Hakutulokset

1. O

Huhtikuun 2007 vauvoja?

Hei! Meillä on oma kerho, löytyy nimellä Huhtimasut 2007 =)
  2. O

Phil and teds rattaat

Kokeilepa osoitetta www.peppermint.co.uk. Huomattavasti halvempi rahti kuin Uudesta Seelannista tilattuna.
  3. O

**Viikon 17 jännääjät**

hhuomenta hei tänä aamuna lämmöt 37. ei kuitenkaan ole kipeä olo. voisiko siis olla...? todella kuiva kausi kylläkin meneillään. ei valkkaria. voisiko silti? Rintoja kuumottaa ja alavatsaa vähän juilii. Voisiko olla? Vai alkaako vaan... Tää tuntuu ihan itsensä huijaamiselta. sitä toivoo ja...
  4. O

**Viikon 17 jännääjät**

niin, ja parasta on että iho on uskomattoman hyvä. näpyt kadonneet täysin! voi toivotaan yhdessä!
  5. O

**Viikon 17 jännääjät**

moi, ilmoittaudun mukaan... jännittää niin kovasti! Vuosi on yritetty sillai tulee jos on tullakseen meiningillä. Olen ollut salaa tosi stressaantunut, koska kierrot ovat olleet niin lyhyitä. Nyt olen vihdoin lopettanut stressaamisen ja toivon, että se tuottaisi tulosta. nyt kp 23/22kp...
  6. O

Clomifen

mulle tulee aina selvät oireet: hikoiluttaa, huippaa, päivisin väsyttää. Iltaisin sellainen inhottava kuumottava tunne munasarjoissa ja outo, levoton olo. Ehkä tämä kuitenkin on jonkun arvoista. Toivottava on!
  7. O

Kaksoiskohtu, kohdun väliseinämä

kiva kuulla että kaikki voi mennä myös ihan hyvin. minulla on myös täysin kaksiosainen koko homma ja nyt on yritetty jo puolisen vuotta, eikä ketään ole vielä kuulunut... johtuu ilmeisesti keltarauhasen vajaatoiminnasta, joka ei kai liity tuohon kaksiosaisuuteen kuitenkaan. mutta ehkä on...
  8. O

Lapsi yksin, vaikka parisuhteessa

niin, jos parisuhde on muuten hyvä, niin minusta se on tärkeämpää, kuin se että etsisi uuden miehen ja isän lapsilleen. Koska ei se ole niin varmaa, että löytää oikean. Ja vielä sellaisen, jonka kanssa elämästä nauttisi. Lapsestakin tulee onnellisempi, kun vanhemmat ovat hyvässä parisuhteessa...
  9. O

Lapsi yksin, vaikka parisuhteessa

mä ymmärrän sua tosi hyvin. Olen hieman samassa tilanteessa ja ajatellut samalla tavalla. Avomiehelläni on ihana lapsi, mutta minä haluan myös lapsen. Minusta siinä ei ole mitään pahaa. Toivottavasti se keinohedelmöitys vain onnistuu käytännössä, siis toivottavasti klinikat ottavat asiakkaaksi.
  10. O

Lugenkäyttäjät huom!!

moi, mitä jos vuoto alkaa lugeista huolimatta. Syön niitä, jotta kierto tulisi pidemmäksi. Lopetanko luget kun vuoto alkaa, vai syönkö väkisin sen 10 päivää, mikä on määrätty?
  11. O

Klinikka/lääkärisuosituksia pääkaupunkiseudulla

Aika ruuhkaisia ovat monet paikat, ja osa kesälomalla...
  12. O

E:llä 4-kirjaimisia tytönnimiä a-loppu?

Minä antaisin noilla ehdoilla Eana-nimen..
  13. O

Kaksoiskohtu, kohdun väliseinämä

Mulla on myös. Jotkut lääkärit ovat suositelleet sen leikkaamista, toiset ovat sanoneet, että siitä ei välttämättä ole näinkään haittaa. Vielä en ole antanut leikata. Nyt lapsi saisi tulla ja yksi asia on mietityttänyt. Pitäisikö harrastaa yhdyntöjä kummallekin puolelle? Minulla on seinämä...
  14. O

Kaksiosainen kohtu

Mulla on kans kaksiosainen. Olen huomannut, kuinka poikaystävät aina ihmettelee, kuinka voin olla niin tiukka... Eli iloa siitä väliseinämästä on ainakin jollekin ollut... Nyt yritän tulla raskaaksi ja olen miettinyt, että pitäisikö miehen tulla kummallekin puolelle? Varmuuden vuoksi, että se...
  15. O

lastenhoitopulma

"...mies on illalla ehkä luvannut hoitaa vauvaa..." Oikeesti! Pitääkö mieheltä kysyä, että voiko hän hoitaa omaa lastaan, jos on kotona!!?? Kuinka usein sama kysymys on esitetty sinulle, äiti?? Minä veisin lapsen isänsä luo ja sanoisin, me mennään koitahan heräillä.
  16. O

vauva 45-vuotiaana?

Hups, en ihan osannut lainata :snotty: mutta saimme tuloksia.. Seulonnan Down-riskiraja 1:250, meille tuli 1:2090. Että vieläkö haluatte vapinaa? =) :heart:
  17. O

vauva 45-vuotiaana?

\
  18. O

vauva 45-vuotiaana?

Ja päätä kyllä käytetään... Riskit tiedostetaan ja tarkkaan harkitaan, silti ei anneta mustavalkoisten kommenttien lannistaa. Jos uskoo kaiken mitä kuulee, ei taatusti uskalla elämässään yhtään mitään. Valitaan vaan ihan itse omat a j a t u k s e t ja a s e n t e e t. B)
  19. O

vauva 45-vuotiaana?

Paras aika elämässäni on nyt. - Mitään muuta aikaa en voi elää, - en olla reipas tai väsynyt etukäteen tai jälkikäteen. Eteen tulevat asiat ovat tässä ja nyt, ja ohi mentyään tulee taas uutta. Elämänkokemuksen myötä aina vain useammin saan huomata, että "Voi se olla niin, tai voi se olla...
  20. O

vauva 45-vuotiaana?

Lakkasi haaveilemasta ja laittoi asiaksi; heti raskaaksi. 46 v. ja 13. rv. Ainakin toistaiseksi kaikki näyttää mainiolta. Ei pelota, koska perusterve ja raitis, mummo-oloista ei tietoakaan :-) Kyllä elämä yllättää !

Yhteistyössä