Hakutulokset

  1. M

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Taustalla ketjua seuranneena ilmoittelen myös meidän vauvauutisista. 1.4.2009 klo 00.15 synti meille ihana pieni tyttövauva. Mitat 46,5 cm ja painoa 3110g. Käynnistettiin taas toksimian takia 31.päivä ja väkisin tyttö tähtäsi aprillivauvaksi =) synnytys kesit kokonaista 3h15min josta ponnistusta...
  2. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Mäkin ilmoittaudun pinoon. LA 16.4 toinen lapsi tulossa ja ikää 30v. En ole oikeen uskaltanut tänne kirjoitella kun vielläkin on niin epätodellinen olo. Olin varautunut pitkään yritykseen ja heti ekasta kierrosta napsahti. Nyt olen sitten kehitellyt tuulimunaraskauspelon... joten varasin...
  3. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    jo testasin ja kyllä sitä raskaana näytettäis olevan. Ihan ei ollut testi viiva samaa vahvuutta kun kontrolli viiva, mut ihan selkee jo. Nyt täyty vain toivoa et kaikki menee hyvin loppuun asti. Ihan epätodellinen olo :)
  4. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Mä olen niin ylpeä itsestäni ja itsehillinnästäni... testipaketissa sanottiin ett jos saat haamun testaa parin päivän päästä uudelleen... testin kävin ostamassa jo eilen, mutta tänään en viellä testaillut. Huomenaamulla aioin testata ja toivotaan et viiva olis jo vahvistunut. Aamulla oli vähän...
  5. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    No niin nyt olen 3 päivää testaillut raskaustestiin haamuja.... en vain oikeen osaa luottaa siihen että olisin raskaana.... =) en todellakaan uskaltanut edes toivoa et ekasta kierrosta tärppäis kun esikkoa yritettiin niin kauan. Noo jatkan testailua kunnes viiva vahvistuu
  6. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    nyt eka yrityskierto pikkukakkosta, esikoista yritettiin 9 kk. Nyt päätettiin et ens kesälle sais kakkonen tulla ja oviksen aikaan onnistuttiin lähettelemään simppoja liikekannalle... noo kieto toki viel heittelee tänään 28/29-30 ja haamujen haamu iltapissasta testattu. Viivan paikka vaan...
  7. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    No moi.... melekin vuoden tauko koko sivustoilta, mutta heti tutun tuntuinen nimi osui silmiin. me ollaan Allusmamma ilmeisesti kuumeiltu nuista 2007 helmivauvoistamme aikoinaan samassa ketjussa ja tietty odoteltu ja vertailtu vauva-ajan kokemuksiakin... tai ainakin jossakin niistä. No nyt on...
  8. M

    viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

    Moi, Mittari näytti tänään 60,4 eli 3,2kg on kahdessa viikossa lähtenyt. Ihan hyvin... todella tiukkaa kuuria olen pitänyt lukuun ottamatta lauantaita, jolloin painostuksesta lähdin pitsalle... mut onneksi paino oli silti tipahtanut myös viikonloppuna. Kuureilua aion jatkaa viellä ainakin...
  9. M

    viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

    Tähkikselle: en imetä enää. Imetys loppui kuukausi sitten ja kuukauden sit odottelin et jos kilot imetyksen jälkeen sulai itsestään pois... no ei mitään vaikutusta. Tiistaina aloittelin tämän tehodietin, jolla aion olla 1-2vk ja nyt neljässä päivässä on tipahtunut 1,7 kg eli todella rikakka...
  10. M

    viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

    Hei, Mahtuukos viellä mukaan???? tarkoitus on pudottaa yht. 6-7kg, mutta nyt olen asettanut itselle tavoitteen et kuukaudessa eli 20.12 mennessä on 4 kg pudottava. Alkuvuodesta on paluu töihin ja työvaatteisiin pitäis mahtua. Mulla on herkuttelumopo karannut ihan käsistä ja siksi...
  11. M

    ENTÄ JOS MAITO EI KELPAA!!!

    kiitos taataa:lle vististä, mutta meillä pullostakin menee vain vesi. satunnaisesti 10ml maitoa, mutta silloinkin pitää olla todella väsynyt tai unenpöpperöinen. Vellit ei ole uponneet koskaan. Eli kun aina kun maidon määristä on puhettä nostetaan puurojen ja vellien määrät myös esille, eli...
  12. M

    ENTÄ JOS MAITO EI KELPAA!!!

