Hakutulokset

  1. P

    AUTTAKAA! KIIRE!

    ELI MEIDÄN 1V KISSA SAI YHDEN PENNUN 3 PÄIVÄÄ SITTEN. JA TÄNÄÄN OTETTIIN SILLE KAVERIKSI TOISEN KISSAN ORVOKSI JÄÄNYT PENTU, MIKÄ ON IÄLTÄÄN 14 PÄIVÄÄ. MEIDÄN KISSAMME HYVÄKSYI HETI VIERAAN KISSAN PENNUN MUTTA NYT PELKÄÄN ETTÄ MEIDÄN OMALLE PIENEMMÄLLE PENNULLEMME EI JÄÄ MAITOA.... KUMMATKIN...
  2. P

    Te joille ei masennuslääkkeet sovi?

    ANNITANNITALLEROINEN KERTOISITKO LISÄÄ TUOSTA E-EPASTA JA SIITÄ TOISESTA LÄÄKEESTÄ? ALKAA NÄMÄ VAIHTOEDOT OLLA KOHTA VÄHISSÄ. JA SINULLE VIERAS... EN VOISI IKINÄ KUVITELLA SYÖVÄNI KOLMEA LÄÄKETTÄ KUN SAAN YHDESTÄKIN IHAN KAMALAT SIVUVAIKUTUKSET. kIRJOITTELIN TUOHON LINKKIIN EFEXORIN ALOITUS...
  3. P

    Te joille ei masennuslääkkeet sovi?

    Eli itse ilmeisesti kuulun siihen ryhmään ketä ei saa apua masennuslääkkeistä. Kyselisinkin että onko toivo menetetty....? Onko muita ja miten olette selvinnyt masennuksesta? Itsellä todetu vuonna 2005 vakava raskauden jälkeinen masennus, joka ei millään ota helpottaekseen vaikka nuorin kohta...
  4. P

    efexorin aloitusoireet

    Eli nyt efexorin puolitin ja heti alkoivat lisäoireet. Kylmän väreet ja hiki vuorotellen. saa suihkussa vain ravata ja ahdistus aivan sietämätöntä. Miten minulle aina kaikki tulee :headwall: Mutta pakko tästä lääkkeestä eroon päästä. Tuli niin kamalia kuoleman toiveita yms että nyt loppu...
  5. P

    efexorin aloitusoireet

    Mulle riitti efexor. Tosi sairas olo.
  6. P

    SEROQUEL!

    Minulla on mennyt seroguel 1,5 vuotta ahdistukseen ja unettomuuteen. Annos vaihdellut 25mg-300mg välillä. Nyt annos on 75mg ja nukun sillä suht hyvin. Suuremmat annokset saivat aika zombie olon mutta pienistä annoksista olen saanut vain hyödyn. En pärjäisi ilman sitä ja se on tuonut minulle avun...
  7. P

    efexorin aloitusoireet

    Hei nuuskamuikkunen! Tiedän että tarkoitit vain hyvää. Mutta kun itse on tässä tilanteessa ja on niin kauan kärsinyt tästä saamati mistään apua niin on aika herkkä toisten kommenteille. Etenkin kun on jo kaikki keinot kokeillut. Minäkin olen vitamiineista ja sauvakävelyistä lähtien kaikki käynyt...
  8. P

    efexorin aloitusoireet

    Itse olen kokeillut kaikki käytännön asiat masennuksen voittamiseen ilman lääkitystä ja lääkityksen aikana. Ulkoillut, levännyt ja syönyt terveellisesti yms mutta olen tullut siihen tulokseen, että jos aivoissa ovat välittäjä aineet sekaisin niin itse niille ei mitään voi. Ei vaikka kuinka...
  9. P

    efexorin aloitusoireet

    Kiitos katari :flower: :flower: Jaksoin vasta sängystä nousta vaikka kello on puoli kaksitoista. Voi mies raukkaani ku joutuu heräämään ennen kuutta ja viemään lapset päiväkotiin seitsemäksi.... En pystyisi tässä kunnossa mitenkään hoitaa lapsia kotona, mutta silti niin huono omatunto muiden...
  10. P

    efexorin aloitusoireet

    Tänään on sitten 18 päivää efexoria syöty. Aluksi tuntui poistavan ahdistusta ja tasaavan mielialaa, vaikka aiheuttikin runsaasti sivuoireita. Nyt sekin teho hiipunut. Tänään jotenkin romahdin kokonaan... En tän efexorin aikana ole pystynyt itkemään ollenkaan, mutta tänään ei itkulle ole tullut...
  11. P

