Hakutulokset

  1. M

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    Nyt raskausaikana c-kuppia tyrkkää, mut antaas olla kun lopetan imettämisen...AA- kokoiset KETUNNOKAT! Kuudes raskaus ja aina ollu sama homma... No, se on vaan tyydyttävä kohtaloon ja etittävä jotain minikokoisia push upeja...
  2. M

    Savonmuan Hilimat

    Ja ihan värillinen sellainen. Ennenaikaisten synnytysten takia oon seurannassa ja sain vilkasta miltä 4 d :llä masuasukki näyttää...aika pelottavia ne kuvat.
  3. M

    Ymmärrätkö jos muutaman viikon ikäinen vauva jätetään hoitoon, että vanhemmat pääsee bilettämään?

    Niinpä ja normi äiti kai imettää ton ikästä lastaan???!! Onhan se toisille tiukkaa kun 9kk:tta "joutuu" olemaan dokaamatta...no huhhuh! Jos nyt kaupassa pääsee isukin kans kaksin käymään niin sekin on jo laatuaikaa eikä tule rapula...
  4. M

    Ammattina kotiäiti... = ) onko muita?

    5 lasta hoitanut kaikki itse kotona. Mies töissä. Kuudes lapsi syntyy kevään korvalla. Eihä täs rahassa ryvetä, mut pärjätään. Ei tulisi mitään lähteä kööjäämään tätä laumaa hoitoon kuudeksi ja ite seitsemään töihin, huhuh, karmiva ajatus. Välillä opiskelin ja pari kesää "kerkesin" tehdä töitä...
  5. M

    Kuinka usein isovanhemmat hoitavat lapsianne?

    Minäkin voisin tehdä palkkatyötä yötä päivää kun joku hoitaisi lapset ihan ilmatteeks. Esim. mummo. Olemme tehneet lapset itse kasvatettavaksi ja hoidettavaksi. Mummot on jo yhdet lapset kasvattaneet...tietty joskus kun on lääkäris käyntiä tai muita oikeesti TÄRKEITÄ menoja niin silloin voi...
  6. M

    päänsärky!!

    Ite kärsin kans järkky päänsäryistä. Muutenkin, mut pahimmillaan raskauksien aikaan. Migreeniksi se on tulkittu ja täsmälääkitys kohtauksien varalle, mut niska-hartia päänsärky melkeimpä päivittäistä. Välillä hieronta helpottaa, mut yölläkin heräilen särkyyn. Panadolia (1 g) joudun...
  7. M

    koska masu alkaa kasvamaan?

    Yksilöllistä on toi masun kasvukin...6.raskaus menossa ja rv.18 eikä päällepäin näy missään...selällään maatessa näkyy miten kohtu kasvanut ja pikkasen pullottaa...tuntuu et toi "syömämasu" kasvaa nopeemmin kun vaavimasu...
  8. M

    hyvän tuoksuinen partavesi tai tuoksu miehelle, suositelkaa ja mikä hinta?

    Jean Paul Gaultier (52e/50ml)...kallista, mut ei ole tän tuoksun voittanutta...
  9. M

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Kolme tyttöä ja kaksi poitsua: 13v, 7v ja 6v, 4v ja kohta 2v ja masuasukki 5/08
  10. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Nautitaan nyt vielä hetki kun sovitaan entisiin vaatteisiin. Kohta tulee se hetki kun ei ole mitään päälle pantavaa...viikkoja takana 14+4 ja olen tuntevinani pienet potkut alavatsalla vaikka on taaksepäin kallistunut kohtu, mut raskaus on jo kuudes et johtusko siitä, en tiiä?? Vai liekö...
  11. M

    Tehyn työtaistelu

    Itse olen sitä mieltä että hoitoala on kutsumustyö eikä ole niin riippuvainen palkasta että laitetaan potilaan (myös pienet syöpäpotilaat...) kärsimään jollain joukkoirtisanomisilla. Nyt hyvänä esimerkkinä joka ala lakkoilee palkankorotuksen toiveessa. Hoitoalalla, kolmivuorotyössä on ihan hyvät...
  12. M

    Äidit vuosimallia -76?

    Meidän lapset -94, -00, -01,- 03, -06 ja masuasukin la.19.5.08...
  13. M

    -76 Äidit nippuun

    \
  14. M

    -76 Äidit nippuun

    Hämeestä juu, tytöt 4 v ja 1 v 3kk.

Yhteistyössä