Hakutulokset

  1. R

    Hyvä uudistus

    Minä olen vielä vähän hakusessa näiden sivujen kanssa mutta eiköhän se tästä lähde. :hug:
  2. R

    Hyvä teko

    Tänään kaupassa nostin lapselta pudonneen hatun ja annoin sen äidille takaisin. :)
  3. R

    Iloista pääsiäistä!

    Tervehdys ja mukavaa (ja munarikastakin) pääsiäistä kaikille!
  4. R

    Rapakuntoisten pino

    Joo, liikuttua on tullut ihan mukavasti. :) Jumpat nyt vain loppuu huhtikuussa. Mitähän sitten keksisi ja tuleekohan sitä niin vaan lähdettyä lenkille?
  5. R

    Hyvää naistenpäivää!

    :flower: Jaa a, saas nähdä muistaako mies mitenkään. Epäilen että ei.
  6. R

    Alle 24 tuntia

    Onnea uuteen kotiin ja voimia remonttiin. :flower:
  7. R

    Missä firmassa on kotivakuutuksenne?

    Lähivakuutuksessa on kaikki (ja niitähän riittää).
  8. R

    hassuja tapoja säästää

    Mä kehittelen jokaisesta pussista roskapussin esim. wc papereiden muovipussit missä ne ovat, kun kaupasta ostaa. Vaatteet kiertävät meillä myös, tuttaville, sukulaisille, uffille... Siskoni perhe tekee myös näin. \
  9. R

    tää on mun paikka pian

    :wave:
  10. R

    Syötkö salaa

    Ennen söin, en enään. Se on muuttunut mahdottomaksi. Jäin aina siitä kiinni. :snotty: Kyllä se nykyään on kaikille tasapuolisesti (melkeinpä viivottimen kanssa). ;)
  11. R

    Sensuroitko?

    Kyllä tarvittaessa sensuroin. :saint:
  12. R

    Onko täällä muita hoitajia

    Kyllä, olen paljonkin miettinyt alan vaihtoa. Sopivaa vaihtoehtoa ei oikein tunnu löytyvän. Toisaalta joku lastensuojelu juttu tms. En tiedä. Hankaluutena koen, kun ei tuo koulun penkki oikein houkuta. :whistle: Olen valmistunut sairaanhoitajaksi -99. Mitenkäs tästä muuntautuisi toiseen...
  13. R

    lapsen kaverisynttärilahjoista

    Meidän kaverisynttäri paketit ovat 4-7 euron arvoisia. Hyvin on näillä pärjätty. :)
  14. R

    Tulosta tämä miehellesi ;)

    :laugh:
  15. R

    Puikot heilumaan

    Voi plaah teidän kanssanne. En osaa kutoa enkä hallitse mitään muutakaan käsitöihin liittyvää. Olen todella huono piirtämään (oikein kuuluisa siitä) ja askartelemaan. Koulussakin taisi kuvaamataito olla 6 vaikka oikeasti yritin. :/ Onneksi äitini ja siskoni ovat todellisia käsityö ihmeitä ja...
  16. R

    NYT SE ALKOI

    Laitoin hakemuksen tulemaan. : ) Liittykää ihmeessä tonne kerho puolelle ja laihduttajat 2007. [/quote
  17. R

    Naisetlle

    :wave:
  18. R

    Joulupuu purettu?

    Eiköhän mekin lauantaina viedä kuusi pois. Meillä ei ole kuusi vielä varistanut neulasiaan. Eipä ole tarvinnut lakaista kuusen ympärystä vielä kertaakaan. :)
  19. R

    Uuden Vuoden juhlinta

    Meillä lähdetään liikenteeseen heti aamupalan jälkeen. Menemme ystävämme luokse (kolmen tunnin ajomatka). Ikävä kyllä, tänä vuonna hänen miehensä ei ole kuvioissa. Heidän eronsa tuli voimaan kuukausi sitten. Mutta muuten perinteiset metkut ovat kuvioissa; nakit ja perunasalaatti, tinat sun...
  20. R

    Potkukelkka

    Löytyy näitä meiltäkin kolme kappaletta. Harmi vaan, meilläpäin ei vielä tänä talvena ole noita voinut käyttää. Ei kyllä uskoisi, että joulukuun loppua mennään ja pellot on tossa vieressä aivan vihreinä. :o

Yhteistyössä