koiädit: kuinka paljon teidän lapsenne katsoo tv:tä

4,5v katsoo yleensä puolet aamu piirretyistä
ja sitten puolet alkuillan lastenohjemista...
kuopus ei välttämättä sitäkään...2,5v siis..

joskus pyörii videot ja lastenkanavat jos vaikka siivoan tai haluan edes hetken rauhaa... :D
 
ei juur ollenkaan. joskus itse pyytää teletappeja ja anna usein katsoa, salkkareita seuraa vähän kun minä katselen, pikkukakkoset ym ei kiinnosta vaikka olen vähän yritänyt että sais rauhassa tehdä jotain, neiti nyt 2 vuotta ja 4kk
 
Lasta ( 1v 8kk ) ei vielä televisio niin kiinnosta, ei olla kyllä sitä paljoa auki pidettykään. Joskus satunnaisesti katsotaan yhdessä pikku kakkosta, ehkä kerta viikkoon..ja viikonloppuisin pikku kakkosen aamua katselee leikin ohella, mutta ei vielä kauaa jaksa keskittyä tv:n tuijotukseen ja ihan hyvä niin.
 
2, 4, ja 6v. Tytöt katsovat yleensä kakkosen lastentunnin, kuopus pätkiä pikkukakkosesta. Joskus vielä tuon perään osan jotain lasten elokuvaa tai sitten katsovat lasten elokuvan kokonaan ja lastentuntia ei ollenkaan. Ts.1- 1,5 tuntia päivässä.

Kunhan kesä tulee niin telkkarin katsominen varmaan jää sadepäivien iloksi.<br><br>
 
Talvisin
-ykkösen aamu-tv:n lasten jutskan jos ei olla jo silloin ulkona
-pikkukakkosen jos ollaan kotosalla sisällä (n.3krt/vk)
-Viikonloppuisin aamun ohjelmat kakkoselta siis osan ei koko aamua
Kesäisin jää yleensä Tv:n katselu vähemmälle viime kesänä jäi esim. pikkukakkoset kokonaan väliin.
 
mä viskasin töllön
katsovat vain kyläillessä.

heitin television rappusilta pihalle,kun lapset vaan tappelivat sen päältä ja häiritsivät muitten katsomista..nyt on rauha talossa! kiva huomata että ilman telkkariakin pärjää.
=)
 
lapset 5v ja 2v10kk kattovat kakkosen lastenohjelmat ja viikonloppuaamujen lastenohjelmat. isomman kanssa katotaan monesti lauantai-iltaisin ykkösen luontodokumenttia. isompi tykkää myös ruokaohjelmista ja jää sohvalle kattelemaan jos semmonen sattuu tulemaan.

nyt keväällä ja kesällä jää telkkarin kattelut kyllä vähiin, isompi juoksee pihalla ja kavereilla mieluummin ja pienempi taas ei jaksa kiinnostua ohjelmista jos ei siskokaan ole niitä kattomassa.

sade- ja sairauspäivinä sitten tulee katottua videoita ja dvd:tä.
 
Esikoinen 3v kattoo aamupiirrettyjä jos haluaa, usein ei halua katsoa ollenkaan. Pikkukakkosen katsoo jos ollaan vaan kotona. Joinakin päivinä himpuloita, teletappeja tmv videolta...Ei näitä kaikkia siis samana päivänä :D
 
Meillä kuopus 1v5kk ei katso telkkaria yhtä jaksoisesti olleenkaan.

Kun taas 7 vuotias katsoo aamulla esi. tänään kello 7 W.I.T.C.H.,

juniorilta kello 8.25 spies tytöt / prätkähiiret, kello 16 Winx club.

Silloin tällöin pikkukakkonen, esim torstaisin Karhuset.


Ehtoolla "pakko" nähdä salkkarit.


:heart:
 
Meijän 2v6kk kattoo aina aamusin n.tunnin dvd:ltä jotain,kun mä rauhassa heräilen :D ja sit saattaa joskus päikkäreiten jälkeen ennen kun mennään ulos,ni katsoa jotain :) eli ehkä n2 tuntia päivässä kattoo telkkaria.on kylla päiviäkin,kun ei kato ollenkaan.
 
2.5vee katselee lähes joka päivä jonku dvd:n kun minä en jaksa viimeisilläni kovin paljoa ulkona palloa pelata jne.
eli robin hood on lähes joka päivästä..ihmettelen kun ei siihen kyllästy...se on muuten hyvä unilelu kun lapsi nukkunut jo ainakin 3-4kertaa sen ääreen kun muuten en sitä nukkuun saa päikkyjä siis!!
tänäänki kävi sänkyssään mutta heti oli pois päästävä viiden minsan päästä enkä jaksa tapella joten annoin tulla filmiä katteleen...
kylläs itten kesällä kun olen "jakautunut" niin ollaan enempi ulkona ja tehdään muutakin...

muita telkku ohjelmia kattoo vaan jotain auto ohjelmaa kuten motor forumia ja sit formuloita tms rallia jos tulee normi telkusta ja sit sen ajoneuvoksen saattaa iskä kans tuijottaa...lasten ohjelmia ei niinkään yhtään :whistle:
 

Yhteistyössä