viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

Minä kävin eilen sauvoilemassa, mutta tänään se sitten jäi väliin... Huonosti liikunta napannut tällä viikolla. :/
Ja syömiset on olleet sitä ja tätä. Kyllä nyt pitäs skarpata... Viikonloppuna tulee herkuteltua varmasti ja sit on vielä isänpäivä! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meijukainen:
Heti täytyi ryhdistäytyä, kun lupasin täällä tilittää kaikki herkutteluni :) Eli tämän päivän saldo vain kolme turkinpippuria, jotka takuulla tuli kulutettua pojan kanssa pulkkamäessä. Kyllä tämä tästä!
Lukihärö tuli mulla. :D Käsitin et tilität meille kaikki päivän syömiset. Tuohan olisikin vielä helpompaa ku laittas tänne vain nuo herkuttelut. Viikonloppuherkuista en kyllä tohi puhua, mut jos se hilltsis mun makeanhimoa viikolla toi tänne niistä kertominen! :D
 
vko 44 2.11. 59.4
vko 45 9.11. 59.0

Eli 400g peräti lähtenyt vkon aikana :whistle: ei päätä huimaa, mutta oon kyllä kuitenkin ihan tyytyväinen ku viikosta 4pv meni ihan todella överiksi syömiseksi. Ootin, että paino ois paremminki noussut tai ollut enintään samassa ku viikko sitten. Mutta hyvä näin =) Tästä saa taas intoa uuteen viikkoon, kun tietää, että jos vaan jaksaa kattoa mitä suuhunsa laittaa ja harrastaa vähän liikuntaa niin paino kyllä tippuu. Ja ensi viikko on taatusti parempi ku mennyt, lupaan sen! Isänpäivänä taidan vähän kuitenki mansikkakakkua maistella :p , mutta muina päivinä suu tiukasti supussa herkkujen suhteen :x
Tsemppiä kaikille!
 
Viime viikolla 52,5kg ja tällä viikolla 52,7kg.

Eli +200g, mutta yritän olla tyytyväinen koska tämä viikko on mennynnä ihan häneksi herkuttelun kanssa. Liikuntaa ei tullu harrastettua ku kerran tälle viikolle. Luulin että ois enemmän ollu plussaa. Toivottavasti viikon päästä olisi jo miinusta... :/

Vuosi sitten sain painon alle 50kg ja olo oli todella hyvä. 7 kg pudotin silloin, et muutama tullut takaisin kesän aikana.
:ashamed:
Mut siitä ruljanssista opin et välillä tulee sitä plussaakin kun laihduttaa, et jospa se tästä. :D

Tsemppiä kaikille munkin puolesta! :wave:
 
Minä olen aivan masiksessa :'( Ensinnäkin hommasin vihdoinkin digitaalisen vaakan ja se näyttää minun painoksi reilut pari kiloa enemmän kuin entinen mekaaninen vaaka! Eli eilen mekaanisella vaakalla lukema noin 60 kg ja uudella 62,4 kg. Nyt kuitenkin alan merkkailla vain tuon uuden vaakan lukemia, eli en välitä noista entisistä lukemista. Muistan muuten raskausajoilta, että silloin neuvolan vaaka näytti mun painoksi aina pari kiloa enemmän kuin tuo mekaaninen kotivaakani...

Mutta se mikä nyt eniten masentaa: tänään lähikaupassa oli joku Herbalife-esittelijä, joka teki ilmaiseksi rasvaprosentin mittauksen. Lukemaksi minulle tuli huimat 34,1 %, kun erinomainen arvo olisi 5-20 ja hyvä arvo 21-29 %! Eli tuo minun arvo on selvästi korkea arvo. :ashamed: Jotenkin masensi niin pirusti, että näinkö pelkkää läskiä minä olen, että minun oikeasti ois tehnyt mieli itkeä, kun kotia kohti kävelin. Ja niinpä sitten lupasin, että saavat tulla tekemään mulle ensi viikolla ilmaisen, henkilökohtaisen hyvinvointiarvioinnin... jospa siitä saisin vähän tsemppiä... tai sitten masennun vain lisää... :(
 
mullakin plussaviikko, +100 g :/ Oltiin mummolassa ja siellä tulee aina syötyä liikaa. Kamalan flunssankin pukkas päälle. Nyt aika huonot fiilikset. Paitsi että mummolan vaaka näytti 2 kiloa vähemmän kuin kotivaakani! Jospa se onkin oikeassa ja omani väärässä B)
Meijukaiselle tsemppiä! Multa ei oo koskaan mitattu rasvaprosenttia, kun pelkään liikaa tulosta...
 
