päänsärky!!

kolmatta oottelen ja aina oon päänsärystä kärsinyt.. milloin se liittyy niskoihin,milloin purentaan,silmiin jne.. millasta päänsärkyä muilla on ja mitä ootte ottaneet siihen? mulla ei oikein panadol auta mut en haluis mitään vahvojakaan! yölläkin herään kun särkee. sit tietenkinmietin onko tää nyt normaalia.. ekat pari kk ei polttanut,ihmettelinkin et mikäs on kun ei oo ollut kipee,mutta nyt on kolme vkoa kohta,päivittäin...!!!!! :headwall: :/
 
Täällä on myös tuota päänsärkyä, esikoista odottaessa ei ollut ja hartiat ovat useinkin jumissa ilman päänsärkyä vaikkakin päänsärky on tuttua myös purennan ja niskojen takia.
Nyt on kuulemma liikkeellä juuri viikkokausia kestävää "flunssaa", päänsärkyä ja voimakasta väsymystä (ja tukkoisuutta).
Noin kolme viikkoa on täälläkin kärsitty, välillä pirteempiä päiviä ilman päänsärkyä mutta sit tulee aina takas.. neuvola on tiistaina, tulee ainakin tarkastettua ettei kohonneesta verenpaineesta ole kiinni.
Itse en ole Panadolia kummempaa ottanut, oletko ottanut 2 kerralla?
Niitähän saa ottaa jopa 8 kpl päivässä.
 
joo sitkeitä on lenssut, muksut ainakin vähän väliä räkäsiä. en oo uskaltanut ottaa 2 kerralla.ymmärsin et 6 saa ottaa max/pvä,3krt/pvä 1-2? no mahd vähän kumminkin yritän lääkkeitä syödä mut kun joka pvä polttaa niin pakko niit on ottaa. mullakin ke nla, täytyy mainita asiasta. kai tää tästä taas..
 
Paketissa kyllä lukee se max 6 / pvä mutta lääkäri on sanonut minulle (ja muillekin kuulemma) että voi ottaa sen kahdeksan.
No ei ole tullut kahdeksaa päivässä popsittua mutta ei sillä yhdellä / krt oikein kivut ja säryt katoa minnekään. Aika mietojahan nuo Panadolit ovat. Tottakai sitä olisi mielellään ottamatta yhtäkään mutta pakko mikä pakko. :/
 
Ite kärsin kans järkky päänsäryistä. Muutenkin, mut pahimmillaan raskauksien aikaan. Migreeniksi se on tulkittu ja täsmälääkitys kohtauksien varalle, mut niska-hartia päänsärky melkeimpä päivittäistä. Välillä hieronta helpottaa, mut yölläkin heräilen särkyyn. Panadolia (1 g) joudun nappailemaan...Neuvolas verenpaineet ok. Enempikin alakanttiin..
 
satu86
Minä kärsin migreenistä :( Viimeksi tänään oli migreeni kohtaus ja se ei mikään pieni ollut. Oksensin 6 kertaa ennenkuin nukahdin. Niin ja minulla on lääkkeenä panadol forte 1g ja sitä saa ottaa yhden tai kaksi. Myös pronaxen 500mg määrätty tuohon kipuun mutta nyt raskaana ollessa sitä en saa syödä. Ainiin, ja minulla ei auta tuohon kipuun mikään muu kuin uni. Eli ensin kärsin monta tuntia kivusta ennenkuin saan edes unen päästä kiinni. Onneksi oli taas tänään tuo migreeni, sai rauhassa olla ettei tarvinnu likan perässä juosta. Tuo migreeni vie multa voimat kokonaan ja maha tulee tosi kipeäksi jatkuvasta oksentamisesta :(
Meinasin että kysyn lääkäriltä estolääkitystä, mutta saakohan sellaista raskaana ollessa?
 
mulle onkans sanottu kun joskus koitin särystä lääkärissä käydä, että voi olla migreeniä, en siis tiä miten ne sen selvittää että ONKO vai ei!? mut useimmiten kipu on sellasta inhottavaa,ei mitään TOSI pahaa mutta riittävän.oksentanut en oo, pahoinvointia nyt ollut muutenkinja joskus nuorempana kyllä heräsin yöllä kun poltti erittäin lujaa ja oksetti(en siis ollut raskaana silloin), miranax mulle määrättiin että kokeilla jos ei tavallisilla mee ohi,ja auttoikin usein kun tavalliset ei. nyt en tietenkään saa sitä ottaa.et entiä mistä särky milloinkin johtuu. inhottavaa se ainakin on ja just etenkin kun öisinkin särkee!! verenpaineet mullakin useimmiten tosi matalat. 108/50 mm, mutviimeks tais olla vähän mun normaalia korkeammat. estolääkitys ym,löydät varmaan netistäkin tietoa jos laitat lääkkeen nimen hakuun niin pääsee sivuille jossa samat tuoteselosteet kun lääkepaketis.
 

Yhteistyössä