Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

Mutta EI Pohjolaa!!!! 3 kk olen odottanut vakuutusrahoja poikani tapaturmasta ja nyt riitti. Vedättävät vaan niiden papereidensa kanssa.
Meillä ollut kotivaakuutus (laaja) ja koko perheellä tapaturmavakuutukset. Tapiola vaikutti aikas kalliita kun pyysin tarjousta. Onko muita?
 
No Tapiolan tuolla mainitsítkin kallliina, mut myö on kyllä oltu tyytyväisiä ja ihan hyviä alennuksia saa kun on kaikki keskitetty sinne ja lisäksi s-etukortillisina saadaan omistaja-alennuksia ja vakuutusmaksut kerryttää bonusta.

Korvaukset on tullut mukisematta ja muutenkin palvelu ainakin meidän kaupungin toimipisteessämme on ollut loistavaa.
 
Onhan noita Pohjantähti, If, Lähivakuutus, Pankeista saa kanssa vakuutuksia (riippuu pankista minkä yhtiön tai omia)

Meillä on Tapiolassa ollut jo yli 10 vuotta ja joka kerta kun kilpailutetaan niin jos ei oo halvin niin hintaeroa halvimpaa ei oo tullu kuin muutama kymmpi vuodessa (eli ei ole vaihdettu)

Korvauksia ei ole paljon haettu, mutta esim lapsen vakuutuksesta laitoin paperit 17.4.2007 ja rahat oli tilillä 25.4.2007 =)
 
Saanko kysyä, mikä hinta oli keskittymisalennuksineen Tapiolassa vuodessa tai kuukaudessa? Itse olen maksanut n 55? joka kolmas kk eli n220/vuosi 5 henkilöltä + laaja kotivakuutus. Nää on aika räätälöityjä juttuja mutta sais vähän osviittaa. Tapiola kyllä houkuttelis sen S-bonuksenkin takia. Ja Pohjolalle raivostuin niin kovaa tänään, että hekin varmaan toivovat mun poistuvan asiakaslistoiltaan. :kieh:
 
Juuri vaihdettiin
ollaan oltu kauan tapiolan asiakkaita, saatu kaikki alennukset yms. Nyt tutkittiin enemmän hintoja ja tapiola on oikeesti kallis. Vaihdettiin vakuutukset nyt niin, että ne tulee nordean kautta ja säästö on monia satoja. Tietysti menettää ne s-bonukset, mutta eipä vakuutusmaksuista niitä nyt satoja euroja tuu.
 

Yhteistyössä