BB.stä tosi turhis kysymys mutta kysyn kuitenkin

mutta JOS joku bigbrotherilainen vaikka seuraavilla tuontatokausilla lihois talossa niin paljon ettei mahtuis enää vaatteisiinsa niin annettaisko sille uudet? :D tai saisko se ostaa uudet vaatteet.
tuli vaan mieleen kun esim. kadi on pulskistunut aika lailla. kun eihän talossa pääse liikkumaan ellei pihassa haluaa kiertää ympyrää..
jos tosiaan ois vaikka sellainen tapaus että joku nainen tulisi sinne mukanaan vain tosi tiukkoja farkkuja ja ihonmyötäisiä paitiksia mutta olis 14viikon jälkeen lihonu niin monta kiloa että ne ois käyneet pieniks, niin pitäiskö sen pärjätä niillä? kulkea housunnappi auki B)
 
Tämä on taas tapani mukaan ohi aiheen, mutt mä en kyllä hemmetti soikoon tajua missä se Kadin lihominen näkyy??? :eek:

Liikuntatehtävissäkin kun punnittiin, oli muka lihonut 5 kiloa talossa oloaikanaan, mutta on kuin mikäkin tikku ja maha sisäänpäin.

¤kade¤ :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tämä on taas tapani mukaan ohi aiheen, mutt mä en kyllä hemmetti soikoon tajua missä se Kadin lihominen näkyy??? :eek:

Liikuntatehtävissäkin kun punnittiin, oli muka lihonut 5 kiloa talossa oloaikanaan, mutta on kuin mikäkin tikku ja maha sisäänpäin.

¤kade¤ :ashamed:
näkyy se vähän. hoikka se on nytkin, pystyy pitämään ihan hyvin paitaa joka paljastaa alamahan (itselläni siinä sijaitsee makkara joka paljastuessaan tipahtaa housunvyötärön yli) mutta sanotaanko että oli vieläkin hoikempi tullessaan taloon

 
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
näkyy se vähän. hoikka se on nytkin, pystyy pitämään ihan hyvin paitaa joka paljastaa alamahan (itselläni siinä sijaitsee makkara joka paljastuessaan tipahtaa housunvyötärön yli) mutta sanotaanko että oli vieläkin hoikempi tullessaan taloon

Sama vika, itse saa olla koko ajan kiskomassa paitaa alaspäin, jotta se kriittinen haitari menee piiloon!
|O |O |O

Musta Kadilla on edelleen sikahyvä kroppa.
 

Yhteistyössä