Hakutulokset

  1. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    ..heräsin kyllä kuudelta, mutta kun olin käynyt laittaan pyykkikoneen päälle, painuin takaisin peittojen alle ja tuossa reilu 30min sitten heräilin päivään. Eipä ollut tosiaan vaikutusta, kun eilen tehosiivosin saunatilat (kuurasin niin että oksat pois!) ja sen päälle vielä saunottiin... ei oo...
  2. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Täällä myös edelleen odotellaan. Mennykin useampi päivä, etten oo kirjotellu, kun oon kaikenlaista yrittänyt touhuilla. Tuntemukseia on jonkinlaisia päivittäin, mutta ei mitään mullistavia. Useammin pistelee alapäähän ja kivuttomat supparit (vatsan kovettumiset)tulee paljon tiuhemapaan...
  3. I

    raskaana ja yötyöt?!?

    Saman ammatin harrastaja täälläkin... itse jaksoin tehdä pari yövuoroa kerrallaan n. 20+rv:lle saakka, siinä vaiheessa tuntuui vain, ettei jaksa millään yövuoroja valvoa. turvotustakin oli yövuorojen aikana enemmän. Toisaalta työkaveri, joka jäi äippälomalle aiemmin, sanoi, että hänen on...
  4. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Huomenta vain kaikille! Kuuden aikaan heräsin minäkin tänne haamailemaan. WC-reissun jälkeen ei vain uni enää tullut. Mutta koitinkin saada ajasta irti hyödyn. Kohta on varmaan jo ensimäinen pyykkikoneellinen pessyt ja huusholli imuroitu... Liikkeistä: Minustakin tuntuu, että liikkkeet on...
  5. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Moro! Täällä sitä kanssa vain odotellaan... pistelyä sai hieman enemmän aikaiseksi tämän aamupäivän 3h metsätiellä ulkoilu, kun vietiin koirat sinne jänön jälkiä haistelemaan. Muuta kummempaa ei sitten ole tuntunut. Paljon onnea taas uusille vauvoille ja äideille! :flower:
  6. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Onnea vaan taas kaikille vauvelin saaneille oikein roppakaupalla!!!! Neuvolassa käyty: kaikki arvot kohdallaan, SF 34 ja th:n mukaan vaavi vaikutti jo jokseenkin päänsä alas kiinnittäneen. Eli nyt sain rauhan siitä kiinnittymisen miettimiseltä... Kummeista on puheltu täällä. Meillä asia on...
  7. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Mullakin ylämahalla kaski palloa, mutta oon aatellut toisen olevan pylly ja toisen olevan tuntuma siitä kun pienellä jalat koukussa... tosin nyt ihmettelin, että siellä, missä selän pitäisi olla, liikkuu välillä pikkuruinen kohouma.... ONKO SILLÄ HÄNTÄ! :laugh:
  8. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Samaa laatua oli mullakin se synnytystapa-arvio, eli kouhdunkaulan tilanteen tarkistamisen yhteydessä sormikopelolla totesi olevan sopiva lantio. Lisäksi kyseli sitten, miten äidilläni/sisarillani on alatiesynnytykset onnistuneet. Sanoi, että jos epäilyttäisi tilanne, niin sitten laittaisi...
  9. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    äidiksi: oma luuloni ois, että kohdunkaula on sillon lyhentynyt, jos vauvan pää sieltä oikeen tuntuukin...
  10. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Ja taas onnitteluja! Tuiskulle :flower: Onkohan se niin että niitä kolmea s:ää pitäis tehokkaasti harrastaa samana päiväna, ainakaan kaksi kolmesta ei tehonnut mitenkään ;) eilettäin. Pitääkin ottaa tässä joku päivä saunan siivous ja jos sen sitten sen päälle lämmittäin ja jos mahiksia...
  11. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    hii.... dogtor, kyllä se taitaa tälle päivälle riittää. Toiveissa ois, ettei nuo heti menis parempiin suihin, kun mies tulee kotiin ;) pitää mitä pikimmin pistää suurin osa pakkaseen, jotta säilyy "pahan päivän varalle". ..pitihän sitä muutama sarvi itsekin maistella tässä lueskellessa.. nyt...
  12. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Oikein ISOt onnittelut pienistä zenny1981, Pikku-Kuu, Pyykki-Iida ja Alppiruusu! ..olikohan siinä edes kaikki... Onpa sitä tosiaan tapahtunut. Mulla on tänä aamuna virtaa! Oon jo leiponut porkkanapiirakan ja juusto-kinkkusarvia ja vielä ois tulossa yksi taikina leipää, heräsinkin sitä siinä...
  13. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Juu Mileko, minäkin hieman mietin, millä tunteella sitä pistelyä kuvailisin. Kuitenkin itsekin ajattelin hieman saman suuntaista, että jospa se pieni päätään siellä kiertelee alaspäin. Perjantaina olisi tiedossa neuvolakäynti, itse kun meitinkin, ettei lääkäri ed. viikolla tutkiessaan sanonut...
  14. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Huomenta vain taas. Ehkä oli niiskuttelujen kanssa hiukan helpompi yö nyt kuin edellinen, hyvä niin. Jos tänään jaksain jotain tehdäkin, kun eilinen meni haamuillessa sisätiloissa. :snotty: Eilen oli muutenkin jotain erikoistoimintaa alapäässä: pikkunen jäyti masussa oikeastaan koko päivän...
  15. I

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Huomenta ja hyvää "omaa kuukautta" kaikille. Nyt tosiaan odotellaan vaan kiivaammin mukavia uutisia kaikilta kanssasisarilta. Takana tukala yö..ei kuitenkaan mitään vauvan tuloon liittyvää, vaan iski uudelleen kaamee räkätauti! :snotty: Aivan röörit tukossa ja piti yrittää puoli-istuvassa...
  16. I

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Ihania uutisia tulossa siis tuutilullalta...niitä odotellessa! Paljon tsemppiä koitokseen... tai oiskohan jo jotain tapahtunutkin! Kävin tuossa ostamassa äitiysliivit, huimat kokoluokat vaan täytyy ottaa käyttöön! Voikin sanoa että ne on tosissaan utareliivit :laugh: . Ja vielä hieman...
  17. I

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    ..nyt iski eka kertaa pieni pelko... viikon, kahden kuluttua meille ois ilmeisesti tullut auto saksanmaalta ja se pitäsi hakea eteläsuomesta... ja nythän tietenkin pyörii mielessä, että TIETENKIN juuri sillon kun mies on sitä hakemassa, niin pitää lähtä synnyttämään!! :/ Ja kun Oulun läänissä...
  18. I

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    LillaStinalle peukkuja matkaan! Ja niinukallakin jännät kohta edessä! Hassulta tuntuu, kun niin monta on jo lähtökuopissa ja itse lähinnä varmaan oottelen sitä pienoisen ripari-ikää tai jotain... :laugh: Toisaalta mulla ei vielä oo ollu kauheeta ahdistustakaan siitä, että pitäis tulla...
  19. I

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    HUhhuh, kiirepä on pienellä ollut tulemisessa... onneksi kaikki hyvin.
  20. I

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Neuvolalääkärillä käyty. Verenpaineet ja hb hyvällä tasolla, pikkasen oli painoa reilummin tullut ed. viikosta, ja ehkä tuota turvotusta onkin lievästi tullut jalkoihin, ei kuitenkaan pahasti. Kohdunsuu ei ole yhtään pehmennyt/auennut, pituus 3cm... eli ei veitikalla kiirettä vielä pois...

Yhteistyössä