Kokemuksia LKS, Rovaniemi

marjut109 harmaana
Synnytyin LKS:ssa 20.1. tytön ja hyvät kokemukset jäi.
Henkilökunta oli mukavaa ja asiantuntevaa.
Minulla kesti synnytys käynnistyksen kanssa yhteensä 4 päivää joten varmaan suurimman osan kätilöistä ehdin nähdä..
Myös osastolla oli ihan kivat hoitajat vaikka heillä kiire olikin.
Minulla ei oikeestaan jäänyt mitään huonoja muistoja (paitsi ruoka ei ollut mitään kovin hyvää..) ja hyvillä mielin voisin mennä uudelleenkin
:wave:
 
Minä synnytin 16.11.04 eikä todellakaan jäänyt mitään hyvää kuvaa koko paikasta!! :kieh: Ehkä hoitajat teki ärtyisäksi se kiireellisyys, koska sinä päivänä syntyi 7 uutta vauvaa.Osasto oli täynnä porukkaa ja uutta lappasi sisälle. Ensisynnyttäjälle ei mitenkään mukava juttu...
 
mie
Hei äityli-78, miten siellä neuvottiin imetyksestä ym?
Olen nyt vaan viimepäivinä kuullut, ettei siellä paljoa ohjattu ja opastettu imetyksen ja muutenkaan vauvanhoidon suhteen vaikka olisi ensikertalainen.
Hirvittää mennä ensikertalaisena, kun itelle ainakin kaikki uutta ja outoa. Toivottavasti sattuisi hiljainen ajankota kun ite menee, jotta uskaltais kyselläkin hoitajilta...
 
paha maku jäi vajaan 2 vuoden takaa, nyt tuleva synnytys ei pelota, mutta osasto pelottaa. ens kuussa mennään, IIK!
imetyksestä tuli mulle ristiriitaisia neuvoja, kun tein yhden neuvojen mukaan, tuli seuraavana vuoroon toinen, joka haukkui, että kuin sä nyt noin, ei noin saa tehdä, sit tehtiin kuin tää sanoi, sitten taas kolmas ja kolmannet neuvot... Meillä takkus alku imetyksessä, kotona alkoi sujumaan. Monet ristiriiitaiset neuvot hämmensi mua ekakertalaista ja asioista tietämätöntä.
 

Yhteistyössä