efexorin aloitusoireet

Lukemisen ymmärtämistä hyvät naiset ;)

En missään kohti maininnut siitä, että masennnus olisi laiskuutta ja en maininnut sitä muutenkaan, en ottanutr itse masennukseen kantaa ollenkaan vaan siihen, että elimistö tekee tepposia kun se on kovilla ja luulen , että myös masentuneella elimistö on kovilla, on unettomuutta, ahdistusta, pahaa oloa jne.

Tarkoitukseni oli sanoa, että jos saisitte voimia ja pieninkin askelin jaksaisitte ja muistaisitte kaiken rumpan keskellä huolehtia, ravinnosta ja ulkoilmasta, vitamiineista yms.niin silloin siihen vaikeampaan eli masennukseen ja sen purkamiseen olisi aavistuksen kevyempi käydä käsiksi ja lääkärin ohjeiden ja lääkkeiden avulla alkaa pikkuhiljaa selättää sitä suurta, raskasta peikkoa.

Lukekaa uudestaan aiempi kirjoitukseni ja yrittäkää ymmärtää oikealla tavalla mitä kirjoitin, ei kaikki halua masentuneita painaa alaspäin entisestään ja vähätellä, enkä minäkään halua, mutta on tosi asioita mitä kirjoitin tuntui ne kuinka pahaöta tahansa.
 
Harmittaa hirveästi kun edes kirjoitin, kun ymmärsitte täysin väärin mitä yritin sanoa ja tuoda esille...ja pahoititte mielenne
Anteeksi kovasti kaikille

Poistun takavasemmalle
haluan kuitenkin sen vielä sanoa, että pitäkää itsestänne huoli.Elämä voittaa, toivoa aina on :hug:
 
Hei nuuskamuikkunen! Tiedän että tarkoitit vain hyvää. Mutta kun itse on tässä tilanteessa ja on niin kauan kärsinyt tästä saamati mistään apua niin on aika herkkä toisten kommenteille. Etenkin kun on jo kaikki keinot kokeillut. Minäkin olen vitamiineista ja sauvakävelyistä lähtien kaikki käynyt läpi mutta turhaan.... Ja monelta juuri kuullut että ryhdistäydy yms kommentteja, niin asia on aika arka. :/ Ja tekisin tosiaan mitä vain että tästä parantuisin.....

Mamba lähetin sinulle viestin sähköpostiin. Tuliko perille?
 
Mamba
Nuuskamuikkunen: Minullakaan ei ollut tarkoitus olla tyly, mutta kokeiltu on kyllä kaikki mahdolliset keinot masennuksen ja ahdistuksen voittamiseksi. Ja uskon että joillakin olo saattaa todella parantua ennalleen ilman lääkkeitä, mutta toisilla voi tilanne olla niin paha että on syytä kokeilla lääkkeitä ja tietysti terapiaakin.

Peppiina: Sain viestin, kiitokset. Kunhan löytyy sopiva rako, niin kirjoittelen sulle päin. Nyt on kädet täys töitä tässä lasten kanssa.... Palailen siis myöhemmin:=)
 
Lueskelin aikani kuluksi teidän kertomuksia ja kokemuksia efexorista ja sen aiheuttamista sivuoireista.Kylläpäs tuntuu olevan kamalia nuo sivuoireet, Hui, ei se oikea lääkkeen löytäminen ole todellakaan helppoa.
:hug: Mieleeni jäi pyörimään eräs kirjoitus, en muista nimimerkkiä, mutta idea oli jotain sinnepäin, että oma ruumiillinen kunto rapistuu siinä henkisen kunnon kanssa.Siinä on varmasti perää.
Toivottavasti löydätte avun ja oikean lääkkeen Tsemppiä
 
Kiitos nuuskamuikkunen. Ymmärsin mitä tarkoitat...syön itse nyt masennuslääkkeitä ja olen yrittänyt olla ilman ja taas syönyt jne. Lääke on nyt Cymbalta mutta tuntuu että nämä kaikki lääkkeet tekee vaan hallaa. Yöunet on mulla kaikista suurin ongelma. Joten yhdyn siihen että lenkkarit jalkaan ja pihalle...kun vaan sais aikaiseksi :ashamed:
 
Eli nyt efexorin puolitin ja heti alkoivat lisäoireet. Kylmän väreet ja hiki vuorotellen. saa suihkussa vain ravata ja ahdistus aivan sietämätöntä. Miten minulle aina kaikki tulee :headwall:

Mutta pakko tästä lääkkeestä eroon päästä. Tuli niin kamalia kuoleman toiveita yms että nyt loppu. Plus päälle vielä kaikki fyysiset oireet. Onkohan minulla enään toivoa parantumisesta kun ei mitkään lääkkeet sovi :eek:
 

Yhteistyössä