Kuntoiluseuraa Tampereelta?

Ok,en kyllä ihan annalan lähellä asu.Lähtisitkö sä sulkapalloo pelaan ja voihan sitä mennä sauvakäveleen vaikka kauppiin tai vuoroin siellä ja täällä?kyllä mä pääsen liikkuun bussilla ja autolla jos mies kotona
 
arghh :ashamed: . Viimeksi olen sulkkista pelannu 10 vuotta sitten, joten et saisi musta kummostakaan vastusta. Voin toki yrittää. Missä oot käyny pelaamassa ja minkäs hintasta se nykyään on? Muksut on varmaan hajottanu mun mailankin.
 
En minäkään mikää huippu pelaaja oo,osun sulkaan ja en,viimeks käyny 2v sitten pelaamassa sitä.Oon käyny tuossa metro-auto areenalla kalevassa,se maksaa mun mielestä 10-12e eli puoliksi 5-6e naama ja kestää tunnin ja mulla on kyllä toinen maila mitä voin antaa.Ei sua kuntosalikin kiinnostais?keskustan kuntosaleista en niin pidä,näihin kaupunginosien saleihin voisin lähtee
 
Oon tulossa tenavauintiin meijän 2 v:n kanssa lauantaina Hervantaan. Asutko sielläpäin? Ajattelin, et jos sen jälkeen sopis kävelylenkki niissä maisemissa? Ja sunnutaina sitten sitä sulkkista. Vauveli nukkuu parhaiten puolenpäivän aikaan, josko silloin sopis? Pitäskö varata se kenttä? Meillä miehen mukaan olis ainakin vielä yks ehjä mailakin. Jos kirjautuisit, voitas viestitellä yv:nä.
 

Yhteistyössä