Hakutulokset

  1. E

    koiädit: kuinka paljon teidän lapsenne katsoo tv:tä

    viimeisen aamupiirretyn jos ehditään ylös ja pikkukakkosesta valikoiden jos ollaan kotona.
  2. E

    hevi-arista (hauska!)

    :laugh:
  3. E

    nykyajan mikroaaltouuneilla

    *nyökytinyökyti* Mun porukoilla on yli 20v vanha mikro, annoin oman ylimääräsen (melkein käyttämätön) niille, niin viikossa olivat vaihtaneet vanhan takas käyttöön..
  4. E

    Minäpä lähden tänään radalle!!

    2,5kk viime käynnistä, eikä aikomustakaan lähteä ainakaan ennen synttäreitä. Nytkin on vapaa vkl, mutten halua lähteä. Kannattaa mokata meikäläisen tavoin sillon tällön, niin ei rata kiinnosta.. :ashamed: :whistle: :D
  5. E

    Mies pihalle ku vähän vastustaa

    what ever... :/ Itse lähdin, syistä joita en täällä ala tilittää. Miehellä on uusi, minulla ei edes suunnitteilla. Jos siitä joku aarteen itselleen löytää, niin hyvä juttu! Uskoisin kuitenkin, että ihminen lähtee suhteesta yleisesti ottaen vain hyvistä syistä. Etenkin jos on lapsia.
  6. E

    galluppi elareista+tuloista

    Hmmm.. ja mikä oli kysymys? :D Huonosti taas livennyt aihe.. Vaatteista sen verran: laitan muksulle mukaan aina vaatekerta/päivä+vaihdonvaraa hiukan. Sään mukaan toppiksia, kuriksia tms. ja viilaajana vielä pakkaan siihen järjestykseen, kuin niitä tod.näk. tarvitaan ja pihakamppeet erikseen...
  7. E

    Yksinhuoltajien tuet

    \ Samoin muuten, paitsi elari tulee suoraan lapsen isältä. Kyllä me porskutellaan :D
  8. E

    katsotaanko elatuapu/tuki tuloksi asumistukihakemuksessa

    Mulla ei vaikuttanut, koska tulot ovat niin "pienet" kokonaisuudessaan. Olen vielä jonkin aikaa kht:lla. Luulisin, että vaikuttaa jos menee tietyn rajan yli kaikkinensa..
  9. E

    miks yh isä ei kelpaa.

    \ Peesailen.. (jos vielä tohtii jotain yrittääkään..)
  10. E

    Kaduttaako ero?

    \ Tätä voisin peesailla, minulla tuo tosin lähinnä harmittaa ja koen jonkinasteista epäonnistumisentunnetta. Näin on kuitenkin parempi meillä.
  11. E

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Tjaah.. Kyllä minä ainakin otin ihan hyvin tuon isäpuolen kommentin, enkä pitänyt millään tavalla asiattomana.. hmm.. mä varmaan olenkin vaan niin yksinkertanen.. :D

Yhteistyössä