Hakutulokset

  1. M

    pinoon kaikki jotka on viettäny synnärillä jonku juhlapyhän

    Eka jouluni meni äitini kainalossa ja viime juhannus meni oma tyttäreni kaikussa. :heart:
  2. M

    Tampere hoi!

    Näin mökittömänä tamperelaisena, oomme huomenna menossa sinne ruuhkia välttäen ja kokkoa ihaillen!
  3. M

    Koskas kannattais luovuttaa?

    Ok, eli iltapissatukset jääköön. Muumi-hoitoalusia sitten ostelemaan ja ehkä niitä kuivaksi-opetteluvaippoja. Olikos ne muuten housu- vai tavallisia?
  4. M

    Mitä HAJUVETTÄ/TUOKSUA käytät?

    Elisabeth Ardenin tuoksut on kolahtaneet.
  5. M

    Koskas kannattais luovuttaa?

    Sitä fyysistä "vikaa" itsekkin epäilen. On vaan niin henkisesti jo valmis tapaus. Esikoispojallani se vaan meni niin paljon vaivattomammin. Ilmastointiteipillä vaan vaipat sitten kiinni. :laugh: ;)
  6. M

    Koskas kannattais luovuttaa?

    Eli sellasta kyselisin kun 2,4 vuotiastamme opetamme kuivaksi ja hän on siihen erittäin halukas itsekkin. Päivisin vielä menee hyvin vahinkoja lukuunottamatta mutta öisin/aamuisin menee lakanat vaihtoon joka kerta. Herätämme hänet joka ilta pissalle vielä kun itse menemme nukkumaan mutta ei ole...
  7. M

    Kun miehellä on liian iso..

    Pysy päällä, niin voit hallita tilannetta. ;)
  8. M

    Tuli ahdistava olo.

    Voimia! :hug: :hug:
  9. M

    Olenko mielestänne lihava?

    Mulla on aivan samat mitat kuin sulla ja pidän itseäni lihavana. Sain kaksi lasta lyhyen ajan sisällä ja heitä ennen olin 15kg hoikempi. Nyt tuntuu, että joka paikka tursuaa vaikka liikun päivittäin, enemmän kuin ennen lapsia. En vain ole tyytyväinen ulkonäkööni vaikka ehkä joku lihavampi olisi...
  10. M

    Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

    :wave:
  11. M

    Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

    Saanko kysyä, mikä hinta oli keskittymisalennuksineen Tapiolassa vuodessa tai kuukaudessa? Itse olen maksanut n 55? joka kolmas kk eli n220/vuosi 5 henkilöltä + laaja kotivakuutus. Nää on aika räätälöityjä juttuja mutta sais vähän osviittaa. Tapiola kyllä houkuttelis sen S-bonuksenkin takia. Ja...
  12. M

    Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

    Mutta EI Pohjolaa!!!! 3 kk olen odottanut vakuutusrahoja poikani tapaturmasta ja nyt riitti. Vedättävät vaan niiden papereidensa kanssa. Meillä ollut kotivaakuutus (laaja) ja koko perheellä tapaturmavakuutukset. Tapiola vaikutti aikas kalliita kun pyysin tarjousta. Onko muita?
  13. M

    OLETKO MUSTASUKKAINEN MIEHESTÄSI?

    Olen ollut hyvinkin luottavainen henkilö kunnes ex-mies löi sinisiä silmiäni turpaan. Nykyistäni kohtaan tunnen tiettyä varautuneisuutta mutta mielestäni ihan normisti. Kyselen baari-illan tapahtumat ja tämä ne auliisti kertoo myös tanssimiset ym. Puhelimensa ja sähköpostinsa antaisi katsoa jos...
  14. M

    kuinka pian oireet alkavat(minipillerit)

    Minkälainen on puusta pudonnut apina? =) Harkitsen juuri hormonikierukan vaihtamista niihin minipillereihin kun ei jaksa enää näitä sivuoireita. Turvotus, hiusten ja ihon jatkuva rasvoittuminen, kiukkuisuus, pääkivut, 2 viikon tiputtelu kuukausittain jne jne. Kuparikierukat, ehkäisyrenkaat...
  15. M

    JÄIN KIINNI!

    :laugh: :laugh: Aamun piristys!
  16. M

    Kuntoiluseuraa Tampereelta?

    Oon tulossa tenavauintiin meijän 2 v:n kanssa lauantaina Hervantaan. Asutko sielläpäin? Ajattelin, et jos sen jälkeen sopis kävelylenkki niissä maisemissa? Ja sunnutaina sitten sitä sulkkista. Vauveli nukkuu parhaiten puolenpäivän aikaan, josko silloin sopis? Pitäskö varata se kenttä? Meillä...
  17. M

    Kuntoiluseuraa Tampereelta?

    No mut pitää mennä :wave: Mulla toi imetys rajoittaa kans vähän ajallisesti. Jatka toki seuranhakua sinne kuntosalillekin.
  18. M

    Kuntoiluseuraa Tampereelta?

    Viikonloppuisin helpompi järkätä toi sulkkis. Miten sulla? Kuntosaliin ei nyt varaa. Oon tässä juuri lähdössä kävelee. Kerkeetkö mukaan?
  19. M

    Kuntoiluseuraa Tampereelta?

    arghh :ashamed: . Viimeksi olen sulkkista pelannu 10 vuotta sitten, joten et saisi musta kummostakaan vastusta. Voin toki yrittää. Missä oot käyny pelaamassa ja minkäs hintasta se nykyään on? Muksut on varmaan hajottanu mun mailankin.
  20. M

    Pituus&paino, laihdutustavoite?

    Toisen raskauden aikana tuli pizzaa väännettyä 30 kilon edestä :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Sairaalaan jäi osa ja loput lanteille heiluu. Kolmannen kanssa osasin ottaa iisimmin. 165 cm ja n70kg tällä hetkellä ja hyvin tyytymätön vartalooni. 55-60 olis tavoite ens elokuuhun mennessä.

Yhteistyössä