Pirkanmaa huomio!

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Tampereelta jo kolmenkympin rajapyykin ylittänyt äitirouva, lapsia on siunaantunut kaksi, poikia kummatkin ja ikää 5 ja 4 v, kolmannen la. marraskuulla. Katon alta löytyy vielä tuommonen mieskin, jo 36 vuotta vanhentunut ja 3v koiratyttö. Uudet ystävät aina tervetulleita! Heitä vaikka yytä. :D
 
Olen 30 vuotias, ihanan 5kk:n ikäisen tyttösen yh-äippä. Raskas, tuore ero takana, ja uusi elämä on aloitettava jossain muualla. Olen muuttamassa täältä lapista tampereelle kesän aikana. Kaipaan juttuseuraa ja olis kiva tutustua muihin tampereen alueella asuviin äiteihin.


:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matte07:
Niputetaas tänne mammoja pirkanmaalta!
Laittakaa mistä päin pirkanmaata olette?
Maili osotetta,lasten ikää,omaa ikää ym tietoja! B)
Niin ja haetteko mese.kirje kaveria vai tahdotteko nähdä:)
me muutettiin just tytön kanssa(4vuotta) annalaan ja toinen lapsi tulossa elokuussa.
maili ja mese kulkee marika.huovila@hotmail.com ja ite oon 24 vuotias yh-äippä.Ois mukava tutustua toisiin yh äiteihin,miksei muihinkin tottakai.hirveest vaan en tunne ketään kun ei olla alunperin tampereelta
 
Heips. Länsi-Tampereella tarjolla kärryttelyseuraa tmv.
Olen vm83, poika 5viikkoa ja lisäksi päivällä seuraa pitelee koira. Mies on päivät töissä joten kaipailisin itselle äitiseuraa ja myöhemmin pojalle leikkikaveria :)
 
Moikka! Täältä löytyis 28v. tuleva mamma -esikoisen laskettu aika on 25.6, ja seura kelpais kyllä... Odottavan aika tuppaa käymään pitkäksi ja vauvan synnyttyä kärryttelyseura kelpais...

Mouse
 
Täällä kaipailisi seuraa 25-vuotias äippä ja kohta kymmenkuinen poika. Olisi mukava jos löytyisi joku kaveriksi lenkille, leikkipuistoon, kahvittelemaan tms... Käyn osa-aika työssä ja teemme mieheni kanssa molemmat vuoroa jolloin voimme hoitaa pojan kotona. Välillä ehtii vain kaivata seuraa kun yhtä aikaa ollaan kotona lähinnä viikonloppuisin. Olisi mukava jos pojallakin olisi omaikäistään leikkiseuraa.

mirya@wippies.com
 

Yhteistyössä