    Poitsu 8,5KK on alkanut lopettelemaan tissiitelyä, päivisin ei useimmiten suosut rinnalle ollenkaan ja yön/aamuyön aikana on 1-2 kertaa. Maitoa kyllä tulisi, mutta ei malta rauhottua sen vertaa että tissille kerkiäis. Ongelmana on se ettei hän huoli korviketta tilalle. Ruuan kanssa ja joka...
  13. M

    HELMIÄISET 2007

    Heissan, Pitää nyt pitkästä aikaa ilmoitelle meistäkin tänne. Eli poitsun 8kk mitat oli 69cm ja 8300g. Hyvin on kasvanut ja ruoka maittaa. Tukea vasten lähdettiin kävelemään 7,5kk ikäisenä ja nyt plaston mopolla ajelu (eli mopo jalkojenvälissä kävely) on todella suosittua. Poitsu on myös...
  14. M

    Mallasuutteesta kokemuksia

    Meille ei myöskään "suostuttu" apteekista sitä myymään, kun poika oli ihan pieni... perusteluista en muista muutakun että jotain vatsa/suolinukkaa saattaa vaurioittaa. Kun maha oli todella kovalla annoin yhden mikrolax peräruiskeen ja sitten luumua joka välissä :) ...kiinteät oli juuri aloitettu.
  15. M

    Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

    Meillä tarttui nuo Pampersin kaksi pienintä kokoa myös pojan pyllyyn kiinni - rasvan kanssa ja ilman. Nuissahan on (tai ainakin ½vuotta vitten oli) sellainen verkko, joka oli aina kiinni pyllyssä ja itse pähkäilin että johtuu siitä voiteesta jota mainostavat vaipoissa olevan. Mitään haittaa...
  16. M

    Kiinteiden aloituksesta,mahan toiminnasta ym...

    Hei, meillä meni kanssa vatsa kovalle kiinteitä aloitellessa, mutta nyt kun ollaan jo jonkin aikaa syöty niin ei ole enää ollut ongelmia. Kun kakka oli meillä viikon hukassa niin käytin yhden mikrolax:in ja kakka tuli (ja paljon) samantien. Helpotti selvästi pojan oloa, jonkun aikaa käytin myös...
  17. M

    DDS Junior maitohappobakteeri

    Sekoitin puoli teelusikallista DDS:ä noin 15-20mm vettä ja annoin sen pullosta. meillä poitsu tykkäsi (tykkää edelleen) syödä pulloa vaikka ei lisämaitoa olekkaan saanut kun 2-3 kertaa koko pienen ikäsä aikana (5kk). DDS:n voi sekoittaa pienempäänkin määrään maitoa tai vettä ja antaa sitten...
  18. M

    DDS Junior maitohappobakteeri

    Meillä tuo on käytössä ja sopii hyvin. Relat aiheutti meille vatsakipuja, joita ei DDS:n kanssa ole ollut. Meidän tissilapselle oli tietty työläämpää tuo antaa, mutta nyt sekoitan sen soseeseen.
  19. M

    Puuron aloittaminen???

    Satup79:lle meillä riisipuuro alkoi maistua kun tein sen korvikkeeseen. (veteen tehtynä ei millään) nyt menee pelkitään pari desiä illalla. Meillä aivan rintalapsi, mutta sempperin korviketta olen nyt käyttänyt ja hyvin sopii meille. Jos haluat aloittaa kaurapuuron mutta varoa viellä maitoa niin...
  20. M

    HELMIÄISET 2007

    Sai73:lle alkusivuille pääsee tuosta sivun ylälaidasta kun klikkailee nuita - kaksplus-keskustelu - vauvat 0-12kk - kohtia... jos nyt siis tuota tarkoitit :p kyseliköhän joku tässä keskustellussa syömisistä ????? no meillä syödään sosoita 2x päivässä ja yhteensä sosetta menee sellainen...

Yhteistyössä