    efexorin aloitusoireet

    Ja piti vielä kommentoida Neiti Nöpönenälle että sen takiahan tämä palsta on että täällä saa keskustella omista kokemuksista yms. Ei siis millään pahalla ;) Itsellä ainakin todella huonoja kokemuksia juuri näistä lääkäreistä. Joka kerta on eri lääkäri ainakin täällä meillä. Ja tällä hetkellä...
  12. P

    efexorin aloitusoireet

    Mamba olisi tosiaan kiva vaihtaa sähköpostiosoitteita! Pystyisitkö luomaan oman nimimerkin ja rekistöröityä tänne sivuille niin voisin yksityisviestillä lähettää sinulle sähköposti osoitteeni? En oikein haluaisi ihan tässä antaa säköposti osoitetta kun siinä näkyy koko nimeni... Ymmärrät varmaan...
  13. P

    efexorin aloitusoireet

    Piti vielä tuosta Efexorista lisätä että suurin ongelma tällä hetkellä on sen kanssa tämä voimattomuus ja halutomuus tehdä mitään. Meidän yleensä puhdas ja siisti koti on kuin pommin jäljiltä... Mitään en saa aikaiseksi. Alussa oli piristivä vaikutus mutta tämä on nyt ihan mennyt toiseen...
  14. P

    efexorin aloitusoireet

    Hei mamba ja muut! Mulla sama ongelma että nämä masennuslääkkeet eivät vain tunnu sopivat. JA ITSE USKON TODELLAKIN ETTÄ NE AIHEUTTAVAT SIVUVAIKUTUKSIA. NÄÄN HETI PUNAISTA JOS JOKU SANOO ETTÄ EI MASENNUSLÄÄKKEISTÄ MITÄÄN SIVUVAIKUTUKSIA TULE, VAAN ITSE MASENNUS OIREET AIHEUTTAA... EI MILLÄÄN...
  15. P

    efexorin aloitusoireet

    Itsellä on tänään tasan 14 päivää lääkkeen aloituksesta.... Eli olisiko siis positiivisen vaikutuksen pitänyt jo tulla esille? Käsitin että näiden lääkkeiden kanssa voi mennä kuukausiakin ennenkuin tehoaa? Itsellä nyt päällimmäisenä alytön väsymys ja velttous. Mitään ei jaksa/kiinnosta tehdä...
  16. P

    efexorin aloitusoireet

    Minulla on myös pelkoja psykoosista ja hulluksi tulemisesta.... Samoin itsellä olo paranee iltaa kohden... Olisi mamba kiva kuulla sinulta kuulumisia, että miten sinulla lääkekokeilu etenee =) Ja tietenkin myös muiltakin lisää kokemuksia lääkkeestä. Tuntuu että joka päivä on nykyään yhtä...
  17. P

    efexorin aloitusoireet

    Mamba oletko lääkettä vielä syönyt kun tuossa aiemmin olit sitä mieltä ettet enään jatkaisi? Kuinka kauan olet tarkalleen lääkettä syönyt? Alkaa tosiaan epätoivo iskemään tämänkin lääkkeen suhteen... Olo on ihan fyysisesti ja henkisesti rappiolla. Mitään en jaksa tehdä ja kohta haettava kaikki...
  18. P

    paniikkihäiriöstä

    Minä olen murrosiästä lähtien kärsinyt paniikihäiriöstä ja olen sen kanssa pärjännyt vaihtelevasti. Se on kumminkin rajoittanut elämää. Olen vältellyt sellaisia tilanteita missä joutuu esiintymään yms. Opiskellessa kaikki esitelmät yms olivat tuskaa.... Ole hävennyt asiaa todella paljon. Nyt...
  19. P

    efexorin aloitusoireet

    Itse olen nyt efexoria syönyt sillä pienimmällä annoksela ensin 7 päivää, jonka jälkeen se sitten nostettiin 75mg. Aloitusoireet eivät olleet todellakaan mukavat.... Ja osasta kärsin edelleen... Pahoinvointi, sydämen tykytys ja ihme ylienergisyys sekä niskan pistely loppuivat. Mutta edelleen on...
  20. P

    efexorin aloitusoireet

    :attn:

Yhteistyössä