Hakutulokset

  1. D

    Aivan ihanaa <3 Enkaivaan kuvittele...

    Mutta ihan kuin täällä olisi taas vilinää :heart: palsta on ollut niin monena iltana hiljainen.. liian monena :snotty: :D
  2. D

    kun tuossa raiskausketjussa kerrottiin joidenkin tampioiden naisten vielä uhkailleen uhria, niin...

    missä niitä uhkailuja oikein on? olisi kiva nähdä miten tampioita he oikein ovat :headwall: joo puhalletaan yhteen hiileen. vaikka vasta sitten kun sattuu omalle kohdalle :headwall:
  3. D

    meidän 1v 7kk

    oppi sanomaan "pappi" nyt meillä huudetaan koko ajan pappia paikalle :D
  4. D

    miks tuo nelosen unelmamies pitää aurinkolaseja tuolla pään päällä?

    näyttää typerältä B) joo, tylsä ilta on mullakin ja pohdittavat asiat vähissä :whistle:
  5. D

    olisikohan ajankohtaista..pino: Mitä Ystävänpäivälahjaksi?

    Mitä voisi ostaa/tilata Ystävänpäivälahjaksi ja kenelle mitäkin? Mitä itse haluaisit? vinkkejä vinkkejä :)
  6. D

    kenellä loppuu tänään tipaton tammikuu?

    mulla :D :wave:
  7. D

    avaamaton pepsimax pullo vuotaa jostain. lähetänkö jonnekin? =D

    kun kaikki on saaneet aina niin hyviä korvauksia :D pullosta jo puolet jääkaapin hyllyillä
  8. D

    Minkälainen vauvakuume teillä on?

    Aikani kuluksi olen mietiskellyt minkälaisen vauvakuumeen pitäisi olla että haluaisin ryhtyä yrittämään vauvaa. vauvakuume on "kova" että jokin vetää vaistomaisesti minua hihasta ja käskee pysähtymään jos näen kaupungilla tai töissäni pienen ihmisen tutti suussa. haluan myös nähdä kavereideni...
  9. D

    mistä ehkäisystä teillä rinnat turvonneet/kiloja kertynyt?

    suunnittelen aloittavani joko renkaan tai laastarin käytön(myös eräät pillerit harkinnan alla) ja nyt mietin pitääkö samalla alkaa tarkkailla ruokavaliotaan..
  10. D

    älä töllin ruusa vaan vastaa tähän, tää on se mun ihmissuhdejuttu

    kirjotin n 8-9 kk sitten että löysin aivan ihanan miehen :heart: olin siis yh ja aivan tyytyväinen elämäntilanteeseeni ja sitten viime keväänä elämääni asteli tällainen ihana ja hyvännäköinen miehenalku.yhtäkkiä. sattumalta. etsimättä. en sitten halunnut jutusta kovin vakavaa tuntui etten...
  11. D

    alotuksia, alotuksia, ku täällä on nii tylsää ja hiljasta!

    mulla ois ehkä yks, mutta se on sellanen ihmissuhde-sänkykammari-lässyti lää-juttu joka ehkä kuuluu tuonne seksi-puolelle...
  12. D

    mikä meillä vinkuu??

    10min-60min välei kuuluu sellanen hiljanen mutta korkea vinkasu. mikä ihme se on? ollaan otettu palovarotin pois josko olis se. ei ollu. kenenkää korvat, nenä, kuorsaus ei myöskään vingu. arvelin hetken ajan että ois hiiriä, muttei sekään tunnu järkevältä selitykselta.. mikä ihme siis?? :o
  13. D

    BB:stä. kaikkea ne ihmiset keksiikin...

    ...mutta tuppas silti jollain kiemuraisella huumorintajulla naurattaa :D http://www.youtube.com/watch?v=kj-w2dOzZsc
  14. D

    ¤

    hyvää yötä: myselene kökkönen theunforgiven eveliinuska d-mamma kukkanen2 tiipi-81 kätevä emäntä gluteus maximus kidetär keiju84 rouvarajatapaus ehkä huomenna the titityy keittiönoita scarlett-79 ja kaikki muut jotka ovat jakaneet illan kanssani B) samalla pieni lista...
  15. D

    BB.stä tosi turhis kysymys mutta kysyn kuitenkin

    mutta JOS joku bigbrotherilainen vaikka seuraavilla tuontatokausilla lihois talossa niin paljon ettei mahtuis enää vaatteisiinsa niin annettaisko sille uudet? :D tai saisko se ostaa uudet vaatteet. tuli vaan mieleen kun esim. kadi on pulskistunut aika lailla. kun eihän talossa pääse liikkumaan...
  16. D

    No tehdäänpä tällanen pino:kenelle oli helppoa lopettaa tupakointi kun alkoi odottamaan lasta?

    minulle :wave: poltin ennen raskautta+imetystä neljän vuoden ajan. lopetin tupakoinnin heti raskauden alussa. oikeastaan heti kun alettiin yrittämään, mutta lapsihan sai alkunsa ekalla yrityksellä :D enkä polta vieläkään. myös lapsen isä on lopettanut tupakoinnin. lopettaminen oli helppoa...
  17. D

    KIIHOTUSVIIHE!

    mutta yrittäkää ymmärtää. uus kone ja näppis :D
  18. D

    uudet sinkkuäidit!

    vai ovatko he jo täällä käyneet :) http://www.nelonen.fi/sinkkuaidit/kirjoita/default.htm
  19. D

    Minun mielipiteeni ampujasta on

    että olisi saanut tappaa ittensä ja jättää mut rauhaan |O oli sitten kuinka sairas tahansa, niin muiden ei pidä sen tähden kuolla
  20. D

    olipa karmaiseva loppu täydellisissä naisissa

    :x varmasti joka äidin pahin pelko

Yhteistyössä