Mitä te tekisitte!?maksu asiaa kierukasta...

Lääkäri sanoi mulle,että ensimmäinen kierukka on ilmainen,mutta nyt sitten paukahti lasku tk:sta mulle 113 e.Ei siinä mitään,kun oisin tiennyt varautua laskuun,mutta en tietenkään ole varautunut kun lääkäri toisin ilmoitti.Soitin laskutukseen ja se siellä aikoi kysyä terveydenhoitajalta asiaa,mutta luulen että tilanne ei muutu.Mitä tekisitte,maksaisitteko laskun ja se siitä vai mitä?Minä meinaan sanoa terveydenhoitajalle,kun se soittaa että laittaa sen laskun menemään sille lääkärille,kun se kerta väärää tietoa jakaa.! :whistle:
 
tavallinen äiti
Jaa ei täällä päin vaan kellekään mainosteta kierukan olevan ilmainen, ja ei se sitä meidän tk:ssa olekaan.
Ihan mukisematta kyllä sen 160e vähistä rahoistani maksoin, on sen verran helppo ja huoleton ehkäisy.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja v:
juu ainakin mirena on ilmanen,sitä toitotettiin jo synnärillä.
kumman kierrukan otit?sen hormoonisen vaiko ilman?
Tämä riippuu paikkakunnasta!

Ap:lle, voihan se lasku olla virhekin. Outoa tuo, että laskuttavat kierukan sulta. Yleensä se menee niin, että kierukka käydään ostamassa apteekista lääkärin reseptillä itse. Periaatteessahan voisit mennä takaisin tk:een ja pyytää ottamaan kierukan pois, koska et halua siitä maksaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
juu ainakin mirena on ilmanen,sitä toitotettiin jo synnärillä.
kumman kierrukan otit?sen hormoonisen vaiko ilman?
Kaipa sekin on ihan paikkakuntakohtainen, kun meillä maksaa se ensimmäinenkin. Puolet tosin saa kai lääkeyhtiöltä takaisin, jos Mirena ei sovikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
juu ainakin mirena on ilmanen,sitä toitotettiin jo synnärillä.
kumman kierrukan otit?sen hormoonisen vaiko ilman?
Tämä riippuu paikkakunnasta!

Ap:lle, voihan se lasku olla virhekin. Outoa tuo, että laskuttavat kierukan sulta. Yleensä se menee niin, että kierukka käydään ostamassa apteekista lääkärin reseptillä itse. Periaatteessahan voisit mennä takaisin tk:een ja pyytää ottamaan kierukan pois, koska et halua siitä maksaa...
:LOL: Mitähän ne tohon sanos! :kieh: Mutta joo eihän tuo ole kallis,kun ajattelee,että se on sen 5 vuotta...niin eihän siitä tuu mitään vuoden hinnaksi...tää ei oo ollut kun viikon vasta...saapa nähdä tuleeko mitään kivoja sivuoireita...mutta toivottavasti ei.
 

Yhteistyössä