Hakutulokset

  1. S

    Päästiin lomalle,mutta arvatkaa mitä!!?

    Ex:ä on tulossa nykyisen naisystävänsä kanssa sinne myös. |O :o Miten helvetissä tää voi olla mahdollista!Kun suomessa on vissiin tuhat paikkaa mihin voi hakea niin tää sattu just näin....taitaa tulla mielenkiintoinen viikko! :xmas: Siis tää on joku yläkerran ukon kosto mulle,kun oon niin...
  2. S

    Mitä luulette?laihdunko näillä eväillä?

    Olen jättänyt kokonaan pois leivän,jauhot,perunan ja sokerit.En täysin halua mennä tuolle karppi linjallekkaan,koska otan vain turhia paineita niistä hiilareitten laskemisista.Syön salaattia,kurkkua,tomaattia,lihaa,kanaa,kalaa ja wokki vihanneksia.Näin alussa tuntuu ihan hyvältä,mutta mietin...
  3. S

    Mitähän siitäkin tulisi jos...

    me kaikki oltas saman näköisiä,kokoisia ja pituisia...olispa helvetin tylsää.... :xmas: Kattos jotain ihmistä niin ois ku peiliin kattos.... :D joo mulla on vähän tylsä päivä,mutta tää taitaa olla ikuisuus aihe.... :whistle: :wave:
  4. S

    Uskomatonta!!!mun on pakko purkautua....

    Terveyskeskus on unohtanut lähettää mun jälkitodistuksen kelaan!!!!!Ja rahat on tietysti sulussa!!!! |O |O Ei v@ttu voi olla totta!!!!!!! |O :o :o :( :'(
  5. S

    oi kauankohan tuo mies kestää mua..!!?

    Oon niin väsyny...vauveli pitää yöllä hereillä...ja kun on aika että mies tulee töistä kotiin niin oon siinä vaiheessa jo niin väsynyt ja kuin perseelle ammuttu karhu!! :ashamed: :( Miten ihmeessä voisin tätä väsymystä keventää!!?En osaa nukkua päivällä,tää on tainnu nyt mennä siihen...
  6. S

    vauveli täytti jo 3kk...ja äiti se elää jossain muussa ajassa...

    :o kääk!miten voi aika mennä näin nopeeta!!?? :ashamed:
  7. S

    Mitä te tekisitte!?maksu asiaa kierukasta...

    Lääkäri sanoi mulle,että ensimmäinen kierukka on ilmainen,mutta nyt sitten paukahti lasku tk:sta mulle 113 e.Ei siinä mitään,kun oisin tiennyt varautua laskuun,mutta en tietenkään ole varautunut kun lääkäri toisin ilmoitti.Soitin laskutukseen ja se siellä aikoi kysyä terveydenhoitajalta...
  8. S

    KKK!!Voinko kysyä?!keittönkaapin ovet...

    Kun kirjotit niistä keittön ovista niin oliko se tarjous hinta kensapuulta?Ja siis oliko ihan kyse keittiönkaapin ovista?ja hinta 450e ja montako ovea siihen kuului?
  9. S

    tuosta rokotusketjusta tuli mieleen...

    että meidän pojalla on sitten jäänyt tuo normaali rokotus ohjelma kesken!! :/ Ja sen takia,kun en halunnut hänelle mpr rokotetta niin tää vatipää hoitaja on sitten ilmeisesti päättänyt etten halua minkäänlaisia rokotteita!! |O Ja nyt sitten pit'' to0isen hoitajan soitella sinne ktl:ään että...
  10. S

    Olen ihan koomassa...ollut jo pitkään!!

    Niin ennen tytön syntymistä joulukuussa tää alkoi.En mä käsitä miten päivät voi vaan lipua ohi...kuukaudet myös...en mä käsitä,että nyt on jo helmikuu..oi voi millonkahan mä herään!!? :/
  11. S

    kertokaa hyvät ihmiset mulle!!Mistä tietää onko vauvalla maitoallergia?

