Hakutulokset

1. T

Vm -77 äidit, onko ketään?

Äiti-77, tyttö-03, poika-04 ja pikkupoika-10
  2. T

Tammivauvat 2010

Kun avaa tuttelipurkista ne päätyjen "siivekkeet" menee purkki littanammaksi, vaikka on täysi. Tällainen litistetty purkki ei häiritse tyynyn alla laisinkaan niin paljoa kuin neliskanttinen... Näin meillä siis esikoisen aikaan kesämökillä tehtiin... nukuin litistetty Tuttelipurkki tyynyn/peiton...
  3. T

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

poika syntyi tänään 200110 klo 14.47. 4400g ja 53,5 cm
  4. T

vedet meni klo 2.30. nyt odotellaan supistuiksia. tippaiita 41+0
  5. T

BLÄÄH! :headwall: |O Tippaiita ja Nappi 40+5 p.s. Toisaalta jos tää nyt päättäiskin syntyä, niin olis kuitenkin mun lyhyin raskaus... esikko 41+1 ja kakkonen 42
  6. T

Mulla tuli ton kakkosen loppuodotuksessa sellasta rusehtavaa limaa maanantaista torstaihin, kun torstain a siis vauva syntyi. Oli maanantaina kontrolli polilla ja sen jälkeen alkoi "tuhruttaa", tuli siis tosi paljon, vessareissullakin sai pyyhkiä monen monta kertaa.Silloin soittelin polille...
  7. T

tsemppiä iiris- täällä ei mitään uutta. Tosin yksi s on tälle päivälle jo koossa... Ja en oo vielä noussut sängystä :whistle: yö meni hyvin yhdellä varikkokäynnillä. Tippaiita ja Nappi 40+3
  8. T

neuvolaan hopsis... Tippaiita ja Nappi 40+2
  9. T

Ilmottaudun kanssa Tammivauvat elokuussa-pinoon... (.) Täällä kärvistellään edelleen myös. Ja luulen, että kosahtaa yli kuitenkin ja reilusti. Alakerta vaan on niin hiivatin kipeä, että vanhat mummotkin menee kaupassa rollaattoriensa kanssa ohitse minusta kevyesti. Yksi harmistuksen kohde...
  10. T

Täällä vielä minäkin kokonaisena oleskelen. Kovasti alhaalla majailee meidän vaavi ja jo 1,5 kk on vihlonut mukavasti häpyluuta ja nivusia. Äskenkin otin taas gramman Panadolia, kun mikään asento ei ollut hyvä. Aamupäivällä kävin työntelemässä lumet pihalta, meillä siis pieni piha, ja sen...
  11. T

***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Oikein hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille!
  12. T

***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Äitiysloma alkoi tänään ja sen kunniaksi laitoin veronpalautukset tuulemaan... Kaikki joululahjat on nyt osaltani hankittu ja jopa jo kääritty paperiin. Shoppailin myös paketillisen pieniä vaippoja (vaikka aionkin kestoja käyttää ensisijaisesti), muutaman tutin (en tiedä aionko opettaa vauvan...
  13. T

Oletteko tilanneet RUSKOVILLAN nettikaupasta? Missä ajassa tuottee ovat noudettavissa postista?

Jos oon maksanut verkkopankilla, niin joskus on voineet olla postilaatikossa jo seuraavana päivänä...
  14. T

***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Tänään oli äitipoliaika ja sain resptit sitä veritulppaehkäisylääkitystä varten. Samalla ultrattiin ja painoarvio oli 2040g. Ja nyt sais kyllä se vaaleanpunaisen sydämen (tyttölupaus rakenneultrassa) vaihtaa siniseen, kun itsekin sen verta hienot kivekset bongasin... Kaksi kertaa on nyt pojaksi...
  15. T

***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Mun Bravadot löytyivät tänään postilaatikosta ja hetihän ne oli pakko pukea päälle. Mä tilasin kahdet ja oon kyllä tyytyväinen. Mulla on Kuopuksen jäljiltä muutamat Anita merkkiset vielä tallessa ja nekin kyllä pelittää varmasti hyvin, kun eivät ihan löpsähtäneet ole. Mutta nää Bravadot tuntuu...
  16. T

Nyt oikeesti apua imetysrintaliivien ostoon

http://www.nursingbra-shop.co.uk Nopea toimitus ja paaaljon halvemmat hinnat kuin suomessa.

Yhteistyössä