Hakutulokset

  1. S

    Tukholman risteily, mitä tehdä tukholmassa?

    pitää käydä Skansenilla. On edullinen paikka, paljon nähtävää, pieni eläintarha, jossa pääsee apinoiden kanssa samaan häkkiin ja voi silitellä käärmeitä ja hämähäkkejä, on krokotiileja ym. Vanhoja vanhoilla tavaroilla sisustettuja taloja vaikka kuinka, ihmisiä, joilla vanhat vaatteet tekevät...
  2. S

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Anteeksi että tuppaudun tähän pinoon, mutta olen lueskellut juttujanne ja olen pahoillani ihan jokaisen puolesta. Itselläni 4 keskenmenoa vuoden aikana, kaikki tosin aika alkuvaiheessa, mutta eipä se kauheasti lohduta, ennestään 3 lasta ja mitään ongelmia raskautumisessa ei ole ennen ollut...
  3. S

    50 euroa jouluksi

    lähetähän yvtä ja kerro hieman tilanteestanne, saattaisin hieman pystyä jelppimään :)
  4. S

    Palkasta jää 400e ja sillä ruokaa ja joulujuttuja? Miten?

    ap sinulla todellakin huono tilanne, lähetä yv minulle ja kerro millainen tilanne jne. Jos todella olet pulassa, voinen ehkä hiukkasen auttaa...viime vuonna osallistuin tuohon joululahjakeräykseen ja lähettelin paketteja, sitä vaan välillä tuntuu, että osa ihmisistä huijaa tai omalla käytöksellä...
  5. S

    missä savanna on?

    haluaisin myös tietää :)
  6. S

    Useamman synnytyksen kokeneet vastatkaa, please....

    kaikista vastauksista, toivottavasti tulee vielä lisää. En ole vielä raskaana haaveilen kovasti, mutta tuo synnytyspelko kaihertaaa mieltä, pitäisikö sitä kuitenkin rohkaista itsensä. Pelkään, että harmittaa jos ei anna mahdollisuutta, niin lapsirakkaita kuitenkin olemme. =)
  7. S

    Useamman synnytyksen kokeneet vastatkaa, please....

    Lisääkö usean lapsen synnytys erilaisia riskejä? Minulla takana kolme normaalia synnytystä, joista eka lähtenyt vesien menolla itse, kaksi seuraavaa käynnistetty ja olleet kivuliaita, mutta nopeita, kaikissa istukka irronnut hyvin, kipuihin olen saanut kohdunkaulanpuudutuksen ja ilokaasua...
  8. S

    luomuna/käynnistetty, kerrohan synnytyksistäsi

    Kyllä me naiset olemme kummallisia, kun ehdoin tahdoin änkeemme sinne synnärille aikamoisista kokemuksista huolimatta. Vaikka onhan e palkinto aika huisi =)
  9. S

    luomuna/käynnistetty, kerrohan synnytyksistäsi

    Hei, olisi kiva kuulla miten teillä synnytykset sujuneet, kun täällä varsin paljon useamman lapsen äitejä :heart: Kuumetta aikalailla ilmassa, mutta synnytys jännittää..... - Meillä eka lapsi poika, 3 pvä ennen la:ta vedet meni illalla 10 aikaan, poika syntyi luomuna yöllä 5 aikaan, ihana...
  10. S

    Raskaana?

    Edellisestä jäi iät mainitsematta eli minä 31 ja mies 35 :heart:
  11. S

    Raskaana?

    Kuumeileva, kolmen lapen kanssa on ihanaa :D Meillä kolme poikaa 97, 00 ja 04 ja kaikki on sujunut paremmin kuin ennen. Olen osannut vasta tästä kolmannesta nauttia täysin siemauksin. Hommia tosin on paljon, mutta elämä ihanaa. Väsymystä toisinaan myös, mutta se lienee ihan normaalia. Meillä...
  12. S

    Paino-pituus ja tavoitepaino

    pituus 169 ja paino tällä hetkellä 11 pudotetun kilon jälkeen 67 tavoite olis jossain 65kgn paikkeilla, kyllä naisessa täytyy olla muutakin kuin luuta ja nahkaa ;)
  13. S

    Housut ratkes!!!!!!

    Heippa, mulla ei enää housut ratkee, otin itteeni 2vko synnytyksen jälkeen niskasta kiinni ja melkein 6 kiloo jo lähtenyt :)))). Raskausajasta tulleet kilot oli lähteny jo viikko synnytyksestä, mutta nyt yritänkin eroon edellisen kahden imetyksen jälkeen tulleista kiloista. Vaikka imetän ja...

Yhteistyössä