Pirkanmaa huomio!

Täällähän minäkin.. 28-vuotias "vanhus" ylöjärveltä... ;) lapset 02/02, 04/06 ja 09/07... tuntuu että ei aina "ehdi" nähdä vanhojakaan kavereita, mutta mukavaa olis silti uusiinkin ihmisiin tutustua.. saa laittaa yv.tä :)
 
Pian 30v äippä ja vauveli 6vk, nyt kun ollaan totuttu toisiimme, olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja lapsosiin. Mennään vaikka vaunuttelemaan, Duoon kahville tms. Meidän perheeseen kuuluu iskä ja kaksi hupsua kissaa :) Kirjoittele osoitteeseen vauva08@pp.inet.fi
 
Alkuperäinen kirjoittaja mother x 3:
Täällä olisi kolmen lapsen 31v äiti Kangasalta. Kaipailisin erityisesti uusia tuttavuuksia Kangasalta, mutta myös mailien kirjoittelu sopii. =)
Moikka. Minä myös asustelen Kangasalla, lapsia myöskin 3, ikää myös 31v! :) (enhän vaan itse kirjoittanut tuota viestiä ja unohtanut asiaa...? ;) Asumme tässä Tampereen rajan tuntumassa. Uusia kavereita (myös lapsille!) olisi kiva saada. Laitatko yv:n jos kiinnostuit!
 
Hei,

Olen 31-vuotias uutukainen äiti. Asun Kalevassa, miehen, tytön 4kk ja kahden huliveli-kissan kanssa. Elämään mahtuu muutakin touhua, mutta lisääkin voisi kehitellä.
Kaipaisin juttuseuraa, kärryttelykaveria. Menisin mielelläni porukalla vaikka teelle tai syömään tai taidenäyttelyyn tai pyörisin rattaiden kanssa vaikka Kaupissa.

aolin@wippies.fi
 
Asutaan Tampereen puolella Kangasalan rajan tuntumassa, kaipaisin myös lähellä asuvista seuraa itselle ja etenkin pojalle. Itse olen 29 v, poika kohta 3 v. Yv:tä voi laittaa! Varsinkin kotiäidit :) .
 
Sx2
Itä-Tampereen vahvistus ilmoittautuu joukkoon. Vauva 4kk ja koira. Tältä seudulta olisi kiva löytää vaunulenkkiseuraa tai sitten ihan yleensä vaikka kahvitteluseuraa keskustaan. Aikuinen juttuseura on kova sana!!! =)
 
Täällä 31v. äiti kaipailee uusia tuttavuuksia. =) Tampereella asutaan, olisi kiva löytää kärryttelykaveri lenkkipolulle, leikkipuistoihin, käydä yhdessä shoppailemassa yms. Saa laittaa yv:tä tai s-postia: sitruunaminttu@gmail.com
 
täällä äiti 23v ja tyttö 1v.9kk. tytölle hiekkalaatikolle kavereita kaipailtais tai muuten vaan.Meidän taloyhtiössä kun ei ole näin nuoria lapsia leikkimään tytön kanssa.

niin meille voi laittaa yv:tä tai mailia osoitteeseen hennakokko@hotmail.com
 
Löytyykö tätä kautta vaunulenkki-, kahvittelu- ja jutusteluseuraa noin kolmikymppiselle äidille :)
Minulla on 8kk ikäinen vauveli ja esikoinen on jo koululainen. Itse olen sellainen rento, huumorintajuinen, nuorekas äiti.

Meilaile: heta-alisa@wippies.fi
 

Yhteistyössä