tuosta rokotusketjusta tuli mieleen...

että meidän pojalla on sitten jäänyt tuo normaali rokotus ohjelma kesken!! :/ Ja sen takia,kun en halunnut hänelle mpr rokotetta niin tää vatipää hoitaja on sitten ilmeisesti päättänyt etten halua minkäänlaisia rokotteita!! |O Ja nyt sitten pit'' to0isen hoitajan soitella sinne ktl:ään että miten jatketaan!!Onkohan tässä aihetta tehdä hoitovirhe kantelu? :( Kaikenmaailman ihmisiä sitä päästetään hoitajiksi!!
 
kuules nyt
Jos olet normaalisti käynyt neuvolan ikätarkastuksissa, niin itsekin voi suunsa avata, ja kysyä milloin seuraava rokote annetaan. Eikös sulla ole 3 lasta, eli tiedät varmaan mitä suunnilleen milloinkin annetaan. Tee kuule kantelu ihan rauhassa............Kukahan tässä on vatipää? Rokotteet on tärkeitä, haloo!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt:
Jos olet normaalisti käynyt neuvolan ikätarkastuksissa, niin itsekin voi suunsa avata, ja kysyä milloin seuraava rokote annetaan. Eikös sulla ole 3 lasta, eli tiedät varmaan mitä suunnilleen milloinkin annetaan. Tee kuule kantelu ihan rauhassa............Kukahan tässä on vatipää? Rokotteet on tärkeitä, haloo!!
No haloo vaan ittelles!Minä olen joka kerta neuvola käynnillä kysynyt,että onko nyt jotain rokotteita!!Ja aina on ollut sama vastaus...että ei ole.!Ja hyvää päivänjatkoa sullekkin!! :whistle:
 
No en sitä kantelua ihan heti ole tekemässä.Ja kyllä omasta mielestäni olen suoraan sanonut,että kyse vain mpr rokotuksesta!Ja kai sen jo kertoo sekin,että kysellyt olen noitten rokotusten perään.Ja kyllä tämä toinen hoitaja oli aika tyrmistynyt kun huomasi että meillä on sitten se rokotusohjelma kesken ja miten siitä jatketaan.Onneksi se lupasi selvittää asiaa.
 
kuules nyt
Arvaas onko helppoa alkaa pisteleen myöhässä noita rokotteita, tietty väli pitää olla , milloin voi laittaa eri rokotteita. Eli sympatiat th:lle, selkeämpää olisi laittaa ne ajallaan! Hyvää päivän jatkoa, joo. Kollegaa mollasit itse ensin vatipääksi, parahin Ap.
 

Yhteistyössä