vko 45 59kg
vko 46 58,5kg

Aika hidas on tahti, mutta tyytyväinen oon, että sentäs mennyt alaspäin. Eikös sitä suositella, että puol kiloo viikossa.. B) Oon vaan niin kamalan malttamaton, että haluaisin tuloksia nopeemmin.
En tiiä miks tää on jotenki niin vaikeaa. Koko ajan tekis mieli herkkuja, tää viikko meni taas osittain aikamoiseks herkutteluks. Ärsyttää ku tiiän, että jos jaksasin olla skarpimpana niin painoakin lähtis nopeemmin. Mut miks kaikki lihottava on niin hyvää :p ?? Tätä vauhtia aika kauan menee ennen ku se 7kg on tiputettu..no, hiljaa hyvä tulee..toivottavasti. Pikkujoulu, joulu ja muut kekkerit vielä hidastaa tahtia. Mutta pitäähän sitä nauttiakin.
Tällä vkolla kävin kahesti spinningissä, aivan mahtava olo kyllä tulee ku saa kunnolla hien lentämään.
En oo minäkään rasvaprosenttia mittauttanut ku kerran elämässä jotain kymmenen vuotta sitten. Muutos vois olla aika iso :ashamed:
Huomenna taas täytekakkua vääntämään..pojan synttärit sunnuntaina. Meillä on lokakuusta jouluun yhtä juhlimista, on synttäreitä ja kekkereitä jos jonkinmoisia, että sinänsä aika huono aika laihdutukseen. Eihän siinä mitään jos söis vaan juhlapäivinä, mutta ku mulla tahtoo herkuttelu jäädä ainä päälle..
Ei lannistuta, vaikka välillä herkut maistuukin! Hurjasti intoa ja tsemppiä kaikille!!
 
Viime viikko 52,7kg
Tällä viikolla 52,5kg -500g!

Oli ihan kiva viikko laihdutuksen kannalta. :D Ja ei ollut hajuakaan silti mitä vaaka tänä aamuna näyttäisi. Ja hyvältähän se vaaka näytti! :D

Viikonloppuisin olen antanut itselleni luvan hiukan herkutella, mut toivottavasti en mene liiallisuuksiin... :/

Tsemppiä Meijukainen,kyllä se siitä!! :hug: Ja hyvää viikonloppua kaikille!
 
Hienoo Meijukainen! Kyllä se siitä!

Minukin mielestä täällä on turhan hiljaista... Ei tohi vain itse olla koko ajan kirjoittelemassa. :D

Itsellä menee aika ok. Hiukan paremmin pystyn vastustamaan herkkuja kuin mitä pari viikkoa sitten. Saa nyt nähdä mitä se vaaka sit ensi perjantaina näyttää... =)
 
Kiva, että käyt orjatar täällä minun lisäksi kirjoittelemassa! Jospa muutkin pian taas ennättää tänne raportoimaan tilanteestaan. =)

Tähkis, mulla myös meinaa jäädä herkuttelu päälle, jos on esim. juhlat tai muu herkuttelupäivä. Ja mies meillä on sellainen herkkusuu, että kantaa kaupasta suklaata ja sipsejä. Vaikealta tuntuu niitä vastustaa, kun ovat käden ulottuvilla kaapissa! Saisi mies pistää ne herkut jonnekin piiloon!!

Minun luona kävi tänään se Herbalifen tyyppi pitämässä henkilökohtaisen hyvinvointiarvion. Sain häneltä monia hyviä vinkkejä ja paljon lisäpotkua tähän painonpudotus- / kiinteytysurakkaan! Hän mm. epäili, että minun olisi hyvä syödä enemmän proteiineja, esim. vähärasvaista lihaa, kanaa tai raejuustoa, niin se voisi auttaa vähentämään rasvan määrää elimistössäni. Tämä oli kyllä ihan uutta tietoa minulle, mutta taidan yrittää...

Äsken tein jopa puolen tunnin jumpan nauhoitetun Tv2:n jumpan tahdissa, kun tällä viikolla en pääse "oikeaan" jumppaan. Minun pitäisikin ottaa tuo päivittäiseksi tavaksi, että teen pienen jumpan, kun saan pojan päiväunille. Mutta kun on muka tärkeämpääkin tehtävää... mut nyt tuli stoppi tekosyille!!!
 
