Hakutulokset

  1. M

    Haussa 03-alueelta kaksosten äitejä!

    Täällä olisi piakkoin 4v täyttävien tuplatyttöjen äiti, lisäksi meiltä löytyy 1v neiti myös. Olen lasten kanssa yksin joten puuhaa piisaa. :whistle: Jos kiinnostaa tutustua/vaihtaa ajatuksia, pistä yv!
  2. M

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Sania79 ja Martsuliini, pistin yv:tä :attn:
  3. M

    Muita naisista haaveilijoita?

    Kiinnostaisi... Nyt kun olen sinkku, olisi tilaisuus toteuttaa se mutta saa nähdä riittäkö rohkeus... Mulle saa pistää yv:tä!! :wave:
  4. M

    naisen kanssa

    ;)
  5. M

    naisen kanssa

    Mä kirjotin samalla otsikolla ja lähes samanlaisen tekstin toiselle keskustelupalstalle ennen kuin luin tän :o Eli olen fantasioinut seksistä naisen kanssa, en ole toteuttanut. Nämä fantasiat on tulleet viimeisen vuoden aikana ja nyt kun ero tuli (miehestä!) niin fantasia on vain voimakkaampi...
  6. M

    Tampereelta mammakavereita

    Olisi mukavaa löytää tältä alueelta yh-kavereita. Muutkin lähikunnat tietty käy, tosin mulla ei ole autoa joten tapaaminen mun puolelta hankalampaa sillon. Kaikki kaverini ovat onnellisesti parisuhteissaan joten tuntuu että ei ole kaveria joka täysin käsittäisi tuntemuksiani ja tilannettani, olo...
  7. M

    Kaksoset ja uusi vauva?

    Ai että, olipa ihana löytää aloittamani ketju vielä. :D Meille syntyi terve tyttö syyskuussa 07, eli kohta juhlitaan 1v-päiviä. paljon onkin ehtinyt tapahtua... Kävin ennen synnytystä synnytystapa-arviossa koska edellinen synnytys oli sektio, vauvaa epäiltiin isoksi ja äidilläni oli ahdas...
  8. M

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Täällä 3 lapsen äiti Kangasalta kaipaisi kaveria toisesta yh:sta... Kavereita on, mutta he kaikki ovat parisuhteessa joten tuntuu ettei he täysin käsitä, tietenkään, näitä yh:n ajatuksia, eron tuomia tunteita jne. Avioeron harkinta-aika on päällä ja vaikeita päiviä on välillä liikaakin, mutta...
  9. M

    YH:t/Lähivanhemmat! kokoonnutaan tähän pinoon :)

    Tässäpä 31v yh-äippä Pirkanmaalta. Lapsia on 3, vanhimmat täyttää syksyllä 4, pienin syksyllä 1. Ero tuli keväällä, nyt harkinta-aika menossa ja ei tästä paluuta yhteen ole. Ja en haluaisikaan yhteen jos mikään ei muutu ja tiedän ettei muutu. Miksei ne tunteet sitten voi kuolla? Miksi en pääse...
  10. M

    Milloin uuteen suhteeseen?

    Kiitos vastauksestasi. Mulla oli tässä jo jonkin aikaa että en miettinyt eroasioita, mutta tulikin yhtäkkiä taas huonompi päivä ja mieli oli ihan maassa. En haikaile exääni takaisin sillä hän teki minusta vaan onnettoman, mutta silti en ole täysin päässyt tästä erosta ja kaikesta siihen...
  11. M

    Milloin uuteen suhteeseen?

    Ero on tullut tässä keväällä ja koko alkuvuosi on ollut tosi raskas. Nyt on alkanut vähän helpottamaan, vaikka takapakkia tulee aina välillä. Lievä masennus todettiin keväällä ja ammattiauttajalla olen siitä lähtien käynyt juttelemassa. Exä alkoi pian eromme jälkeen seurustelemaan työkaverinsa...
  12. M

    Tampere/Kangasala äidit pinoon !!!!

    Täällä 31v yh-äiti Kangasalta jolla 3 lasta; 3,5-v kaksoset ja 9kk. Laita yv! :wave:
  13. M

    Ystäviä Kangasalta, Tampereelta...?

    Kiitos vinkistä coatrack :)
  14. M

    Ystäviä Kangasalta, Tampereelta...?

    Moi vaan, olen tuore yh-äippä Kangasalta ja kaipailen uusia ystäviä. Mahtavaa olisi jos löytyisi menokaveria vapaaviikonlopuilleni sekä seuraa arkipäiviin lasten kanssa. Ero tuli äskettäin ja olo on välillä yksinäinen... :'( Olemme juuri muuttaneet lasten kanssa uudelle alueelle ja täältä ei...
  15. M

    Pirkanmaa huomio!

    Kyllä kiinnostusta löytyy Kangasalalaisten tapaamiseen! Millon nähdään ja missä? :attn:
  16. M

    Pirkanmaa huomio!

    Moikka. Minä myös asustelen Kangasalla, lapsia myöskin 3, ikää myös 31v! :) (enhän vaan itse kirjoittanut tuota viestiä ja unohtanut asiaa...? ;) Asumme tässä Tampereen rajan tuntumassa. Uusia kavereita (myös lapsille!) olisi kiva saada. Laitatko yv:n jos kiinnostuit!
  17. M

    Tulevat yksinhuoltajat...

    Moi vaan, mulla on 3-vuotiaat kaksoset ja 6kk vauva. Ero on tulossa, takana on 3v avioliittoa ja 10v yhdessäoloa. Olemme olleet reilun kk:n asumuserossa ja miehen tuntemukset ei oo siitä muuttuneet; hän ei rakasta minua enää. :( Olo on ollut tosi ahdistunut ja masentunut, mulla todettiinkin...
  18. M

    Umpikujassa täälläkin...

    Huh-huh, kun taas ottaa koville... Mies lähti tänään siihen toiseen asuntoon, tuleehan se täällä paljon käymään mutta nyt olemme asumuserossa. :'( Olo on surkea ja vaikka on viime päivinä alkanut olemaan jo sellanen olo että en jaksa enää itkeä, niin näköjään sitä itkuakin vaan riittää. On myös...
  19. M

    Umpikujassa täälläkin...

    Täällä taas, kiitos kannustavista vastauksista. Nyt on kumminkin semmonen tilanne että asumusero on tulossa, katselemme jonkin aikaa erillämme (pariterapiassa samalla käyden) että mitä tästä tulee vai tuleeko mitään. Mies muuttaa lähiaikoina veljensä tyhjillään olevaan asuntoon tähän lähelle ja...

Yhteistyössä