Hakutulokset

  1. V

    Kokemuksia Bonan hedelmäkaurapuurosta?

    Onko tehnyt kauppaansa teidän vauvoille?
  2. V

    Imetyksen lopetus

    tuos oli hyviä vinkkejä. Jos pikkuisellasi sattuu olemaan äitiinliimautuminen nyt pop, niin voi miettiä kannattaako odottaa muutama viikko(neuvolan vinkkejä). Suosittelen jättämään ensimmäisenä pois sellaisen imetyksen, kun käytettävissä on viihdytysjoukkoja ja voit itse vetäyä taka-alalle.
  3. V

    1.6 vuotiaan unet

    saman ikäinen tyttö meillä on ja unet on yleensä 21-7 ja 12-13.30(max), eli yhteensä alle kellonympärys. Unet on hyvin yksilöllisiä ja meillä on myös ollut hiukan levottomia yöt, kun unissaan huutelee ja harva se yö myös herätään.
  4. V

    Pidättekö puolisonne lapsista?

    Itse voin sanoa pitäväni, mutten rakasta.Kuvittelin tunnetta aikoinaan rakkaudeksikin, mutta synnytettyäni oman lapsen opin tietämään mitä on aidosti rakastaa lasta! :heart:
  5. V

    Voiko silmien väri vielä vaihtua?

    mun silmät on muuttunut n. 5-7 vuotiaana sinisestä vihreään, eli kyllä ne muuttuvat.
  6. V

    kuinka siistiä teillä on?

    Hih- pukkas hien pintaan noitten ekojen viestien jälkeen. Meillä on aika iso talo ja vuoden vanha pirpana kahden sekaisen aikuisen lisäksi. Suhtaudun siivoon ja siivoamiseen rennosti. Jatkuvasti päivittäin rahtaan tavaroita paikoilleen ja heittelen leluja laatikkoihin yms. Siivoan paremmin n...
  7. V

    Äidillä paha mieli

    Voi kun raskasta, kun oma pikkuinen ei vielä osaa olla muitten kans. Empä usko, että osaan oikeasti neuvoa sinua tässä asiassa, mutta lämmöllä ajattenen. En ole mikään asiantuntija ja meillä riehumiset vasta odottaa tuloaan. Olen kuitenkin kuullut kokeneemmilta, että isommille riehujille...
  8. V

    kinkkupasta

    Pistä kattilaan vähän vettä, 1/4 koskenlaskija viherpippurijuustoa (tai maun mukaan enemmän tai vähemmän), purkki ruokakermaa...anna muhia pienellä lämmöllä niin että juusto on nesteeseen sulanut, lisää kinkku suikaleet/kuutiot joukkoon. Keitä pasta ja sekoita. Lautaselle päälle vielä hieman...
  9. V

    lihapulla ohje ??

    edellisestä voi myös jättää kananmunan pois ja pullat onnistuu, jos löytyy kananmuna allergiaa tai kaapissa ei satu munia olemaan...olen syönyt myös sellaisia lihapullia, joihin oli laitettu sekaan hieman ananasmurskaa...upposi muksuihin, kuin keksit.
  10. V

    rahkaa ja marjoja

    Rahkan sekaan voi laittaa kerman sijasta myös jugurttia...tulee hieman kevyempää ja nopeampaa valmistaa...purkki kermaa, purkki tai kaksi jugurttia (itse tykkään yhdellä purkilla tehdystä, mutta muksuihin uppoaa paremmin kun laittaa kaks purkkia...), hieman vaniljasokeria ja sokeria...lisäksi...
  11. V

    hampurilaisista!

    Muistan joskus muksuna kun täti teki meille hampurilaisia...väliin sai koota totuttujen hamppariaineiden lisäksi porkkana- ja tuorekurkkuraastetta. Syötävästä tulee näin "kosteampaa" ja helpommin syötävää, jos lapsi ei sooseista hampurilaisissa piittaa. Yksinkertaisia makuja, sekä sellaisia...
  12. V

    rahkaa ja marjoja

    Rahkamarjapiirakka Nyt on aika katsoa pakastimeen: vieläkö Sinulla on jäljellä viime kesän satoa? Helppo ja ihana tapa on laittaa marjat piirakkaan, jonka pohjana käyttää valmista pakasteena saatavaa Murotaikinaa tai täyteläisen makuista Kauramurotaikinaa. 1 piirakkavuollinen (halkaisija n...

Yhteistyössä