Joo, melko hiljaista täällä on. Vieläkö Snappis ja effemia olette mukana :) ? Kirjoitellaanhan fiiliksiä muulloinkin kuin punnituspäivinä. Taidankin tulla tänne aina ilmoittamaan kun meinaa keittiön kaapit vetää puoleensa :D

Mulla ei oo kovin hyvin mennyt viime päivät.. Tänään taas on ollut into päällä, mutta viikonloppu meni ihan hulinaksi. Loppuviikosta lähetään reissuun ja tiiän jo etukäteen, että syöminen on siellä vähän sitä sun tätä. Mutta homma jatkuu heti taas maanantaina.

Mulla oottaa crosstrainer kasaamista tossa eteisen lattialla. Avasin paketin, mutta vähän aikaa osia pyöritellessä päätin jättää urakan suosiolla miehelle =) Oon salilla aina tykännyt tosi paljo tuosta laitteesta ja päätettiin hankkia se kotiinkin. Tästä lasten keskeltä kun on vähän hankala lähteä lenkille tai jumppaan riittävän usein. Kerran pari viikossa käyn kuitenkin ihan ohjatussa jumpassa ja kunhan tuo vehje saadaan kasattua niin alan sillä innolla kyllä hikoilemaan!

Meijukainen, voisin minäkin koittaa muuttaa ruokavaliota enemmän proteiinipitoiseksi. Syön itse asiassa tosi paljon hiilihydraatteja ja varmasti liiankin vähän proteiineja.

Mä en sitten perjantaina ookkaan puntarilla kun ollaan siellä matkalla, mutta ens viikolla sitten!
Intoa ja itsekuria itse kullekin :hug: !
 
Hei,

Mahtuukos viellä mukaan???? tarkoitus on pudottaa yht. 6-7kg, mutta nyt olen asettanut itselle tavoitteen et kuukaudessa eli 20.12 mennessä on 4 kg pudottava. Alkuvuodesta on paluu töihin ja työvaatteisiin pitäis mahtua.

Mulla on herkuttelumopo karannut ihan käsistä ja siksi aloitinkin tämän laihkarin ns. tehodietillä. ainakin viikon vedän syömiseni todella minimiin ja sitten alan pikkuhiljaa lisäileen ruokamääriä. Eka päivä takana ja todella hyvin lähti homma käyntiin.
Näistä kiloistani syytän lausahdusta ---- kyllä imettäessä kärsii syödä ihan mitä vaan -----NO EI MUUTEN KÄRSI !!!!!!
paino nyt 63,6 KG
 
Murmeli 78, tervetuloa mukaan! Mukava kun tulee uusia mukaan!

Imetätkö vielä vai joko oot lopettanut? Oon ihan samaa mieltä, että imettäessä ei tosiaankaan voi syödä ihan mitä huvittaa..Mä imetän vielä ja sen takia en voi kovin tiukkaa dieettiä pitää, tuntuu että liian vähänen ruokamäärä näkyy heti vähäsempänä maidontulona. Mutta herkut voi tietty kyllä jättää minimiin ja liikuntaa harrastaa. Lähtee sitten sillä mitä lähtee. Ja oon aiemmin kyllä sillä konstilla saanutkin raskauskilot pois eka puolen vuoden aikana. Nyt vaan tuntuu tää homma hankalammalta ku ennen. Mutta sinnikkäästi aion yrittää =) ja vähän on jo tippunutkin =)
 
nolona tunnustan, että en ole käynyt viikkoon puntarilla :ashamed: Mies tuli sunnuntaina 2 viikon reissusta, joten nyt on muka sitten pitänyt hänen kanssaa herkutella mm. tuliaissuklailla. Mun on ihan pakko ryhdistäytyä! Huomenna jään taas 4 päiväksi yksin lasten kans, joten sillon alotan laskeen taas kaloreita. Jotenki nyt oon vaan päässyt jotenkin liikaa tyytyväinen olo, kun 10 kiloa pois. Nää viimeset viis on niiiiiiiiiiin vaikeita :|
 
Tähkikselle: en imetä enää. Imetys loppui kuukausi sitten ja kuukauden sit odottelin et jos kilot imetyksen jälkeen sulai itsestään pois... no ei mitään vaikutusta.
Tiistaina aloittelin tämän tehodietin, jolla aion olla 1-2vk ja nyt neljässä päivässä on tipahtunut 1,7 kg eli todella rikakka aloitus. Eilen kävin syömässä jouluruokaa pikkujouluissa, mutta onneksi paino ei nossut.
 
Eilen puntari näytti +-0... Ihan kiva ettei miinusta kuitenkaan. Hiukan on tullut viikollakin herkuteltuakin :whistle:

Katellaan miten ensi viikko sitten käynnistyy.