    Vai huutaako mahakipuja/koliikkia?Olen ihan tosissani alkanut miettimään,voisiko olla allergiaa.Ilmavaivoja on ja kakka on välillä ihan vesiryyniä...ja vauva huutaa melkein aina syönnin jälkeen.Kysyn tätä tietenkin myös neuvolastaki,mutta jos joku nyt tähän hätään voisi ja osaisi vastata!!
  12. S

    hei vaan...!!

    Pikaisesti pyörähtämässä... :whistle: muu porukka on uudessa talossa ja mun piti tullä tänne vanhaan,että pääsen koneelle... :snotty: voitteko kuvitella,että me asutaan nykyään niin korvessa,että sinne ei saa minkäänlaista nettiliittymää :o alkaa tulla semmoset vierotus oireet,kun ei pääse...
  13. S

    tyttö syntyi 27.12...

    ja nyt siitä täällä vasta ilmoittelen.paino 3930g ja pituus 47cm.Kiireelliseen sektioon jouduttiin.lapsivesi oli vihreää ja sydänäänet korkeat...kaikki kävi nopeasti ja itse lähinnä vain pelkäsin lapsen puolesta!!Tyttö kasvaa ja ihan hyvin voi...kiitollisena ihanasta lahjasta toivoen...shedevil...
  14. S

    hei!Pitkästä aikaa!!

    Enpä muista milloin oon viimeksi käynyt täällä...on tässä ollut kaikenlaista :whistle: muuttua ym.Vauvaa ei ole vielä sylissä mulla mutta luulisin,ettei enää kauaa mene...noh laskettuunkin on enää 2 vkoa...Mitä tänne kuuluu? :)
  15. S

    Muutto puuhissa....

    Niin ollaan.Tuskin tämä ketään kiinnostaa,mutta mä tuun takas kun ollaan saatu muutettua ym...ainakin sitten kertomaan vauvan syntymäpäivän.... :heart: Niin että ette musta niin vain pääse eroon.... :saint: Ihanaa Joulun odotusta kaikille!!! :xmas: Toivoo:Shedevil&Hedevil ja muu perhe...
  16. S

    Siis oikeesti!2 kpl/halloweenleivoksia...

    Bongasin meidän s-marketissa siis nuo leivokset...2 pyöreää leivosta ja ne maksoi 7.39!! :o :o Ei hemmetti!!Kuka oikeesti ostaa tuo hintaisia leivoksia??!Tää on kyllä niin turha,mutta... :ashamed:
  17. S

    Taas mun käsi hapus kaupassa sitä kultalonkeroa....***

    Mutta eih...kertokaa mulle ees miltä se maistuu???! :p
  18. S

    #%&//%/))(¤%#&¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Voi v@ttu ja saatavana per"%#"%!!Että tällaiset herttaiset perjantai fiilikset!!!! |O |O :headwall: :o :o :$ :ashamed: :/ :/ :x |O |O :'(
  19. S

    Huono hemoglobiini/supistuksia...

    Niin kuulema,että jos veri on huono se voi aiheuttaa supistuksia :o En oo ikinä kuullutkaan,mutta eilen sitten neuvolassa täti kertoi.Mulla tuo hg oli 112 ei mun mielestä mikään kauhean huono,mutta siis voi siitä johtua supistukset.Mutta pääasia oli ettei kohdun suu ollut avautunut vaikka...
  20. S

    Mä oon kateellinen ja katkera...

    Ja mä myönnän sen :ashamed: !Mun lapsuus oli sitä mitä se oli...joskus ei ollut edes kunnolla ruokaa.Minä olin se joka huolehti äidistä(useimmiten umpihumalassa)...No mulla on nyt suunnattomasti alkanut jurppia se,että äiti ostaa vaikka kuun taivaalta mun velipuolelle(14.v)siis se saa ihan mitä...

Yhteistyössä