Milloin uuteen suhteeseen?

Ero on tullut tässä keväällä ja koko alkuvuosi on ollut tosi raskas. Nyt on alkanut vähän helpottamaan, vaikka takapakkia tulee aina välillä. Lievä masennus todettiin keväällä ja ammattiauttajalla olen siitä lähtien käynyt juttelemassa. Exä alkoi pian eromme jälkeen seurustelemaan työkaverinsa kanssa ja hänellä elämä tuntuu olevan mallillaan, itse vaan rämmin tässä pahassa olossa. Nyt on kumminkin aika ajoin tuntunut että helpottaa ja olisi ihanaa löytää uusi ihmissuhde. Laitoin deittipalstalle ilmoituksen ja pari varteenotettavaa vastausta sainkin. Toinen näistä pyysi jo puhelinnumeroanikin, mutta nyt iski paniikki. Pelkään että pystynkö vielä uuteen suhteeseen, kun nämä eroasiat pyörii kumminkin mielessä vielä ehkä liikaakin. Ja ero vei itsetuntoni niin alas että pelkään että kun tämä uusi tuttavuuteni näkee minut "livenä", en kuule hänestä enää koskaan... :/ Että olenkin pettymys. Apua. Mistä sitä tietää milloin on valmis uuteen suhteeseen? Pitäisikö sanoa tälle uudelle tuttavuudelleni että perutaan koko juttu vai pitäisikö katsoa tulisiko tästä jotain? Pelkään että taas sattuu.
 
No yleensä ei varmaan kannata uutta aloittaa kun vanha on edelleen mielessä aktiivisesti, hyvssä tai pahassa. Mutta jokaisella asiat sujuu omalla tavallaan, voihan olla että juuri tämä nettituttavus on se oikea :) Ei voi tietää jos ei kokeile ;)

Jos susta tuntuu että itsetuntoa pitäisi kohottaa miesten suhteen, niin laita ykköset päälle ja baariin! Sieltä ei tartte lähteä kenenkään mukaan, mutta kannustavia katseita voit saada.. :xmas:

Itse aloitin uuden suhteen muutaman kuukauden jälkeen erosta. Tosin eroa tehtiin jo pari vuotta että asian käsittely ei henkisesti juuri mitään vaatinut..
 
Kiitos vastauksestasi. Mulla oli tässä jo jonkin aikaa että en miettinyt eroasioita, mutta tulikin yhtäkkiä taas huonompi päivä ja mieli oli ihan maassa. En haikaile exääni takaisin sillä hän teki minusta vaan onnettoman, mutta silti en ole täysin päässyt tästä erosta ja kaikesta siihen liittyvästä yli. Tietysti voisin ehkä selittää tälle uudelle tuttavuudelleni tilanteen ja hän saa itse päättää haluaako jatkaa tutustumista. Kun en nyt kumminkaan halua sitä exääni takaisin, hän ei ole uhka mahdolliselle uudelle suhteelleni.
Olin tässä pari viikkoa sitten kaverini kanssa baarissa ja taisin olla aika maistissakin, mutta tuntuu että minuun ei vilkaistukaan, kaverini ympärillä sen sijaan pörräsi miehiä. Kävin vessassa itkeä tirauttamassa, ostin lisää siideriä ja taas tanssimaan... :'(
 

Yhteistyössä