Hakutulokset

  1. Dorde

    Mafia Wars facebookissa

    Onko ihan lasten juttu vai kannattaako ajantapoksi tutustua?
  2. Dorde

    Raamattu

    löytyykö keskustelijoita aiheesta? Mä en ole uskovainen mutta syystä ja toisesta olen joutunut Raamattua kuulemaan. Mitä mieltä olette sen historiallisesta vakuuttavuudesta?
  3. Dorde

    siis toi mies kuorsaa

    aina kun on edes yhdenkin kaljan juonut. Voi ärsytys, mä olen niin herkkäuninen että nyt mies kuorsaa sohvalla. Vai pitäiskö mun nukkua sohvalla jos en kerta elämän ääniä kestä?
  4. Dorde

    Mistä lapsen nirsous ruokaa kohtaan johtuu?

    Mun eka on ihan kamalan nirso, kaikki on yök en edes maista. Toka 1,5v vetelee sitten kaikki, oliivit, katkaravut ja jopa marinoitu sipuli on herkkua jne. Onko tuo luonnekysymys, miten teillä?
  5. Dorde

    Mitä kurpitsan siemenistä?

    Salaattiin laitettu jo ja maukasti oli, syödään sellaisenaan mutta mitä muuta? Tuleeko niistä hyviä jos vähän paahtaa pannulla?
  6. Dorde

    Onko kaikilla mikro nykyään?

    Meillä juu mutta mun äidillä ei. Hän uskoo että ne mikroaallot tappavat ruuan vitamiineja ja kivennäisaineita.. Mitä mieltä asiasta?
  7. Dorde

    Missä iässä menitte ekaan työpaikkaan?

    Kun aihe on täällä niin top. Mä menin 18vanhana ja siitä asti tein duunia myös opiskelujen yhteydessä.
  8. Dorde

    lasten kanssa yöjunaan

    miten sujuu? siis 1,5 ja 3veet. Mä en Suomessa ole ikinä matkustanut yöjunalla, onko siellä joku pesumahdollisuus?
  9. Dorde

    Kuinka usein matkustelette vuodessa?

    Nyt kun lapset ohittaneet vauvaiän niin mä voisin matkustella vaikka kuinka. Risteilylle, etelään rantalomalle, sukulaiseille pohjoiseen, maalle, ihan mihin vaan kunhan suunta on pois kotoa :)
  10. Dorde

    Mitä murresanoja sulle on tarttunut

    mitkä ei omaan murteeseen kuulu? Mulle pillata (juomasta) tai lärttyyttää, kehtoa (kehdata), tykö ja muutama muukin :)
  11. Dorde

    Kumpaan mielummin

    sukellusveneeseen retkelle syvimpiin meren kolkkiin vai avaruuslennolle? Minä menisin avaruuslennolle ehdottamasti, ajatus sukellusveneessä olosta on kammottava.
  12. Dorde

    millaista on 'oikea' kiinalainen ruoka?

    Kun aina sanotaan että suomalainen kinkkiruoka ei ole oikeaa ja on vaan samaa mössöä vaikka listassa on 50 eri annosta. Miksi meille myydään jotain valekiinalaista?
  13. Dorde

    osaako kaikki mut tehdä käsitöitä paitsi mä?

    En edes nappia paitaan osaa ommella ilman ongelmia. Miten sen solmunkin sinne saa ilman hermojen menettämistä?? Koulun käsitöistä selvisin niin että mummolle vein sukat ja muut tehtäväksi. Tykkään kyllä käsillä tekemisestä, ja yksi ammattini on suoraa käsityöskentelyä.
  14. Dorde

    Turkuun tulosssa, mikä olisi kiva hotelli

    ei ökykallis ja lapsiakin mukana, ja mielellään keskustassa tai ihan lähellä. Turussa viimeksi olen ollut joskus kakarana.
  15. Dorde

    härkäjuoksut

    http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7417106 Siis jotenkaan mä en edes tunne myötätuntoa tuota kuolemaa kohtaan. ihan sairas harrastus.
  16. Dorde

    siis onko se kesä syynä miks noi lasten nukkumaanmenoajat vaan venyy??

    Talvella 21:00 oltiin jo lukemassa iltasatuja. Nyt nuo tuolla vielä isänsä kimpussa mellastavat. Eilen menivät nukkumaan 23 aikoihin. Ja ihan pienet rääpäleet kyseessä, 1,5v ja 3v. Vai onko mulla vaan lepsumpi ote kun ollaan 'lomalla'? B)
  17. Dorde

    tekee mieli tupakkia

    Olen ollut jo vuosia polttamatta, ja väillä ollut ns juhlatupakoitsija. Nyt eka kesä pitkään aikaan kun en ole raskaana tai imetä, ja mun tekee mieli siideriä ja tupakkaa :) Ja rillutella! B)
  18. Dorde

    Mihin risteilylle pienten kanssa?

    Stokikseen vai Tallinnaan? Vai kenties rahtilaivalla Puolaan ja sieltä koneella takaisin. Tehdäänkö enään Riikan risteilyitä? Joku pikku reissu pitää vielä tälle kesälle kehitellä. Hyvät ja huonot puolet kehiin! Ja lapset on tosiaan pikkuisia 3v ja 1,5v mutta tottuneet reissaamaan.
  19. Dorde

    Monetko häät tänä kesänä juhlittavana?

    Meillä vain yhdet ja nekin täällä Helsingissä. Mitä laitatte itsellenne päälle? Kun täällä noista hääasuista on tänään juteltu.. Mulla sellainen kukkamekko hankittuna, kotelomekkomainen mutta leveämpi helma.
  20. Dorde

    Kun kuolet, haluatko tuhkauksen vai arkkuhautauksen?

    Tuhkaus mulle. Paitsi ihan sama mitä haluat, omaiset jotka hautaavat sut sen päättävät loppupeleissä kumpi valitaan.

Yhteistyössä