Hakutulokset

  1. Ä

    Mistä ostetaan lastenistuin polkupyörään?

    Heips! Meille ostettiin lastenistuimen lastenkirpputorilta, mutta niitä löytyy esim. suuremmista marketeista. Pöyräilykypäristä en osaa sanoa, mutta lähtisin etsimään niitä urheiluliikkeistä :)
  2. Ä

    täytekakku 20 hlö:lle?

    Olisiko kenelläkään hyvää täytekakkuohjetta tumpelolle leipojalle? Kakkunälkä pitäisi saada tyydytettyä noin 20 vieraalta. Kyseessä on esikoiseni 1-vuotis syntymäpäivät, joten olisi kova halu ja into tehdä kakku itse. =)
  3. Ä

    mistä netistä sais lämpölautasia tilattua

    vauvan ruoalle siis.
  4. Ä

    Minkä ikäisenä lapsi allergiatesteihin?

    Meillä poitsu nyt hiukan päälle 3 kk ja epäilyn alla maito- ja/tai kananmunallergia. Minkä ikäisinä te muut olette vieneet lapsianne allergiatesteihin? Onko kellään tietoa, onko testeille jotain tiettyä alaikärajaa?
  5. Ä

    Näppylöitä kasvoilla 12 vkoa vanhalla vauvalla - allergiaako

    Elikkäs poitsulla pääasiassa kasvoilla, mutta myös niskassa ja päänahassa, pientä näppyä tiheässä, jotka monasti päivittäin äityvät punoittamaan ympäristöineen niin kovin, että tulee suhteellisisen suuria punaisia läiskiä. Punoitus tuntuu pahenevan vauvan ollessa kuumissaan. Näppyjen punoitus...
  6. Ä

    missä alumiiniset kakkuvuoat?

    itsellä vain yksi ja kaipaisin toista seuraksi,en tiedä vuoan kokoa kun sitä ei lue vuoassa mutta luulisin että on 1,5l tai jotain.tietääkö kukaan msitä niitä vois löytää.oon vaan löytäny teflonisia ja silikonisia ja niitä en kelpuuta.
  7. Ä

    tehtävä pelejä lapselle?

    mistähän löytyis lapselle sellaisia noppapelejä joissa on aina joissakin ruuduissa joitain kivoja tehtäviä? meillä yks sellainen lautapeli jossa nappulalla liikutaan ja aina tietyissä ruuduissa on jokin tehtävä.poika on niistä aivan innoissaan =)
  8. Ä

    parvorokosta kuvia netissä?

    löytyisköhän netistä mistään kuvia kyseisestä rokosta?
  9. Ä

    4v paino putoaa

    meillä poika syö hyvin kotona ja hoidossa mutta liikkuu paljonja on laiha kuten isänsäkin pienenä.neuvolassa pituuskäyrä normaali mutta painoa sais kuulemma olla enemmän.minkäs teet,lapsi kerran syö ni ei sitä väkisellä voi enempää syöttää mitä maha vetää.neuvolan neuvot aina vähän turhanki tarkkoja
  10. Ä

    Katsotaanko teillä...

    eiköhän tämäkin oo sellainen mielipidekysymys johon toiset on toista mieltä ja toiset toista mieltä. antakoon ne vanhemmat lasten katsoa telkkaria ketkä haluavat ja keiden mielestä se tv:n katselu on pahasta ni pitäköön telkkarin kiinni ja se siitä puheenaiheesta. =)
  11. Ä

    seksihalut..??

    Onko kenelläkään mennyt seksihalut laastarista?? Mulla on kovin herkät "halut" noille hormonaalisille ehkäisyille eli halut loppuu jos hormoonia käyttää... :\| Haluisin kuitenkin kokeilla laastaria.. kokemuksia?? Entä sitte kun ette ole käyttäneet pitkään aikaan hormoni ehkäisyä nii onko...
  12. Ä

    kakkaanko salissa???????

    mulle ainaki annettii peräruiske ennen synnytyssaliin menoa ni ehti suoli tyhjetä mukavasti eikä tarvinnu pelätä että mitä tulee ku punnaa.sain ruiskeen pyytämättä automaattisesti.
  13. Ä

    Joulukuu 2004

    Onko äitejä jotka synnyttäneet Lahdessa Jouluna 2004 :attn: :wave:
  14. Ä

    Hampaita ei ole kuin 2

    Meillä ihmetellään myös missä hampaat viipyy, Mutta eiköhän ne sieltä puhkea omalla ajallaan. Poika 1v6kk ja hampaita 4
  15. Ä

    Sikiön palleassa reikä, osaatteko auttaa ?

    Hei! Synnytin viikolla 40+2 ja lapsemme painoi 3710 g. Mitään ei koskaan ultrissa huomattu eikä mitään osattu epäillä. Meidän onneksemme kaikki meni kuitenkin hyvin. Meillä kyseessä oli esikoinen. Nyt odotan kolmatta lastani viikolla 37+6. Ja huoli siitä, että tälläkin lapsella se sattuisi...
  16. Ä

    Sikiön palleassa reikä, osaatteko auttaa ?

    Meidän lapsellamme todettiin heti syntymän jälkeen palleatyrä, ja oletan että nyt on kyseessä sama epämuodostuma. Myös meille kerrottiin että näitä sattuu muutamia vuodessa. Palleassa oli reikä, josta suolisto oli päässyt painamaan toista keuhkoa lyttyyn ja sydän oli siirtynyt oikealle...
  17. Ä

    Kokemuksia LKS, Rovaniemi

    Minä synnytin 16.11.04 eikä todellakaan jäänyt mitään hyvää kuvaa koko paikasta!! :kieh: Ehkä hoitajat teki ärtyisäksi se kiireellisyys, koska sinä päivänä syntyi 7 uutta vauvaa.Osasto oli täynnä porukkaa ja uutta lappasi sisälle. Ensisynnyttäjälle ei mitenkään mukava juttu...
  18. Ä

    Muistikatko synnytyksessä! muita?

    Mulla meni muisti itse synnytyksestä ja melkein koko sairaala-ajalta. Saatoin kertoa saman jutun samalla ihmiselle vaikka 3;kin kertaa, nolo juttu.Olin kai niin keskittynyt vain siihen ihanaan pikku kääröön :heart:
  19. Ä

    Kivunlievitys galluppi

    Mulla kans epiduraali ja ilokaasu.Epiduraali ei poistanut kaikkia kipuja ja ilokaasu teki huonon olon, tuntui,että oli ainakin 10 promillen humalassa, yäk.Jos joskus vielä olen synnyttämässä, niin kokeilen varmasti jotain muuta kivunlievitystä :wave:
  20. Ä

    marrasmammoja -04

    \ meillä myös poju syntyi 16.11.Painoa oli 2kk neuvolassa 6150g ja pituutta 61cm.Pelkällä tissillä mennään.Terkkuja!! :wave: :hug:

Yhteistyössä