Clomifen

Mulla tosta clomifenin käytöstä on jo aikaa useita vuosia, mutta
muistelisin, että ainakin hikoilutti kovasti ja olin aika itkuherkkä.
Tosin olen käyttänyt monia muitakin lääkkeitä, joten saatan myös sekoittaa.
Vahva muistikuva kuitenkin on, että näin se meni...

Mulla Clomifen ei aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia. Auttaa munasolun irtoamiseen. Minulla yksi lapsi joka saatu Clomifenin ansiosta. Tällä hetkellä syön Clomifenia ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Clomifen lisää monisikiöraskauksia. Onnea yritykseen!

Kiitos vastauksista. Lääkkeitten sivuvaikutuksia on aina niin kauhean paljon lääke pakkauksessa. Nyt onkin sitten odotettavissa todennäköisesti hikoilua, itkuherkkyyttä ja kehnoa oloa. Monisikiö raskauden riskin tiesinkin jo entuudestaan ja jouduin seuranta ultran hakemaan yksityiseltä koska poli lääkäri ei katsonut asian olevan tärkeä! huh huh.

Nyt vaan odotellaan kuukautisten alkua (piti alkaa lauantaina koska söin teroja...vaikkakin puolella määrällä, joten on siksi varmaan myöhässä) ja sitten voinkin aloittaa myrkyt kp3.

Minulla ensimmäinen clomifen-kierto tässä lopuillaan. Olen ollut ajoittain aivan hirveän väsynyt, ja epäilen syyksi lääkkeitä. Jossain vaiheessa tunsin myös lihoneeni nopeasti, mutta se meni ohi. Turvotusta siis. Onneksi ei mitään pahempaa ole ainakaan vielä ollut. Itsekin kauhistelin sivuvaikutusluetteloa.

Olen syönyt 3 kierrolla clomifenia huonoin tuloksin: elimistö meni ihan sekaisin ja olen vuotanut viime menkkojen jälkeen yli 2 viikkoa. Lääkäriltä tuli clomikielto. Muniksia kyllä kypsyi, niin kuin on kypsynyt aina ennen clomejakin. Meillä clomit määrättiin vaan tukemaan inseminaatioita, mutta viimeisin yritys peruuntui kokonaan, kun kroppa ei kestänyt. Muita oireita clomeista olivat itkuherkkyys, finnit, alakuloisuus jne. Tässä minun kokemukseni, toivottavasti ei säikäyttänyt.

mulle tulee aina selvät oireet: hikoiluttaa, huippaa, päivisin väsyttää. Iltaisin sellainen inhottava kuumottava tunne munasarjoissa ja outo, levoton olo. Ehkä tämä kuitenkin on jonkun arvoista. Toivottava on!

Mulla oli oireena kuumat aallot ja hikoilutti varsinkin öisin. Olin myös tavallista kiukkuisempi.

Clomit määrättiin mulla, jotta saatiin munarakkula kasvamaan jotta ovulaatio voi tapahtua. Munasolujen kasvuun ei lääke toki tehoa kuten joku aikasemmin kirjoitteli :) Nyt clomivauva rv20 tuloillaan joten kyllä ne sitten lopulta tepsi! Tsemppiä vaan, kuulema tehoaa sitä paremmin mitä enemmän hikoilua..näin sanoi mun lekuri :)

Hei Vauvaunelma! Mulla eka Clomi-kierto lopuillaan, annostus 1 tabl. päivässä, ei tehonnut ja nyt nostetaan kahteen päivässä. Kävin siis ultrassa ja tilanne oli jokseenkin sama kuin ennen Clomeja. Muakin kiinnostais, että millainen annostus sulla oli ja monennellako kierrolla tärppäsi.

mulla ei ollut myöskään mitään haittavaikutusoireita.
ekasta clomikierrosta meillä tärppäsi ja söin 1 tabl./pvä. se on ihan yksilöllistä mikä on kehon vaste mihinkin annokseen.
helmikuussa menen anelemaan toista reseptiä, jotta päästään yrittämään pikkukakkosta.

Yhteistyössä