Mut tänään tyttöitten PIKKUJOULUT :xmas: !!! Joten tänään en kattele mitä suuhuni pistän ;) Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :heart:
 
vk 46 62,4 kg
vk 47 61,8 kg
vk 48 62,0 kg

...eli vähän koettaa paino päästä nousemaan. Pelkäsin paljon pahempaakin tulosta, sillä liikunta jäi viime viikolla tosi vähiin. Mutta tänään pääsen taas jumppaan :)

Mukava, että tulit Murmeli78 joukkoomme! Mitä enemmän kanssatsemppaajia, sen parempi ;)

Kiva oli kuulla Tähkis, Lypy ja Snappis teistäkin. Tsempit kaikille! Nyt pitää mennä taas...
 
ko 44 29.10 60.4
vko 45 6.11 59.4
vko 48 28.11 60.0 :(

mulla on menny ihan läskiksi
ensin oli mielimaassa.
ja nyt tulee syötyä hirveesti. pitäs tehä töihin eväät kun töissä on niin helppo vetää pizzoja ja muuta törkyä kun i oo aikaa tehä parempaa.
mulla on töissä herkut liian lähellä (kauppa)
 
:D tänään vaaka näytti lukemaa 69! Olinpa yllättynyt, että painoa tippunut vaikka syömiset ollut vähän niin ja näin... Pituuttahan mulla on 171 cm. Nyt ois 4 kiloa tavoitteeseen, jossa sitten pitäisi pysyä loppuikä :whistle:
 
vko 46 58,5
vko 48 58,1

Viimeset kaks viikkoa menny ihan plörinäksi..no, jotain positiivista, niin paino on sentään mennyt alaspäin, vaikkakin vähän. Tää joulunalusaika ei oo kyllä helpointa mahollista laihdutusaikaa. No, jos tämän kolmisen viikkoa yrittäisi pysyä jossain ruodussa ja sitten jouluna herkuttelen luvan kanssa.

Tää väsymyskin vaikuttaa etten oo oikeen jaksanut ajatella mitä suuhuni laitan. Vauvalla joku kausi menossa ja heräilee jatkuvasti yöllä ja kuljen puolihorteessa päivät. Siinä samalla pitää jaksaa vielä tuon 3v. uhmakohtauksia ja kiukuttelua. Jotenkin ei oo energiaa viime viikkoina riittänyt kilojen miettimiseen, vaikkakin kyllä joka päivä asia on mielessä. Oon aatellu olla armollinen itseäni kohtaan ja olla iloinen joka grammasta, joka tippuu. Kova halu on kuitenkin entisiin mittoihin ja sen eteen haluan tehä töitä, vaikka sitten vähän hitaammalla tahdilla.

Tsemppiä Snappikselle ja muille myös! Ei kannata jäädä murehtimaan menneitä herkutteluja, uudella innolla vaan eteenpäin!
 
vk 46 62,4 kg
vk 47 61,8 kg
vk 48 62,0 kg
vk 49 61,5 kg

... ja olen oikein tyytyväinen tulokseen! Arvatkaa vain, miten mieliala kohosi, kun mies sanoi mulle viikonloppuna, että olen laihtunut! :) Elokuusta lähtien painoa on lähtenyt 4,5 kg, joten kai se jo tuokin määrä jossain sitten näkyy.

Tähkis, kovasti tsemppiä sinulle! Tiedän omasta kokemuksesta, että väsyneenä ei jaksa laihduttamiseen keskittyä. Mulla ainakin nälkäkin oli tavallista kovempi silloin, kun joutui paljon yöllä valvomaan. Ja tuohan on tosi hyvin, kun melkein puoli kiloa on sulta painoa viikossa lähtenyt! Sehän se onkin se suositeltu painonpudotusvauhti.

Lypylle ja Snappikselle tsempit myös! Entä, jos Snappis ottaisit töihin evääksi vaikka ruisleipää, rasvatonta jugurttia ja hedelmiä (tämä oli minun eväsmenu töissä monen vuoden ajan) vaikka muutamana päivänä viikossa? Nuo ainakin olisi sellaista melkein heti valmista evästä syötäväksi ja voishan sitä sitten välillä pitsallakin herkutella.

Omalla kohdallani minä luulen, että paino alkaa mulla pudota siinä sivussa, kun menen takaisin töihin. Minulla kun on täällä kotona liikaa houkutuksia äärellä ja paremmin aikaakin herkutella, kuin sitten töissä...

 

Yhteistyössä