää syöttää ollenkaan 1v2kk tyttöä :o Mut kyllä sillä melkein kaikki menee suuhun, kun lusikan antaa.
  5. T

    Kukaan käyny Romanian Neptunissa tai Venuksessa?

    Millanen paikka?
  6. T

    Hyviä videoita 1-vuotiaalle?

    Ihan hyvää keskustelua syntyi tästä. Meillä tyttö on rauhallinen luonteeltaan, nauttii kun saa leikkien välillä istuskella sohvalla ja kiljuu ihastuksesta katsellessaan Teletappeja. Aion hankkia lisäksi ainakin tota Titi-nallea, sitä näkyy monet kehuneen. Kohtuus kaikessa kuitenkin.
  7. T

    Uudet perunat

    Mikä niissä uusissa perunoissa on epäilyttävää?
  8. T

    Hyviä videoita 1-vuotiaalle?

    Siis muita kuin Teletapit :)
  9. T

    Paljonko teillä katsellaan videoita? (1v)

    Meillä tyttö on aivan hurmaantunut Teletapeista ja katsoisi sitä vaikka kuinka paljon. Täytyy myöntää, että jos kotona ollaan, niin kyllä toi elokuva 2 kertaa pyörii päivässä. Onkohan se liikaa :ashamed:
  10. T

    Maitoallergikkoja... Apua!

    Millä teillä korvataan maitoallergikon maito? Meillä 1-vuotias sai Pepti-Junioria, muttei suostui sitä juomaan. Muita paremman makusia olemassa? Tänään ostin kauramaitoa, en ole uskaltanut vielä maistaa itsekään... Ps. Kyse ei ole laktoosin imeytymisestä...
  11. T

    Hampaiden pesusta

    Jaksaako kaikki mutsit pestä 1-v lasten hampaita joka päivä? Meillä puolivahingossa unohtuu :ashamed: kun se on yhtä itkua ja hampeiden kiristystä ;)
  12. T

    1vuotiaat

    Tyttö 75 cm ja 9800 g :heart:
  13. T

    Päivääpäivää!

    Tervetuloa, niin tein minäkin juuri!
  14. T

    Tavalliseen ruokaa siirtyminen

    Mites noiden mausteiden kanssa? Ei huvittais nyt alkaa kaikesta tekemään mautonta.
  15. T

    Pitää kai siirtyä tänne :)

    Kiitos kaikille :flower: Mut eiks tää ole ihanaa tää taaperoaikakin!
  16. T

    aikainen herääjä

    Aiva sama "ongelma". Kello kuudelta 1-v tyttö herää, ja minulle tosi aikaista! Ymmärrän vauva-ajan, mutta kun sitä ajatteli että herääminen siirtyis pikkuhiljaa myöhemmäksi...
  17. T

    Pitää kai siirtyä tänne :)

    Kun tyttö täytti just yhden vuoden :heart: Vauva-aika ohi :'(

Yhteistyössä